سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

رنگین کمان خانه



 

رنگین کمان خانه

 

رنگ قرمز رنگی درخشان و برجسته است . بسیاری از مردم از به کارگیری این رنگ در دکوراسیون پرهیز دارند اما کمتر رنگی می‌تواند هیجانی برابر با تاثیر این رنگ ایجاد کند.

 

تاثیرات این رنگ چنان چشمگیر و قوی هستند که حتی نیازی به در برگرفتن سطوح بزرگی مثل دیوارها نیست. تنها به کارگیری آن در بخش‌هایی از دکوراسیون یک اتاق تاثیر به سزایی در نمای آن خواهد داشت. استفاده از رنگ قرمز در قالب اجزای دکوراسیونی مانند گل‌ها، فرش و یا انواع قاب عکس و از این قبیل، روشی مناسب برای معرفی این رنگ قوی در یک دکوراسیون است.

 

قرمز در کنار سیاه یا خاکستری نمایی جذاب می‌یابد و همراه با سبز و کمی نقره‌ای نیز تاثیری خاموش‌تر خواهد داشت اما این رنگ چنان قوی و تاثیرگذار است که همواره بیشترین اثر را بر بیننده دارد.

 

آگاهی از تاثیرهای رنگ قرمز روی فضای یک اتاق می‌تواند سودمند باشد. به عنوان مثال رنگ قرمز در واقع مقداری از نور محیط را جذب می‌کند از این رو باید اتاق مورد نظر برای دکوراسیونی با این رنگ از نور کافی برخوردار باشد.

 

همچنین دیوارهایی به رنگ قرمز جلوتر از فاصله واقعی خود به نظر می‌ رسند و موجب می‌شوند اتاق کوچک‌تر به نظر برسد به همین دلیل استفاده از این رنگ برای دیوارهای اتاقی با ابعاد کوچک مناسب نیست بلکه در چنین فضاهایی اگر به جای رنگ آمیزی دیوارها با رنگ قرمز از این رنگ در سطوح کوچک‌تری مثل قاب پنجره‌ها و درهای اتاق بهره بگیریم نتیجه بهتری در بر خواهد داشت و به این ترتیب بدون قربانی کردن فضا، از تاثیرهای مثبت این رنگ بهره‌مند خواهید شد.

 

 


ویدیو مرتبط :
رنگین کمان را به خانه بیاورید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه‌هایی زیبا شبیه به رنگین کمان + تصاویر



اخبار گوناگون - خانه‌هایی زیبا شبیه به رنگین کمان + تصاویر

کارشناسان از طراحی نسل جدیدی از خانه‌ها به شکل رنگین کمان هفت رنگ خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ طراحان خلاق برای افراد با ذوق در کشور انگلستان خانه‌هایی عجیب طراحی کرده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر هستند.

گفتنی است، این خانه‌ها که در آن از انواع سبک‌های معماری نوین و تلفیق رنگ‌ها استفاده شده برای اجاره بسیار گران هستند و قیمت اجاره آن در هر هفته معادل 3 هزار و پانصد پوند می‌باشد. 


اموال این خانه نیز بسیار گران و در حدود 15 هزار پوند است. افراد می‌توانند از زندگی در این خانه‌ها لذت ببرند. 

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خانه‌هایی شبیه به رنگین کمان

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خانه‌هایی شبیه به رنگین کمان

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خانه‌هایی شبیه به رنگین کمان

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خانه‌هایی شبیه به رنگین کمان

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خانه‌هایی شبیه به رنگین کمان

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خانه‌هایی شبیه به رنگین کمان

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران