سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

رابطه دوستانه و عاشقانه از اینجا شروع می شود


گاهی اوقات برای ما موقعیت هایی پیش آمده که با شخصی رو به رو شده ایم و نیاز به برقراری ارتباط با او را حس کرده ایم. شاید در این مدت چند باری چشمانمان به هم دوخته شده و باز بدون اینکه کلمه ای بینمان رد و بدل شود، نگاهمان را از هم گرفته ایم...

گاهی اوقات برای ما موقعیت هایی پیش آمده که با شخصی رو به رو شده ایم و نیاز به برقراری ارتباط با او را حس کرده ایم. شاید در این مدت چند باری چشمانمان به هم دوخته شده و باز بدون اینکه کلمه ای بینمان رد و بدل شود، نگاهمان را از هم گرفته ایم؛ انگار که سکوت طولانی بین ما و طرف مقابلمان به هیچ وجه قصد شکسته شدن ندارد و این موضوعی ناراحتی کننده است.

اگر ما واقعا دنبال راه چاره ای برای فرار از این موقعیت های آزاردهنده هستیم، لازم است مهارت های آغازین برقراری ارتباط را بدانیم. با فرض اینکه تمام مواردی که در قسمت های قبل محبث مهارت های ارتباطی به آنها اشاره شد، مقدمات برقراری ارتباط و موارد پیش صمیمیت بودند. در این شماره نکات مهم برای شروع یک ارتباط موثر در محیط های بیرون از خانه مثل دانشگاه یا محل کار را مرور می کنیم.

آغاز

چک لیست مهم شروع

1 – به طرف مقابل نزدیک شوید و در حریم درست او قرار بگیرد.

2 – زبان بدنتان را چک کنید که متناسب با حرف هایتان باشد؛ مثلا بیهوده وضعیت دفاعی نگیرید یا صمیمت بیش از حد نشان ندهید. دست به سینه بودن و یک پا روی پای دیگر انداختن بیانگر وضعیت دفاعی است. دست ها و پاهای آزاد، نشان دهنده علاقه شما به شنیدن حرف های طرف مقابل است.

3 – Eye contact داشته باشید. اگر نگاه کردن به چشم های طرف مقابل برای شما مشکل است به صورتش نگاه کنید.

4 – لبخند بزنید. لبخند جهانی ترین سیگنال برقراری ارتباط است (البته منظور، لبخند به همراه نگاه مستقیم است)

5 – حرفی که ابتای کار می گویید، خیلی مهم نیست. مهم این است که طرف مقابل تشویق به پاسخگویی شود.

6 – واکنش های احساسی متناسب زمان گوش کردن را فراموش نکنید. (خیلی مات صحبت های طرف مقابل نشوید)

7 – یادتان باشد آدم ها اول ارتباط کلاس الکی می گذارند، این یک قانون است در این شرایط کمی پرجرأتی به کمک می آید.


ویدیو مرتبط :
یک رابطه عاشقانه؛ ریمیکس خنده دار رابطه مورینیو و ونگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال شروع رابطه عاشقانه دو هنرمند شکست خورده +تصاویر



اخبار فرهنگی - جنجال شروع رابطه عاشقانه دو هنرمند شکست خورده +تصاویر

" رابرت پتینسون " و " کتی پری " دو ستاره سرشناس و پرطرفدار هالیوودی هستند که ...

 " رابرت پتینسون " و " کتی پری " دو ستاره سرشناس و پرطرفدار هالیوودی هستند که به تازگی زندگی عشقی آنها دچار شکست شده و به نوعی شکست خورده محسوب میشوند، آنها سالهاست که رابطه دوستانه ای با هم دارند . اما اخیرا شنیده میشود که این رابطه رنگ و بویی از عشق به خود گرفته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,رابطه عاشقانه کتی پری و رابرت پتینسون

 

اخیرا شنیده میشود " رابرت پتینسون " ستاره جنجالی مجموعه فیلم های " گرگ و میش " که سال گذشته میلادی بعد از خیانت " کریستین استوارت " از او جدا شد، در جمعی دوستانه " کتی پری " خواننده 28 ساله را " بسیار جذاب و خواستنی " خطاب کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,رابطه عاشقانه کتی پری و رابرت پتینسون

 

این در حالی است که این دو ستاره مدت زیادی است در کنار هم دیده میشوند. اگرچه افراد زیادی در زندگی این دو حضور دارند اما به نظر میرسد رابطه عاشقانه ای بین آنها در حال شکل گیری است.
اخبار فرهنگی - پرداد