سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

رنگ هایی که نباید در پاییز فراموش شان کنید


از انتخاب رنگین لذت ببرید و ببینید چطور گل‏های بنفش و صورتی ملایم روی یك زمینه ملایم نشسته‌اند و خودنمایی می‌كنند!


مجله سیب سبز:

مانتوی گلدار من

از انتخاب رنگین لذت ببرید و ببینید چطور گل‏های بنفش و صورتی ملایم روی یك زمینه ملایم نشسته‌اند و خودنمایی می‌كنند! این مانتو ظرف چند ثانیه شما را پر از روحیه و احساس زیبایی خواهد كرد، ضمن اینكه روی چهره‌تان هم موجی از روشنایی می‌اندازد كه باعث بهتر به نظر رسیدن پوست شما خواهد شد.

تزریق انرژی با رنگ

قیمت: 180 هزار تومان


بدون راهنما هرگز

تزریق انرژی با رنگ

بسته به سلیقه‌تان رنگ یكی از گل‌ها را به‌عنوان رنگ شال در نظر بگیرید و بقیه اجزای ست را انتخاب كنید. پیشنهاد ما این است كه سراغ بنفش ملایم بروید. با رعایت این قوانین كم‌كم صدای لباس‏ها را می‏شنوید كه خودشان شما را راهنمایی می‌كنند.


قدم زدن روی موج بنفش

تزریق انرژی با رنگ

نیم‌بوت‏ها نسبت به بوت‏ها رسمی‏تر هستند و می‏توانید با خیال راحت در مجالس رسمی سراغ‌شان بروید، به‌خصوص اگر پاشنه‌های چوبی و جنس جیر داشته باشند برای زمستان مناسب‏تر و گرمتر به نظر می‏رسند. فقط یادتان باشد آخر وقت برای خریدشان بروید تا پاها در بزرگ‌ترین وضعیت خودشان باشند و كفش‏ها بعدا شما را اذیت نكنند و به پاها فشار نیاورند.


اصول متضاد شدن

تزریق انرژی با رنگ

شلوار طوسی ملایم، سفید و كرم هر سه در كنار مجموعه شما به خوبی می‏نشینند. پیشنهاد می‏كنیم شلوار طوسی ملایم و یك كیف بنفش یا سرخابی تیره را به مجموعه اضافه كنید. این دستكاری در رنگ‏ها روحیه‌تان را شاد می‌كند.

تزریق انرژی با رنگ


تزریق انرژی با رنگ


با رنگ‌ها بازی کنید

هنگام پوشیدن مانتو، در انتخاب رنگ‌ها دقت کافی به‌خرج دهید. پیداست که شال سبز روی رنگ‌های گرم این مانتو،‌جلوه خاصی به ظاهرتان می‌بخشد. برای انتخاب ساعت براساس این دو رنگ می‏توانید بند طلایی و صفحه سبز كه مكمل قرمز است را انتخاب كنید. 

تزریق انرژی با رنگ

قیمت مانتو: 380 هزار تومان


طبیعت‌گرایی

تزریق انرژی با رنگ

سبز تیره رنگ كاج‏هاست، درختانی كه در زمستان هم سرسبزند به همین خاطر برای تكمیل این مجموعه با خیال راحت سراغ سبز تیره بروید. برای كیف می‏توانید این رنگ را با قهوه‌ای سوخته هم تركیب كنید. شباهت این تركیب رنگ‌ها به طبیعت، ظاهرتان را سرشار از انرژی خواهد كرد.

تزریق انرژی با رنگ

تزریق انرژی با رنگ

تزریق انرژی با رنگ

تزریق انرژی با رنگ


ویدیو مرتبط :
به رنگ پاییز...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرخ نژاد: به رنگ ارغوان را فراموش كرده‌ام



 

 

فرخ نژاد: به رنگ ارغوان را فراموش كرده‌ام

 

حمید فرخ‌نژاد كه ماجرای فیلم به رنگ ارغوان را امروز به فراموشی سپرده است؛ پایان فیلم سفر سرخ را به صدا و سیما است واگذار كرده است و می‌گوید: نمایش این فیلم را باید از صدا و سیما پیگیری كنید.

فیلم سینمایی به رنگ ارغوان در مدت چهار روز كه از آغاز اكران آن می‌گذرد؛ به رقم فروشی معادل ۱۱۰ میلیون تومان دست یافته است و به‌صورت میانگین؛ ۵۰ هزار نفر از مردم تهران در مدت چهار روز به تماشای این فیلم در سینماها نشسته‌اند. اگرچه استقبالی چنین جای بسی امیدواری برای عوامل فیلم دارد اما واقیعت آن است كه دور و درازی راه ساخت تا نمایش؛ موجب شده حتی عوامل درجه یك این فیلم؛ آن را به فراموشی سپارند و كمتر خاطره زنده‌ای از آن در ذهن داشته باشند.



حمید فرخ نژاد(بازیگر فیلم سینمایی به رنگ ارغوان) درحالی‌كه تمایل ندارد تا درباره این فیلم صحبت كند؛ به خبرنگار ایلنا گفت: به رنگ ارغوان مربوط به ۶ سال پیش است و امروز دیگر آن را فراموش كرده‌ام.



وی اضافه كرد: از اینكه خوشبختانه فیلم با استقبال مواجه شده است؛ خوشحالم.



فرخ نزاد كه فیلم سینمایی سفر سرخ را نیز كارگردانی كرده است و مدت ۱۰ سال است اما این فیلم نیز ده سال است كه به نمایش درنیامده، گفت: تعیین تكلیف و ضعیت این فیلم را به صدا و سیما سپرده‌ام.


وی ادامه داد: تهیه‌كننده فیلم سفر سرخ؛ گروه جنگ صدا و سیما است. درباره نمایش آن هم باید صدا و سیما تصمیم بگیرد و باید مسئله نمایش فیلم را از آنها پیگیری كرد.



حبیب دهقان‌نسب، غزل صارمی، صادق صفایی، برزو ارجمند و احمد كاوری بازیگران فیلم سینمایی سفر سرخ هستند.



داستان فیلم سینمایی سفر سرخ؛ درباره تعدادی از نیروی‌های مردمی است كه در روز سقوط خرمشهر به همراه دو مجروح و دو پرستار و گروهی از مردم به قصد خروج از شهر به پلی می‌رسند كه به دست نیروهای ارتش عراق افتاده است. گروه تصمیم می‌گیرد برای نجات غیرنظامیان، جدا از آنها طی مسیر كند و در گذر از مسیرهای مختلف با ماجراهایی مواجه می‌شود.