سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

رهبری استراتژیک تیم فروش


برای افزایش فروش، باید رهبری درستی داشته باشید؛ خواه مدیرعامل یک کسب‌وکار باشید و یا مدیر فروش.

بیزینس ترند: برای افزایش فروش، باید رهبری درستی داشته باشید؛ خواه مدیرعامل یک کسب‌وکار باشید و یا مدیر فروش.

ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های نیروهای شرکت را به نحو تخصصی شکوفا و مدیریت نمایید.

ظرفیت و توانایی افراد، بسیار متفاوت و البته بالاست؛ اما مهم، بهره‌برداری بهینه از این پتانسیل‌ها برای تحقق اهداف مجموعه و کسب‌وکارهاست.

برای رهبری استراتژیک تیم فروش خود:

    1.وضعیت موجود را به شکل صحیح تشخیص بدهید.

   2. از یک مدیر متخصص و یا مشاور در این فرایند کمک بگیرید.

   3. یک استراتژی بازاریابی و فروش عملیاتی تدوین نمایید.

   4. استراتژی فوق را پیاده‌سازی کنید.

   5. نتایج را درست ارزیابی نمایید.
رهبری استراتژیک تیم فروش

امروزه فراوان هستند افرادی که ادعای مشاور بودن در حوزه بازاریابی و فروش را دارند و بسیاری از آنان ارشد و دکترا، اما رهبری استراتژیک و فروش با مشاور مدرک‌دار تحقق پیدا نمی‌کند.

امروزه مدیرانی که به‌راحتی فریب بزک‌های تجاری برخی افراد به اسم مشاوره را بخورند، نه‌تنها پول که وقت گران‌بهای خود را ازدست‌داده‌اند.

چندی پیش مدیرعامل شرکتی تولیدی بیان می‌کرد در جلسه مشاوره که نزدیک چند میلیون پول به فلان آقای مهندس مشاور داده‌ایم و به اسم برندسازی، کلی وقت ما را گرفته است و نهایتاً هنوز نه برندی داریم و نه رضایتی!

و یا خانمی که در حوزه واردات و فروش قطعات صنعتی بود، به‌شدت انتقاد می‌کرد از مشاوری که به‌صرف یک سایت و کروات و کت و یا دختران بزک‌کرده، چندین میلیون بابت پروسه مشاوره از او گرفته بود.

و درنهایت مورد سوم که آقایی بودند در حوزه فروش قطعات لاستیکی که گلایه‌مند بود طی کامنتی که: با مشاوری قرارداد یک ماه بسته‌ایم سال پیش و دو ماه تمام‌وقت ما را گرفته است و دست‌آخر متوجه شده‌ایم که طرف لیسانس مهندسی عمران داشته و بعد ارشد بازرگانی گرفته و مطالبش هم کپی‌برداری بوده از بقیه مشاورها!

در این فضا وظیفه یک مدیر این است که با هوشمندی برای توسعه تیم فروش خود برنامه‌ریزی و هزینه نماید.

هر نیروی شما، یک پتانسیل متفاوت برای فروش شماست.

هر رویداد در مجموعه و سیستم شما می‌تواند فرصتی بی‌نظیر برای برندسازی فروش‌محور شما پدید آورد.

برای این موضوع وضعیت‌ها باید به‌درستی تحلیل بشوند.

رهبری استراتژیک تیم فروش، موضوعی نیست که آن را ساده نگاه کنیم.


ویدیو مرتبط :
تشکیل تیم های موفق پروژه - مبانی برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی -

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صالحی: تیم ایران با اختیارات وارد شده است/رهبری شخصاً سکاندار موضوع هسته‌ای هستند/ایشان در مشهد فرمودند«مخالفتی با مذاکره ندارم»



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

صالحی:

تیم ایران با اختیارات وارد شده است/رهبری شخصاً سکاندار موضوع هسته‌ای هستند

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز سازوکار قضیه متفاوت با گذشته است. تیم فعلی ایرانی با اختیاراتی وارد مذاکره شده و طرف مقابل هم آمادگی‌هایی را نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور در حاشیه  به حاشیه‌های مطرح شده درباره اظهاراتش طی چند ماه گذشته درباره پیش بینی پیش رو بودن سالی خوب برای سیاست خارجی کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: در این باره حاشیه‌های بسیاری درست شد اما باید گفت که تعامل با آمریکا در موضوع هسته‌ای در خلاء پیش نمی‌‌آید. کسی به این موضوع توجهی نکرد که مقام معظم رهبری در مشهد فرمودند«مخالفتی با مذاکره ندارم».

 

من در کنفرانس مونیخ و جاهای دیگر بارها عنوان کردم که مذاکره خط قرمز ما نیست و کسی این سوال را مطرح نکرد که بنا بر چه ادله‌ای این موضوع عنوان شده و آیا یک مسئول می‌تواند از جانب خود چنین سخن مهمی را بر زبان آورد؟

رهبری شخصاً سکاندار موضوع هسته‌ای هستند
صالحی با اشاره به اینکه الان در شرایطی حساس ولی امیدوارکننده قرار داریم، خاطرنشان کرد: موضوع هسته‌ای بالاتر از همه موضوعات است و مقام معظم رهبری شخصاً سکاندار آن هستند.

وی به دیدار خود با مقام معظم رهبری در زمان آغاز دوره مسئولیت خود در سمت ریاست سازمان انرژی اتمی اشاره کرد و افزود: آن زمان خدمت ایشان رسیدم و فرمودند موضوع هسته‌ای به این دلیل که در چالش بین‌المللی قرار گرفته و منافع ملی و مصلحت کشور را در بر دارد، باید در قالب نظام مطرح شود و نه دولت‌ها، بنابر این باید بدانیم که موضوع هسته‌ای مسئله نظام است و هدایت کننده آن مقام معظم رهبری، و دیگران مجری این تدابیر هستند.

 
رهبری درباره رابطه با آمریکا فرمودند هرگاه تشخیص دادند تصمیم مقتضی را می‌گیرند
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مقام معظم رهبری رابطه با آمریکا و موضوع هسته‌ای را مدیریت می‌کنند، یادآور شد: درباره آمریکا مقام معظم رهبری گفتند که هرگاه نظام تشخیص داد تصمیم مقتضی را خواهد گرفت و در این چارچوب کسی سرخود نمی‌تواند کاری انجام دهد.

صالحی با اشاره تبیین چارچوب توسط مقام معظم رهبری و اجرا توسط مقامات مسئول، خاطر نشان کرد: ما امروز در یک پیچ بزرگ قرار داریم و نظرات مقام معظم رهبری هم در این خصوص مشخص است. ایشان فرموده اند با مذاکرات موضوعی مخالفتی ندارند و ما باید درست اجرا کنیم تا جلو برویم و طوری عمل کنیم تا مانعی در راه پیشبرد امور نباشد و پرونده حل شود.
 
آمریکا هم پی برده که تقابل در موضوع هسته‌ای بیش از این نفعی برایش ندارد
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: باید همه به هم کمک کنیم و رسانه‌ها طوری عمل کنند که کسی در روند مذاکرات احساس نگرانی نداشته باشد. رسانه‌ها در این چارچوب باید از مجموعه دست‌اندرکاران حمایت کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی با ابراز امیدواری نسبت به روند مذاکرات گفت: آمریکایی‌ها فهمیده‌اند که این تقابل بیش از این نفعی ندارد و جمهوری اسلامی ایران با وجود مشکلات از پا نیفتاده و با توجه به مسائل منطقه و مسائل اقتصادی جهان، آمریکا باید به این سمت حرکت کند.

 اوباما فرصتی تاریخی برای ماندگار شدن در تاریخ آمریکا دارد
صالحی با ذکر این نکته که اوباما نماینده بخش خاصی از جامعه آمریکاست گفت: وی با توجه به شرایط موجود در عراق و افغانستان، با حل و فصل مسائل با ایران می تواند در تاریخ آمریکا جزو روسای جمهور ماندگار این کشور شود و تصویری غیر از جنگ و اشغال از این کشور نشان دهد.

ایران از نظر روانی بر اقتصاد جهان تاثیر گذار است
وی با اشاره به اینکه ایران یک قدرت اقتصادی نیست اما عامل عمده روانی در اقتصاد جهانی به شمار می‌رود، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار خود است. البته مشکلاتی در بعد اقتصادی موجود است اما در شاخص‌های کلان اقتصادی وضعیت خوبی دارد.

وزیر خارجه سابق کشورمان با اشاره به وضعیت یکی از کشورهای همسایه ایران که یک کشور مقتدر اقتصادی بوده و قصد ورود به اتحادیه اروپا را نیز دارد، یادآور شد: این کشور اکنون در حدود 400 میلیارد دلار بدهی خارجی دارد، اما کشور ما تنها 14 میلیارد دلار بدهی دارد که اصلاً نمی‌توان آن را بدهی نامید. کشوری که چند صد میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی دارد 14 میلیارد دلار اصلاً بدهی محسوب نمی‌شود. ما 100 میلیارد دلار ذخایر ارزی و صندوق توسعه ملی و ذخایر استراتژیک داریم. البته محدودیت‌هایی در نقل و انتقال آن ایجاد شده، اما این سرمایه‌‌ها سر جای خود باقی است.

ایران اساس مذاکرات هسته‌ای را به خوبی درک کرده است
صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 گفت: جمهوری اسلامی اساس مذاکره را به خوبی درک کرده و 2 نکته مهم را مدنظر قرار داده که می‌تواند مشکل‌گشای این گره باشد. اول اینکه ما اعلام کرده‌ایم که هیچگاه از حقوق مصرح خود در NPT و اساسنامه آژانس آمده کوتاه نخواهیم آمد چرا که جزو حقوق حاکمیتی ماست. ایران جزو NPT است و از حقوق خود باید برخوردار باشد، البته به تعهداتش نیز پایبند هستیم.

وی با بیان اینکه تکنولوژی و انرژی هسته‌ای در برگیرنده همه ابعاد هسته‌ای از جمله غنی سازی و چرخه سوخت است و ما هیچ مذاکره‌ای انجام نخواهیم داد که یکی از حقوق ما را مخدوش کند، یادآور شد: چطور می‌توان عضو NPT بود و به همه تعهدات آن پایبند بود اما از یکسری از حقوقی که برای اعضا در نظر گرفته شده محروم بود.

حاضریم با ضمانت‌های لازم نگرانی غیر منصفانه غرب را برطرف کنیم
رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: علیرغم اینکه اصل نگرانی غربی ها را قبول نداشته و منصفانه نمی دانیم، ولی می توانیم رفع این نگرانی‌ها را با استفاده از مکانیسم‌ها، معاهدات و مقررات بین‌المللی رفع کنیم. این نگرانی‌های را از راه‌های خودش که دادن ضمانت لازم برای عدم انحراف است رفع کنیم و آنها نیز باید حقوق ما را بپذیرند و بر همین مبنا تصور می‌کنم که در مذاکرات ژنو شاهد برداشتن گام اول باشیم.

نشست نیویورک تنها یک معارفه بود
صالحی نشست اعضای 1+5 در نیویورک را یک جلسه مقدماتی جهت تبیین اراده جمهوری اسلامی ایران خواند و یادآور شد: اما اعضا در جلسه امروز وارد مذاکره خواهند شد که به نظرم 3 موضوع باید لحاظ شود. اول باید انتهای آن مشخص باشد و بدانیم به چه می‌رسیم، دوم اینکه این فرآیند باید زماندار باشد و مذاکره برای مذاکره نباشد و سوم اینکه مشخص شود برای ورود به این فرآیند باید چه گام‌هایی را برداریم.

وی با ذکر این نکته که اگر روی این چند موضوع هم به جمع‌بندی برسیم گام بزرگی برداشته شده است، ادامه داد: نیت ما صادقانه است و امیدواریم آنها نیز با همین نیت وارد مذاکره شوند.

انتظار ورود به محتوا در مذاکرات امروز را نداریم
رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این سوال که آیا غنی‌سازی در کشور ثالث و تعطیلی سایت فردو در نشست امروز مورد بحث قرار خواهد گرفت، افزود: انتظار نداریم که در نشست امروز وارد محتوا شویم چرا که روی کلیات بحث خواهد شد و تصور می‌کنم که اصول، زمانبندی و مقدمه شروع فرآیند مورد بررسی قرار گیرد.

 تیم ایران با اختیارات وارد شده است
رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این سوال که چرا آقای ظریف اعلام کرد که پیشنهادات آلماتی به تاریخ پیوسته و این گفته به چه معناست؟ یادآور شد: البته فکر می کنم برداشت شما از سخنان وزیر محترم امور خارجه درست نباشد، در هر حال ما می‌خواهیم در فضای جدیدی مذاکره کنیم. در بسته مربوط به آلماتی مطالبی ذکر شده و طرفین اعلام کرده‌اند که قطعاً در مذاکرات بعدی مواردی از آن پا بر جا خواهد بود.

صالحی همچنین افزود که امروز سازوکار قضیه متفاوت با گذشته است. تیم مذاکره کننده فعلی با اختیاراتی وارد مذاکره شده و طرف مقابل هم آمادگی‌هایی را نشان داده است.

نتایج انتخابات بر مذاکرات هسته‌ای تاثیر گذار بود
وی با اشاره به اینکه شرایط پس از انتخابات اخیر نیز بر موضوع هسته‌ای تاثیر گذار بوده و مقام معظم رهبری هم ارشاداتی داشته اند که در مجموع ما را در شرایطی قرار داده که امید ما را به گذشته بیشتر کرده است.

ادامه دارد....