سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

رستوران های زنجیره ای «سان لیو »


شرکت "رستوران های زنجیره ای سان لیو پارس" اقدام به واگذاری نمایندگی به صورت رستوران و فست فودی با شرایط بسیار ایده آل در سطح کشور نموده است.

شرکت "رستوران های زنجیره ای سان لیو " اقدام به واگذاری نمایندگی به صورت رستوران و فست فودی با شرایط بسیار ایده آل در سطح کشور نموده است. رستورانهای سان لیو در حال حاضر با شعب فعال در بهترین نقاط شهر تهران همچون میدان ونک، مرکز خرید تیراژه و فود کورت مرکز خرید هایپراستار، با شعار لذت تازگی و سلامت و عرضه بهترین و متنوع ترین منوهای غذایی مطابق با رسپی های بروز جهانی از صبحانه تا شام آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

این مجموعه در نظر دارد تعداد محدودی نمایندگی در تهران و مراکز استانها با شیوه ها و منوهایی متفاوت ایجاد نماید که گامی نو در اعطای نمایندگی برای صاحبان سرمایه محسوب شده تا با سرمایه گذاری های متفاوت بتوانند اشکال مختلفی از رستوران مانند رستوران بین المللی ، فودکرت ملل، فست فود سلامت، و غرفه دلیوری سان لیو، صاحب نمایندگی شده و عضوی  از خانواده رستوران های زنجیره ای سان لیو باشند.

رستوران های زنجیره ای سان لیو پارس

واحد های فعال در بخشهای مالی، تامین، برنامه ریزی انبار و تولید، فروش، فنی وکنترل کیفیت با حمایت گروه های مشاور در تمامی سطوح (Total System) پشتیبانی همه جانبه درشعب رستورانها را امکان پذیر ساخته و کسب و کارهای کوچک را تا حد امکان سودمند و متمایز می سازد. این مجموعه با رویکرد کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت و یکسان سازی طعم و ظاهر محصولات خود در شعب مختلف اقدام به تاسیس آشپزخانه مرکزی (Central Kitchen) در یکی از بهترین و استراتژیک ترین نقاط شهر تهران نموده است تا علاوه بر دسترسی آسان به تامین کنندگان، در اسرع وقت بتواند به شعب خود نیز ارائه خدمات نماید.  

تلفن : 66187370  - 09195542126
www.sunlive.ir


ویدیو مرتبط :
معرفی مجموعه رستوران های زنجیره ای پدرخوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری نافرجام دزدان نقابدار از مالک رستوران های زنجیره ای



زورگیران نقابداری که با ورود به باغ ویلای مالک یکی از رستوران های زنجیره ای کشور، قصد سرقت داشتند با حضور ناگهانی پسر پیرمرد موفق به ارتکاب جرم نشدند و یکی از آن ها دستگیر شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز در تشریح این پرونده گفت: پیرمردی که مالک یکی از رستوران های زنجیره ای کشور است به همراه همسرش برای استراحت به یکی از باغ ویلاهای منطقه شاندیز آمده بود. این در حالی بود که ۳ سارق حرفه ای از مدت ها قبل نقشه سرقت از باغ ویلای پیرمرد را در سر می پروراندند

. سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: شب حادثه هنگامی که زوج مسن در ویلایشان استراحت می کردند ۳ زورگیر نقابدار خودشان را به کنار باغ ویلا رساندند و یکی از آن ها با قطع کردن کابل برق ویلا وارد محوطه شد تا همدستانش نیز به او بپیوندند اما در این لحظه پسر پیرمرد که برای جویا شدن حال پدر و مادرش به مشهد آمده بود وارد محوطه ویلا شد و فردی را دید که پشت درختان باغ پنهان شده است. او با دیدن کابل قطع شده به سراغ پدرش رفت و از او درباره قطعی برق پرسید چرا که احتمال می داد کارگران شرکت برق در ویلا مشغول خدمات دهی باشند.

سرهنگ صارمی اضافه کرد: وقتی پسر پیرمرد متوجه شد که پدرش با شرکت برق تماس نگرفته است بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کرد و نیروهای انتظامی با محاصره ویلا، یکی از دزدان نقابدار را که داخل محوطه پنهان شده بود دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از این متهم مقادیر زیادی لوازم سرقت ،شامل ۲ سلاح قلابی، شوکر، چاقو، چسب پهن، کلاه کشی، دستکش و... کشف شد.

 وی با اشاره به اعترافات متهم افزود: آنان قصد داشتند با بستن دست و پای زوج پیر، طلاها و وجوه نقدی آنان را سرقت کنند.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری همدستان سارق ۳۴ ساله ادامه دارد.

اخبار حوادث - خراسان