سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

راهنمای خرید کیف چرم


این كیف پول چرمی تركیبی است از چرم گاوی و پارچه دستباف. فضاسازی داخل این كیف هم به گونه‌ای است كه در آن هم برای اسكناس‌هایتان جا در نظر گرفته شده




صبح بخیر: كیف‌های چرمی و دست‌ساز پیشنهادی این مطلب، حاصل نگاه متفاوت خانم آرزو رمضان‌جماعت، كارشناس صنایع‌دستی و كارشناس ارشد نقاشی، به دنیای دست سازهاودستباف هاست. دست‌ساخته‌هایی كه یك بار برای همیشه در ذهن طراح آنها خلق می‌شوند و بعد از اجرا دیگر قرار نیست به تكرار برسند، بنابراین كسی كه سراغ این نوع طراحی‌ها می‌رود، می‌تواند ادعا كند كه كیف او یك‌بار برای همیشه و فقط برای او طراحی شده!



تابلویی با40 تكه چرم روی شانه شما !

طراحی این كیف به دلیل تكه‌های زیاد چرم‌ به كار رفته در آن، به طراحی40 تكه معروف است. این كیف تركیبی از چرم گوسفندی و گاوی است. ویژگی متمایز‌كننده این كیف، چاپ دستی قسمت میانی آن است. این طرح با استفاده از چاپ فلز و رنگ دستی روی چرم كار شده است.





هم چرم و هم‌ پارچه

این كیف یك كیف کاملا زنانه است و تلفیقی از چرم گاوی و چرم بزی و تكه‌ای از نوعی پارچه دستباف است. در قسمت بدنه كیف برای استحكام بیشتر از چرم گاوی استفاده شده اما در قسمت در كه قرار نیست بار زیادی را تحمل كند، چرم بزكه خیلی نرم و انعطاف‌پذیر است به كار گرفته شده است.





ترکیب متفاوت چرم‌و‌چوب

این كیف یك كیف كاملا اسپرت است ولی به دلیل رنگ چرم به كار رفته در آن، بیشتر مورد توجه خانم‌هاست. این كیف بزرگ‌تر از كیف‌های معمول است به همین دلیل چرم گاوی در طراحی آن به كارگرفته شده تا استحكام لازم را داشته باشد. پارچه‌ای كه در قسمت میانی كیف هم كار شده، نوعی پارچه دستباف است. حلقه چوبی روی كیف هم به طراحی متفاوت آن كمك كرده است.





برای نقاش ها


این كیف كه از چرم گاوی تهیه شده مخصوص خانم‌ها و حتی آقایان نقاش، طراحی شده است. باكس پشتی آن فضایی است برای قرار دادن رنگ‌ها ضمن اینكه روی در كیف (از قسمت داخل) بست‌هایی طراحی شده كه می‌توانند جای قرار دادن قلم‌مو باشند.





قلم‌زنی روی چرم

این كیف هم نوعی دیگر از مجموعه طراحی‌های 40 تكه خانم رمضان جماعت است، اما در طراحی آن علاوه بر چرم گاوی به‌عنوان ماده اصلی كار، از تكه‌ای فلز هم استفاده شده تا ظاهر متفاوت‌تری در آن ایجاد كند. دست‌نوشته‌های روی تكه‌ای از چرم به كار رفته در این كیف نیز به روش سوخت چرم (نوشتن روی چرم با استفاده از هویه) ایجاد شده‌اند.





هم زیبا، هم بادوام

این كیف از چرم گاوی تهیه شده و یك مدل كاملا اداری است كه به دلیل نوع طراحی‌اش هم خانم‌ها در انتخاب آن آزادند هم آقایان. نكته ظریف طراحی این مدل استفاده از تریشه (نوارهای باریك چرمی كه به جای نخ برای دوخت مورد استفاده قرار می‌گیرند) روی كیف است كه علاوه بر زیبایی، استحكام آن را هم بیشتر می‌كند.





چرم مجلسی

برای طراحی این كیف كه طراحی آن كاملا زنانه و حتی می‌توان گفت مجلسی است، از نوعی چرم گاوی كه در اصطلاح به آن اشبالت می‌گویند، استفاده شده است. اشبالت استحكام چرم گاوی را دارد اما سطح آن نرم‌تر و پرزدار است. از گل‌میخ‌های فلزی هم به‌عنوان بست‌های این كیف استفاده شده است.





پول‌هایتان را به چرم بسپارید

این كیف پول چرمی تركیبی است از چرم گاوی و پارچه دستباف. فضاسازی داخل این كیف هم به گونه‌ای است كه در آن هم برای اسكناس‌هایتان جا در نظر گرفته شده هم سكه‌ها و پول خردهای احتمالی.





برای دخترخانم‌ها

این كیف رودوشی زنانه تركیب چرم‌گاوی از نوع اشبالت با گل‌میخ‌های فلزی است و همان‌طور كه در تصویر می‌بینید، در طراحی آن خبری از ابعاد هندسی نیست. تمایز این مدل با كیف‌های معمول حجم و ابعاد متفاوت آن است كه معمولا مورد پسند دختر خانم‌های جوان است.


اینگونه مراقب كیف‌های چرمی‌تان باشید
  •   كیف‌های چرمی نباید به هیچ قیمتی خیس شوند، بنابراین بهتر است در روزهای بارانی كیف‌های چرمی‌تان را فراموش كنید.
  •   به دلیل حساسیت كیف‌های چرمی آنها را در محیط‌های مرطوب قرار ندهید.
  •   چرم‌ها بسته به نوع خود قابلیت پولیش با واكس‌های مخصوص را دارد. اگر چرم به كار رفته در كیف شما واكس‌پذیر بود، هر ماه یك بار كاملا آن را به واكس مخصوصش آغشته كنید.
  •    بالاخره اینكه كیف‌های چرمی، كیف‌هایی كاملا پایدارند و برخلاف همه كیف‌ها هر چه كهنه‌تر شوند زیباتر می‌شوند! چرم به مرور زمان جا می‌افتد و تغییر رنگی كه در آن ایجاد می‌شود جلوه‌‌ تازه‌ای به آن می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
مرکز خرید خوشه کیف و کفش چرم مرغوب تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راهنمای کامل خرید کیف‌ زنانه


خرید کیف‌های زنانه بیش از آن چیزی که نشان می‌دهند نیاز به دقت و بررسی دارند. از محل‌های اصلی عرضه این کالا چه اطلاعی دارید؟

بازار خبر: یکی از مهم‌ترین وسایل یا بهتر است بگوییم ملزومات شیک‌پوشی خانم‌ها، کیف دستی مناسب و در عین حال ارزان‌قیمت است.

در این گزارش به برخی از مهم‌ترین نکاتی که در خصوص خرید کیف راحت باید به آن توجه داشت که بدین شرح است:

همه واضح است که قبل از خرید باید به فاکتورهای مختلفی چون قیمت، نوع دوخت، آسترهای به کار برده‌شده در داخل کیف، زیپ، رنگ، نوع و حتی مارک کیف توجه کرد. یک کیف مناسب زمانی ایده آل خواهد بود که بر طبق نیاز شما انتخاب شود.

همچنین به استحکام کیف در راستای استفاده خود توجه ویژه کنید تا بعد از مدتی با پاره شدن دسته و آسترهای داخل روبرو نشوید.

به قیمتش دقت کنید

صرف‌نظر از وضعیت اقتصادی برای استفاده بهینه باید کیفی را انتخاب کنید که مورداستفاده شماست این عادت بد در بسیاری از افراد موجب از بین رفتن حق سایر هم‌وطنان نیز می‌شود که شاید هزینه‌های بالایی برای خرید یک کیف بدهند اما وقت لازم را برای انتخاب آن صرف نکنند.

امروز با توجه به بالا رفتن قیمت تمام‌شده بسیاری از کالاها هزینه پرداختی از سوی مصرف‌کننده حائز اهمیت است و در درجه اول توجه مشتری را جلب می‌کند. شاید در مغازه‌های مختلف انواع متفاوتی از قیمت کیف را دیده باشید که بنا به دلایل گوناگونی چون جنس به کار برده‌شده یا کلمه معروفی چون مارک بودن هزینه بسیار بالاتری نسبت به سایر کیف‌های مرسوم داشته باشند.

شاید بهتر باشد در خرید به مکان‌های مختلف دقت ویژه کنید زیرا در این بین، مغازه یا فروشگاه‌هایی پیدا می‌شود که قیمت‌های متعادل‌تری نسبت به اطرافیانش داشته باشد. پس در خرید عجله  نداشته باشید. سپهسالار، منوچهری، بهارستان، ولی‌عصر، بازار بزرگ تهران، شهر ری، ونک، تجریش و بسیاری دیگر از مناطق را می‌توان مهم‌ترین مراکز خرید کیف در تهران نام برد که البته باید توجه داشته باشید اگر به قیمت‌های پایین‌تر فکر می‌کنید قطعاً باید به مراکز بزرگ‌تر چون بازار یا خیابان و چهارراه ولی‌عصر یا محدوده دولت‌آباد تهران مراجعه کنید.

به‌طور مثال فروشنده کیفی را به ارزش 15 هزار تومان می‌خرد همین کیف در مغازه‌ای در تجریش 30 هزار تومان و در مغازه‌ای در منطقه نواب تهران با سود کمتری به ارزش 18 تا 20 هزار تومان به فروش می‌رسد. این تفاوت قیمت ناشی از گران‌تر بودن کرایه مغازه‌ها در مناطق مختلف تهران است.

درباره  کیف‌های ارزان‌قیمت

قیمت کیف در مناطق مختلف تهران نوسان شدیدی دارد. در حقیقت خیلی بعید است در مغازه‌ها و پاساژهای بزرگ و لوکس کیف‌های ارزان‌قیمت پیدا کنید.

مکان و منطقه خرید روی قیمت اجناس تأثیر می‌گذارد. البته در موارد خاص کیف‌های گران‌قیمت با کیفیت‌های خیلی بهتر نیز وجود دارد؛ اما حسن بزرگ کیف‌های ارزان‌قیمت تنوع بیشتر در استفاده از این کالا است شما بجای اینکه یک کیف به ارزش 100 هزار تومان بخرید می‌توانید تعداد خریدهای خود را بیشتر کنید.

به این نکات بیشتر دقت کنید

اگر کیفی می‌خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می‌خواهید با همه لباس‌های شما صرف‌نظر از رنگش هماهنگ شود، بهترین کار، انتخاب رنگ خنثی است.

اگر شما به پوشیدن لباس‌های تنگ مشکی و قهوه‌ای علاقه دارید، در این صورت باید کیف‌هایی را بخرید که رنگی است یا تکه‌های رنگی دارد. یک کیف آبی، زرد یا قرمز بخرید که با بیشتر لباس‌های شما هماهنگ است.

اگر شما قدبلند هستید، سایز کیف چندان مهم نیست و می‌توانید هر نوع کیفی را که دوست دارید، انتخاب کنید. کیفی را بخرید که واقعاً مناسب شما است. به طول بند کیف و تعداد دسته‌های کیف توجه کنید.

اگر ریزاندام هستید، باید کمی هوشیار باشید. باید کیفی که انتخاب می‌کنید، خیلی بزرگ نباشد.

در نظر داشته باشید که چه مقدار چیزی می‌خواهید در کیف خود حمل کنید.

راهنمای کامل خرید کیف‌ زنانه