سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

رنگ مو لورال پاریس با ویژگی های منحصر به فرد



رنگ مو,رنگ مو لورال پاریس,رنگ موی لورال سری اکسلانس

 

 رنگ موی لورال پاریس همیشه یکی از پرطرفدارترین رنگ موها بوده و مخاطبان زیادی در سراسر دنیا دارد. لورال سعی دارد با تولید رنگ موهای متنوع با ویژگی های منحصر بفرد انواع نیازها و سلیقه ها را پوشش دهد.


رنگ موی لورال سری اکسلانس، اولین رنگ مو با ویژگی سه گانه مراقبت از موهاست.

 

قبل از رنگ، موها را به وسیله سرم مخصوص آماده می کند؛ این سرم حاوی یونن جی است و از فیبر موها محافظت می کند. کرم رنگ موی اکسلانس حاوی پروکراتین است که درحین رنگ کردن، موها را تقویت و ازآسیب دیدن موها جلوگیری می کند.

 

نهایتا بعد از رنگ کردن، نرم کننده مخصوص موجود در جعبه که حاوی سرامید است، باعث تقویت، حفظ درخشندگی و لطافت موها می شود. هم چنین رنگ موی اکسلانس لورال بهتر از هر محصول دیگری موهای سفید را پوشش خواهد داد. با دنبال کردن راهنمای روش مصرف موجود در جعبه محصول، می توانید خودتان به راحتی موهایتان را در خانه رنگ کنید.


محصولات لورال را می توانید از نماینده فروش آنلاین این محصولات، فروشگاه اینترنتی روبان خریداری کنید.
www.ruban.com

 


ویدیو مرتبط :
آموزش هایلایت مو در خانه با استفاده از رنگ موی لورال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویژگی های منحصر به فرد جام جهانی 2014



اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل

 

اخبار ورزشی - ویژگی های منحصر به فرد جام جهانی 2014

متن کادر وسط اخبار اینجا کپی شودمتن کادر وسط اخبار اینجا کپی شوتب فوتبال با نزدیک شدن به جام جهانی 2014 بار دیگر جهان را فرا گرفته است . مسابقاتی که به عنوان پربیننده ترین رویداد ورزشی در جهان ویژگی های خاص خود را دارد.

بر همین اساس پایگاه خبری ایندیا به 10 ویژگی منحصر به فرد این جام به میزبانی برزیل پرداخته است.

1- جام جهانی 2014 بیستمین جام جهانی فوتبال در جهان است. این مسابقات قرار است از 12 ژوئن تا 13 ژوئیه 2014 ( از 23 خردادماه به مدت یک ماه ) در برزیل برگزار شود. نخستین بار برزیل در سال 1950 میزبان این مسابقات بود و این دومین مرتبه است که میزبانی آن را به عهده دارد.

2- در این جام برای نخستین بار از از فناوری خط دروازه (گل - لاین) استفاده خواهد شد. فنآوری خط دروازه شیوه ای برای تعیین عبور کامل توپ از خط به کمک دستگاه های الکترونیکی است که به داوران برای اطمینان از گل شدن توپ کمک می کند.

3- اسپانیا پس از پیروزی یک بر صفر برابر هلند در فینال جام جهانی 2010 و کسب نخستین عنوان قهرمانی جام جهانی، در این دوره مدافع عنوان قهرمانی است .

4- مجموع جایزه نقدی که توسط فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برای مسابقات پیشنهاد شده 576 میلیون دلار امریکا است. این رقم 37 درصد بیشتر از میزان اختصاص داده شده برای مسابقات جام جهانی 2010است.

5- توپ رسمی جام جهانی 2014 آدیداس ˈبرازوکا ˈ نامیده می شود. اسمی که بر اساس رای گیری عمومی از یک میلیون نفر از هواداران فوتبال برزیل انتخاب شد.

6- مسابقات جام جهانی 2014 گران ترین مسابقات در تاریخ این بازی هاست.

7- آرم رسمی این مسابقات با عنوان الهام توسط آژانس برزیلی« آفریقا » خلق شده است. طرح این آرم بر اساس تصویری از سه دست پیروز است که جام جهانی را با هم بالا برده اند و رنگ زرد و سبز آن به معنای استقبال گرم برزیل از جهانیان در کشورشان است.

8- ˈ آرمادیلو ˈ حیوانی که برای دفاع در مقابل شکارچیان خودش را به شکل یک توپ گرد در می آورد، از سوی فیفا به عنوان نماد رسمی این مسابقات انتخاب شد.

9- فیفا و شرکت موسیقی سونی در 24 ژانویه 2014 اعلام کردند که آهنگ رسمی مسابقات با عنوان ˈما یکی هستیم ˈ توسط سه خواننده و به سه زبان اجرا خواهد شد.

10- برخی از حامیان مالی اصلی جام جهانی 2014 ، شرکت های آدیداس، کوکا کولا، شرکت هواپیمایی امارات، سونی ، بودوایزر، مک دونالد، ویزا و جانسون اند جانسون هستند.
اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران