سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

رازهایی برای درخشندگی بیشتر اتومبیل



راههای درخشندگی اتومبیل , تمیز کردن خودرو
بردن اتومبیل به کارواش، یکی از راحت‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای تمیز کردن آن است. کافی است دست به جیب شوید، قبض بگیرید و نیم‌ ساعتی منتظر بمانید ...
بعد از نیم ساعت، ماشینی براق و درخشان تحویل می‌گیرید و حداقل 2 هفته‌ای از تمیزی آن لذت می‌برید اما این لذت خوشایند، همیشگی نیست. کافی است هوا کمی تغییر کند تا صبح روز بعد از کارواش، اتومبیلی پر از لک داشته باشید و آن درخشندگی از دست برود بنابراین بهترین روش برای تمیزی اتومبیل، شستشوی بدنه آن در روزهای تعطیل و بدون رفتن به کارواش است. شستشویی که اگر رازهای آن ‌را بدانید، همیشه و همواره، ماشینی تمیز و درخشان خواهید داشت.

_ نرم‌کننده مو، تمیزکننده‌ای بی‌نظیر است
به جای شوینده‌های مخصوص، نرم‌کننده مو را تجربه کنید تا مدت‌های زیادی اتومبیل برق بزند و شما را از شستشوی مداوم اتومبیل خلاص کند.

_ بعد از باران، لاستیک‌ها و پوشش‌های اطراف شیشه‌های اتومبیل، کثیف و پرلک‌ می‌شوند. این لک‌ها را با نوشابه بشویید
مقداری نوشابه روی دستمال بریزید و روی لاستیک‌ها بکشید، حواستان باشد که نوشابه روی بدنه ماشین نریزد چون رنگ آن را از بین می‌برد. نتیجه، بی‌نظیر است و لاستیک‌های حاشیه شیشه‌ها برق می‌زنند.

_ مخزن شیشه‌شور اتومبیل را با مخلوطی از الکل و مایع ظرفشویی پر کنید تا موقع باران، شیشه‌ها گلی و پرلک نشوند
 4 پیمانه الکل و 2 قاشق چایخوری مایع ‌ظرفشویی ترکیب ایده‌آلی است.

_ چراغ‌های اتومبیل را با مایع شیشه‌شور بشویید تا وقتی در شب چراغ‌های ماشین را روشن می‌کنید، نوری شفاف از آن بتابد.

_ شیشه‌های اتومبیل را با دستمال‌های مرطوب آرایشی تمیز کنید. نتیجه بی‌نظیر و باور نکردنی است که به دست آوردن همچین تمیزی، آنقدر ساده باشد.

_ پنبه‌هایی که این روزها برای پاک‌کردن آرایش در بازار وجود دارد، یکی از بهترین وسایل تمیز کردن شیشه اتومبیل است.

_ شما نمی‌توانید باران‌ ناگهانی را پیش‌بینی کنید. یک‌چهارم فنجان آمونیاک خانگی را با یک لیتر آب مخلوط کنید و در یک بطری پلاستیکی بریزید و در اتومبیل نگه‌دارید. به محض بارش باران و لک شدن شیشه‌های ماشین، محتوی این بطری را روی شیشه‌ها بریزید و با دستمال کاغذی پاک کنید.

_ یک‌چهارم پیمانه جوش‌شیرین را با یک‌چهارم پیمانه مایع ظرفشویی در گالن یک لیتری بریزید و در مقدار متناسبی آب حل کنید. در گالن را ببندید. وقتی زمان شستشوی اتومبیل رسید، گالن را خوب تکان دهید و به آن 2 لیتر آب اضافه کنید. اتومبیل?تان را با این محلول بشویید و از درخشندگی بدنه‌اش لذت ببرید.

_ گاهی دوده‌ها، روغن‌های چرب که از رفت و آمد به پمپ‌بنزین و مکانیکی روی بدنه اتومبیل مانده، لکه‌های چرب و پرزحمتی را می‌سازند. این لکه‌ها معمولا خشک نمی‌شوند اما پاک کردن آنها با یک دستمال خشک هم راه‌حل خوبی نیست، چون آثارشان باقی می‌ماند و به مرور رنگ بدنه را کدر می‌کنند بنابراین با یک دستمال لکه را پاک کنید و بعد با آب و صابون آن‌ را دقیق بشویید تا رنگ اتومبیل کدر نشود.

_ اتومبیل را در روزهای گرم بشویید تا سریع خشک شود و لکه‌های آب روی بدنه‌اش نماند. کارشناسان توصیه می‌کنند زمانی که هنوز موتور ماشین داغ است، شستشو را شروع کنید.

_ کیسه‌های زباله‌ مخصوص اتومبیلی در بازار وجود دارد که با نواری به دنده وصل می‌شوند. مهم‌ترین خاصیت شان این است که آشغال‌ها را در آنها می‌ریزید ظاهر اتومبیل با برگه‌های کاغذ، دستمال کاغذی و... کثیف نمی‌شود.

_ دانه‌های قهوه آسیاب نشده را در یک توری بریزید و روی دانه‌ها عطر و ادکلن مورد علاقه خود را بپاشید. ترکیب عطر قهوه و عطر محبوب خودتان، بهترین بوگیر برای ماشین است. اگر عطرتان روغنی باشد، نتیجه بهتری می‌گیرید.

منبع : zandegimosbat.ir


ویدیو مرتبط :
نوشیدنی مفید برای پاکسازی و درخشندگی پوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رازهایی برای مردان



 

راز مردان

 

برای هر روز از ماه, گفتاری كوتاه پیشنهاد شده است.روز را در ساعت مناسبی آغاز كنید. گفتار را چند بار تكرار كنید.

 

دفعه اول با صدای بلند بعد آرام تر, بعد به صورت یك زمزمه و سپس در فكرتان تكرار كنید.با هر بار تكرار , بگذارید كلمات با عمق بیشتری جذب ضمیر نا خود آگاه تان شود.

 

به تدیج مفهوم كاملی از این گفتارها به دست خواهید آورد كه اگر بخواهید آنها را طی یك دوره یاد بگیرید در پایان حقایق ارائه شده با شما یكی خواهد شد.آن صفحه ای كه گفتار روزتان هست طی روز باز كنید در هر فرصت آن را مرور كنید.

 

حتی المقدور آن گفتار را با شرایط واقعی زندگی تان تطبیق دهید.شب قبل از خواب چند بار دیگر گفتارتان را مرور كنید.سعی كنید اثرات مثبت را در تمام وجودتان جذب كنیدو بگذارید با ضمیر آگاهتان یكی شود.

 

راز مردان

 

روز اول

 

به دیگران آزادی بده تا خودشان باشندبا خودت سختگیر باش ,ولی با دیگران با ملایمت رفتار كن .

 


روز دوم

 

بیشتر به نیروی تفكر متكی باش تا نیروی جسم .

 


روز سوم

 

خودت فكر كن نگذار كه دیگران برایت فكر كنند

 


روز چهارم

 

عقاید را به دیگران تحمیل نكن.بلكه آنها را با ملایمتبه سمت دیدگاه های خود هدایت كن

 


روز پنجم

 

از درون قوی باش تا به دیگران هم قدرت بدهیمانند درخت بلوط تنومندی كه سایه اش موجودات دیگر را پناه می دهد

 

 

روز ششم

 

برای دیگران , دوستی صادق باش و خود را خدمتكای بدان كه همواره در صدد خدمت به دیگران است

 


روز هفتم

 

سعی كن در هر كاری كه انجام می دهی بهترین باشی , برای دستیابی به این هدف , لازم

 

نیست دائما در صدد رقابت با دیگران باشی , بلكه این هدف را باید درون خودت پرورش بدهی

 

 

روز هشتم

 

همیشه با درستی و صداقت زندگی كن .به ندرت و با احتیاط قولبدهو اگر قول دادی ,در هر شرایطی به آن وفادار بمان .

 

موفقیت واقعی را تنها با صداقت می توان یافت

 

 

روز نهم

 

به خودت مغرور نشو جهان پیرامون بسیار بزرگ تر از توست .درجریان آن شناور باش و بدان قدرتی كه تو را به حركت در میآورد بسیار قوی تر از توست .

 


روز دهم

 

فكر من مال من را از سرت بیرون كن . خود را فقط جزئی بدان از حقیقت بسیار بزرگ

 


روز یازدهم

 

شمشیر عقل را در آتش عمل شكل بده . فكری را دنبال كن كه نه فقط منطقی , بلكه عملی هم باشد.

 


روز دوازدهم

 

خود را در حصار دلیل و منطق حبس نكن , زیرا منطق تنها از راه های رسیدن به حقیقت استوره حقیقت فراتر از منطق است.نگذار كه منطق تو را بفریبد .استدلال زمانی دوست توست , كه الهام آن را هدایت كند .

 


روز سیزدهم

 

درست یا غلط بودن هر چیز را در قلبت احساس تا قدرت استدلال ذاتی و واقعی ات پرورش یابد قدری خود را از نقطه نطرات دیگران جدا كن .

 


روز چهاردهم

 

از منطق برای سركوبی دیگران استفاده نكن . بلكه در بحث ها با ملایمت و به عنوان ابزاری برای روشن ساختن موضوع از آن استفاده كن

 

 

روز پانزدهم

 

در بحث بی غرض و منصف باش . بگذار حقیقت راه نكایت باشد نه تمایل به غلبه كردن .بدان كه دستیابی به حقیقت تنها پیروزی ای است كه ارزش تلاش دارد

 


روز شانزدهم

 

مهربانی و مراعات حال دیگران , هر دو از نشانه های قدرت درونی است .عقاید دیگران را در كنار عقاید خودت بپذیر و به یاد داشته باش كه تسلط بر خود بزرگترین پیروزی است

 


روز هفدهم

 

با خودت محكم و قوی ,و با دیگران با ملایمت رفتاركن.

 

 

روز هجدهم

 

قدرت درونی خصوصا در مردان , بیش از آن كه فكرش را بكنی بستگی به كنترل امیال جنسی دارد مردانگی را در خوشتنداری بدان, نه در آوردن امیال .....

 

 

روز نوزدهم

 

برای این كه ماهیت تمایل جنسی ات را تغییر دهی , احساس كن انرژی این تمایلات دائما از قسمت پایین ستون فقراتت به سمت بالا و از آن جا به مغز جریان دارد . از این تمرین لذت زیادی خواهی برد

 

 

روز بیستم

 

برای تقویت اراده وظائف سخت را قبول كن و سعی كن آنها را كامل انجام دهی روزی یك كار را كه باعث تقویت اراده شود انجام بده

 


روز بیست و یکم

 

به دنبال ستاره آقا منشی باش , حتی اگر آن ستاره برای كس دیگری ندرخشد ...

 

 

 

روز بیست و دوم

 

اقتدار شخصیت را با پایبندی به تعهدات افزایش بده , نه با تحمیل عقایدت را به دیگران



روز بیست و سوم

 

مانند درخت كاج باش . ریشه های محكمت در زمین و شاخه های آرمان هایت بر بلندای آسمان باشد

 


روز بیست و چهارم

 

هدف از انجام هر كاری , ایجاد شادی باشد

 

 

روز بیست و پنجم

 

هنگام پیروزی جوانمرد و هنگام شكست آرام و استوار باش , هرگز اجازه نده كه شكست , حقیقت وجودت را در خود محصور كند .آن وقت خواهی دید كه خود شكست تبدیل به پیروزی خواهد شد.

 


روز بیست و ششم

 

به دیگران احترام بگذار تا آنها هم به تو احترام بگذارند .

 


روز بیست و هفتم

 

بخشند گی و قدر شناسی را در خود تقویت كن . این دو از نشانه های جوهر پاك وجودند .این را بدان كه اگر بخواهی دیگران دوستت باشند , باید چند امتیازی به آنها ببازی .

 


روز بیست و هشتم

 

سعی كن در انجان هر كاری اشتیاق داشته باشی و اگر نداری آن را تقویت كن.عقل بدون احساس مانند فصل پائیز است , زیبا ولی بیجان .

 


روز بیست و نهم

 

از عشق الها بگیر , اما بالاتر از هر چیز بگذار صداقت بر تو حاكم باشد نه احساس .

 

 

روز سی ام

 

با طرد خود خواهی , خود پسندی و غرور , بگذار عشق طبیعی در قلبت جوانه بزند