سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

رهایی از مشکلات آزار دهنده زیبایی



مشکلات آزار دهنده زیبایی

 

خطوط تیره اطراف چشم

برخی افراد علت سیاهی اطراف چشم را سن یا خستگی می‌دانند. درست است.

خواب ناکافی موجب تیرگی پوست می‌شود. با افزایش سن هم پوست اطراف چشم نازک‌تر می‌شود و راحت‌تر دچار تغییر رنگ می‌گردد اما آسم و آلرژی و ارث هم می‌تواند سبب تیرگی دور چشم شود.

 

بزرگی پستان در مردان:

بزرگی پستان در مردان به دلیل تولید بیش از حد استروژن در بدن مردان است. در پسران معمولا در دوران بلوغ بزرگی پستان ایجاد می‌شود اما معمولا بعد از گذشت چند ماه برطرف می‌شود.

بزرگی پستان در سنین سالمندی هم شایع است. برخی داروها، مشکلات کبدی و تیرویید یا سرطان هم ممکن است موجب بزرگی پستان شود. تعریق بیش از حد این مشکل در میان خیلی از افراد شایع است و حتی خیلی از افراد سالم هم دچار این مشکل می‌شوند. اگر چه تعریق بیشتر در صورت، ظاهر می‌شود اما تعریق معمولا در کف دست‌ها، کف پاها و زیر بغل بیشتر است.

درمان تعریق بیش از حد شامل داروی آلومینیوم کلراید، و بوتاکس تزریقی، برخی داروهای خوراکی و در مراحل آخر حتی جراحی است.

 

رشد موهای زاید:

رشد موهای زاید می‌تواند برای برخی افراد حتی خجالت‌آور باشد. موهای زاید معمولا بی‌ضرر هستند و عامل ژنتیکی دارند. دلیل دیگر آن می‌تواند ابتلا به نشانگان تخمدان پلی‌کیستیک باشد. در برخی موارد موهای زاید به دلیل ترشح هورمون‌هایی است که از سلول‌های سرطانی صورت می‌گیرد. درمان بستگی به علت داشته و شامل هورمون‌درمانی، برداشتن موها با لیزر و الکترولیز است.

 

تغییر رنگ ناخن‌ها:

چرا رنگ ناخن‌ها تغییر می‌کند؟ حدود نیمی از تغییر رنگ ناخن‌ها به دلیل عفونت است. تغییر رنگ ناخن به سبز ممکن است به دلیل عفونت سودومونا باشد، در حالی که قرمز یا سیاه شدن ناخن به خاطر ضربه‌ای است که به ناخن وارد شده است.

ناخن زرد بیماری‌ای است که با لنفوادم و بیماری‌های ریوی مرتبط است. اگر ناخن‌تان دچار تغییر رنگ شده حتما به پزشک مراجعه کنید.

 

قرمزی بینی:

آکنه روزاسه می‌تواند سبب قرمزی و تورم بینی و صورت شود. درمان نکردن آکنه روزاسه این قرمزی را بیشتر می‌کند. این حالت در مردان شایع‌تر از زنان است و ژنتیک نقش مهمی در این موضوع دارد. درمان در مراحل اولیه توسط پزشک از ایجاد این حالت کم می‌کند.

 

زدن چشم‌ها:

انقباض ناحیه‌ای که مژه‌ها روی آن قرار گرفته غیرقابل پیشگیری است اما امری بی‌خطر است. زدن چشم‌ها می‌تواند با استرس، خستگی و کشیدن چشم‌ها و خشکی چشم‌ها ایجاد شود اما زدن جدی و مکرر ممکن است به دنبال اختلالات عصبی ایجاد شود. اختلالاتی مثل نشانگان تورت. اسپاسم چشم‌ها معمولا خود به خود از بین می‌رود اما اگر پایدار باشد، باید توسط پزشک دارو درمانی شود.

 

سکسکه:

سکسکه یک انقباض غیرقابل کنترل عضله دیافراگم یعنی عضله تنفسی زیر ریه‌هاست. غذا خوردن سریع، نوشیدن مایعات زیاد و بلع هوا حین غذا خوردن می‌تواند از جمله علل سکسکه باشد. سکسکه معمولا خود به خود از بین می‌رود اما می‌توان با شیوه‌هایی مثل نگه داشتن نفس یا به اصطلاح حبس نفس، نوشیدن سریع چند جرعه آب یا تنفس در یک کیسه به سکسکه پایان داد.

 

تجمع ترشحات روی لوزه‌ها:

اگر چه این توده‌های بدبو می‌توانند بسیار ناراحت‌کننده باشند اما التهاب لوزه‌ها معمولا بی‌خطر است. تجمع باکتری‌‌ها و خلط سبب ایجاد بوی نامطبوع از گلوی شما می‌شود. شما می‌توانید با یک پنبه این خلط‌ ها را بردارید و اگر نمی‌توانید باید تحت درمان قرار بگیرید.

منبع: پرداد


ویدیو مرتبط :
مسیر رهایی از مشکلات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزار دهنده‌ ترین مشکلات آبنبات‌ چوبی!


نسخه جدید اندورید با نام آبنبات چوبی یا همان اندورید 5.0 به تازگی وارد بازار شده‌ است و در حال حاضر قابل نصب برروی برخی از برندهای موبایل‌های اندرویدی است.

خبرگزاری ایسنا: نسخه جدید اندورید با نام آبنبات چوبی یا همان اندورید 5.0 به تازگی وارد بازار شده‌ است و در حال حاضر قابل نصب برروی برخی از برندهای موبایل‌های اندرویدی است.

در حالیکه این نسخه جدید اندرویدی دارای طراحی‌های متفاوت و قابلیت‌های جدید نسبت به نسخه قبلی اندروید یعنی کیت‌کت است اما دارای مشکلاتی نیز است که کار با این سیستم‌عامل را دشوار می‌کند.

کاربران تلفن‌های اندرویدی بر اساس اطلاعات سایت androidpit پس از نصب نسخه جدید اندروید با مشکلاتی مواجه شدند که ناشی از وجود باگ‌هایی در این سیستم عامل است که در این گزارش اشاراتی به این مشلات خواهیم داشت.

آزار دهنده‌ ترین مشکلات آبنبات‌ چوبی!

برنامه‌های پشت صفحه ری‌استارت می‌شوند

یکی از جدیدترین مشکلاتی که در نسخه جدید اندروید دیده‌ شده وجود باگی است که باعث می‌شود برنامه‌هایی که در پست صفحه موبایل باز مانده‌اند به ری‌استارت شوند. درحالیکه برنامه‌هایی که در بک‌گراند موبایل بازمانده‌اند تا زمانی‌که کاربر یک بار دیگر به آن‌ها مراجعه کند باید به فعالیتشان ادامه ‌دهند.

این مشکل در درازمدت می‌تواند در کارکرد موبایل اختلال ایجاد کند. البته به نظر می رسد گوگل در آپ‌دیت نسخه اندروید لولی‌پاپ این مشکل را برطرف کند.

مشکلات وای‌فای اندورید 5.0


کاربران موبایل‌های نکسوس 5 بار دیگر با آپ‌دیت کردن اندروید خود با مشکل وای‌فای مواجه خواهند شد. اما این مشکل راه حل‌هایی نیز دارد که یکی از آن‌ها خاموش و روشن کردن حالت هواپیما است. همچنین این افراد می‌توانند راه‌حل‌های دیگری مثل فراموش کردن و اتصال دوباره به شبکه، را‌اندازی مجدد تلفن‌همراه، ری‌استارت کردن روتر موبایل و تغییر دادن شبکه دسترسی را امتحان کنند.

ممکن است امتحان هر یک از این شیوه‌های حل مشکل وای‌فای به نوبه خود آزار دهنده به نظر برسد اما تنها راه حل قطعی برای این مشکل این است که منتظر آپ‌دیت نسخه اندورید 5.0 بمانید.

باگ باتری اندورید 5.0

یکی از مشکلات همیشگی کاربرانی که یکی از نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید را نصب می‌کنند این است که باتری موبایل‌شان با ورد سیستم عامل جدید به سرعت خالی می‌شود. این مشکل معمولا به این دلیل پیش می‌آید که آپ‌دیت اندروید روی نسخه سیستم عامل قبلی صورت می‌گیرد.

راه حل مشکل زود تمام شدن باتری در هر نسخه جدیدی از اندروید که روی موبایل نصب می‌شود این است که یک بار وارد تنظیمات موبایل شوید و گزینه Backup & Reset را انتخاب کنید. راه حل دیگر این است که به سایت تلفن هوشمند خود مراجعه کنید و در آن‌جا موبایلتان را factory reset کنید.

مشکلات نور چراغ قوه

اگر چراغ‌قوه موبایلتان را روشن بگذارید و در کیفتان دنبال دسته کلید باشید و مهلت اتوماتیک استفاده از چراغ‌ قوه تمام شود، چراغ‌ قوه و دوربین به طور همزمان از کار می‌افتد تا زمانی که شما آن را راه‌اندازی مجدد کنید.

حالت سکوت، نوار استاتوس و منوی پاور در کار نیست

متاسفانه حذف این امکانات بیش از آنکه مشکل به حساب بیاید پیشرفت محسوب می‌شود. در اندروید آب‌نبات چوبی دیگر کاربر نمی‌تواند صدای موبایل را تا حد حالت سکوت کم کند بلکه در آخرین حالت موبایل روی ویبره می‌رود.

با فشار دادن طولانی دکمه پاور نیز دیگر منویی از گزینه‌های مختلف شامل رو‌استارت کردن، حالت هواپیما و خاموش کردن گوشی نشان‌داده نمی‌شود بلکه کاربر از این طریق تنها می تواند موبایلش را خاموش کند. علاوه بر این‌ها دیگر خبری از نوار نازک استاتوس که بالای صفحه تمام اخطارها را نشان می‌داد نیست.

حرکت بین برنامه‌های مختلف در اندروید 5.0

نحوه نمایش‌دادن برنامه‌های باز و اپلیکیشن‌هایی که به تازگی مورد استفاده قرار گرفته‌اند نیز در اندروید آبنبات چوبی تغییر کرده است اما همه کاربران از این نمایش جدید راضی نیستند. برخی از کاربران ادعا می‌کنند هر قدر برنامه‌های بیشتری را باز می‌کنند کارکرد موبایلشان کندتر می‌شود در حالیکه برخی دیگر از کاربران می‌گویند حتی زمانی که یک برنامه را به طور کامل می‌بندند و از لیست برنامه‌هایی که به تازگی استفاده کرده‌اند نیز حذف می‌کنند، دوباره برنامه به طرز عجیبی به لیست برمی‌گردد.

جالب است بدانید حتی اگر موبایلتان را مجدد راه‌اندازی کنید باز هم لیست برنامه هایی که به تازگی استفاده کرده‌اید باقی می‌ماند بنابراین تنها راه این است که برای همیشه به حذف کردن برنامه‌های بازتان از لیست برنامه‌های اخیر ادامه بدهید.

پنجره‌های پردازشگر کروم

پردازشگر کروم در اندروید جدید تنظیماتی را به صورت اتواماتیک ایجاد کرده است که باعث می‌شود تب‌های باز این پردازشگر در لیست برنامه‌های اخیر ذخیره شوند که این تغییر به نظر بسیاری از کاربران این سیستم عامل یک اشتباه بزرگ است. خوشبختانه تنها کاری که لازم است برای حل این مشکل تازه انجام دهید این است که وارد منوی تنظیمات پردازشگر کروم شوید و گزینه merge tabs and apps( مختلط کردن تب‌ها و برنامه‌ها) را غیرفعال کنید تا به همان شیوه قدیمی نشان‌دادن پنجره‌ها در کروم بازگردید.