سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

رازهایی برای سریع تر آرایش کردن!



آرایش کردن,زیرسازی پوست,رژلب های سنگین

با این روش ها شما می توانید زمان زیادی صرفه جویی کرده و بدون عصبانی کردن رئیستان به موقع سر کار حاضر شوید!! حالا آماده باشید برای یاد گرفتن رازهایی که می خواهم همین حالا فاش کنم!!این بهترین نصیحت برای تمام دختران زیباست...

شما دخترها می دانید چگونه آرایش کنید، این کار مختص شماست! اما چگونه می توانید سریع تر این کار را انجام دهید؟ حالا گیج شدید؟ بله شما می توانید در وقت صرفه جویی کرده و هرجا که می روید با پوست و لب های براق توجه را به خود جلب کنید. چگونه؟ دوست دارید بدانید؟ بله امروز می خواهم رازهایم را با شما درمیان بگذارم و بهتان بگویم چگونه سریع تر آرایش کرده و ظاهری فریبنده داشته باشید. با این روش ها شما می توانید زمان زیادی صرفه جویی کرده و بدون عصبانی کردن رئیستان به موقع سر کار حاضر شوید!! حالا آماده باشید برای یاد گرفتن رازهایی که می خواهم همین حالا فاش کنم!!این بهترین نصیحت برای تمام دختران زیباست...

با دوش گرفتن پوست خود را آماده سازید!!
این کار چگونه ممکن است؟ اگر منطقی فکر کنید امکانش هست!! وقتی که زیر دوش هستید پوست خود را ورقه ورقه کرده و تمیز کنید و 15 دقیقه از وقتی که قرار بوده به تمیز کردن پوست خود اختصاص دهید را صرفه جویی کنید. دخترها حرفم را باور کنید حتما وقت اضافی خواهید آورد.

از پیش برنامه ریزی داشته باشید تا از عجله کردن دوری گزینید...
فقط با این روش شما تصمیم می گیرید که چه لباس هایی را برای روز بعد بپوشید، پس چرا در مورد آرایشتان نیز تصمیم گیری نکنید؟ جالب است! با این روش مجبور نخواهید بود بایستید و ببینید که چه رنگی با لباستان جور است و وقتتان تلف نخواهد شد.

چاره کار در سادگی است..!
برای یک روز از آرایش صرف نظر کنید؛ البته نه به طور کامل اما فقط کمی زیرسازی پوست و ریمل و برق لب داشته باشید. و آرایشتان انجام شده با ظاهر طبیعی تان همکلاسی های خود را متعجب سازید.

با چشم هایتان بازی کنید!!
اگر عجله دارید می توانید خیلی ساده ریمل بزنید و همین طور از خط چشم های رنگی و پررنگ استفاده کنید. این کمک می کند سهوا ظاهری جذاب و فربینده داشته باشید. از سایه کشیدن صرف نظر کنید و بر روی خط چشم و برق لب تمرکز کنید.

اگر هیچ کاری نمی کنید کمی زیرسازی کنید..!!
حتی اگر می خواهید ظاهر ساده خود را حفظ کرده و زمان خود را تلف نکنید، هرگز فراموش نکنید که کمی زیرسازی کرده و کرم بزنید تا لک های صورت را بپوشانید. این کار کمک می کند ظاهر صورتتان بهتر شود.با رنگ ها بازی کنید؛ توجه را از چشم ها به لب ها، از لب ها به گونه ها و .. جلب کنید. این کار بهتان کمک می کند نقاط برجسته ای در صورت داشته باشید که توجه را به خود جلب کرده و از هدر دادن زمان زیاد نیز جلوگیری کرده و از وقت خود استفاده بهینه داشته باشید.

لب های خالی!!
این شما را جذاب تر می کند!! فقط کمی برق لب بزنید تا لبهای تان جذاب و دوست داشتنی شود. بگذارید یک روز لب هایتان نفس بکشد واز رژلب های سنگین سایه دار اجتناب کنید.
منبع :ileev.com

 


ویدیو مرتبط :
آموزش کامل آرایش 21 - آرایش سریع برای یک روز عادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۴ راه آسان و سریع برای تغییر سبک آرایش و چهره



آرایش صورت, آرایش چهره, تغییر شکل آرایش

ممکن است خیلی وقتها با تغییر رنگ و مدل آرایش صورتتان باز هم تغییر چندانی احساس نکنید و دلتان می خواهد که کمی تغییر در چهره ی خود ببینید و از این چهره ی تکراری خسته شده باشید.

 

در این مقاله ۴ روش ساده و سریع برای تغییر سبک آرایش به شما ارائه می دهیم :
ممکن است این روش ها به نظر شما بسیار ساده باشند ولی زمانی که شما از این روش ها استفاده کنید مطمئنا نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

-انتخاب یک رنگ متضاد از رنگ چشم ها برای سایه ی چشم ، مثلا سایه ی بنفش برای چشم های سبز ، سایه ی قهوه ای برای چشم های آبی و سایه ی آبی برای چشم های قهوه ای . این انتخاب متضاد رنگ سایه باعث تغییر چشم گیری در چهره ی شما خواهد شد.


-حجم دادن به گونه ها به کمک رژ گونه های حجم دهنده یا کرم ها می تواند باعث تغییر چشم گیری در چهره ی شما شود.


-استفاده از پودر ابرو بجای استفاده از مداد ابرو باعث تغییر چشم گیری در سبک آرایش ابروهای شما خواهد شد.


-تغییر ریمل ، مثلا اگر شما همیشه از ریمل های حجم دهنده ی مژه استفاده می کنید این بار آن را تغییر دهید و از ریمل های بلند کننده ی مژه استفاده کنید و تغیییر حالت چشم هایتان را مشاهده کنید.
منبع: آرایشیک