سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دیگر جواهر نخرید!


اگر برای مهمانی‌های رسمی‌تان به‌دنبال زیورآلات سنگین و رسمی می‌گردید با ما همراه باشید.


 



رنگ و انحنای روی سنگ‌های این گوشواره‌ و گردنبند آن را از لیست زیورآلات رسمی شما خط می‌زند. بر عكس اگر به‌دنبال مدلی همه جا پوش می‌گردید و دوست دارید كه همیشه از زیورآلات استفاده كنید، این ست برای شما درست شده. نوع زنجیر آن شبیه طرح‌های زیر خاكی است.





  این طرح از مدل‌های كاملا مشابه جواهرات است. به دلیل مستطیل شكل بودنش به یك گزینه رسمی شبیه‌تر است تا مدلی همه جا پوش. در عین حال سادگی‌اش به كار خانم‌هایی می‌آید كه از مدل‌های شلوغ خوش‌شان نمی‌آید.





 این دستبند می‌تواند به بخشی از تیپ شما تبدیل شود، آن هم در یك چشم به هم زدن. نوع طراحی آن مناسب برای دخترخانم‌هایی است كه دنبال طرح‌های متفاوت و جدید می‌گردند.





  این دستبند جزو همان‌هایی است كه طرح طلایی رنگ دارند. ساده است اما در عین سادگی همراه شدنش با سنگ‌های طرح جواهر نوعی حالت مجلل بودن به آن می‌دهد. به هیچ وجه در مهمانی‌های غیررسمی از آن استفاده نكنید.





 یك مدل خیلی شیك كه برای تمام سنین متناسب است. حلقه‌های استفاده شده در ساختش آن را از خشك بودن درآورده اما از رسمیتش كم نكرده. معمولا طرح‌های طلای سفید در كنار لباس‌های مشكی خودشان را به‌خوبی نشان می‌دهند.





 برای دختر خانم‌های جوان مناسب نیست اما به كار خانم‌ها می‌آید به‌خصوص كه سنگ قهوه‌ای به كار رفته در آن حالت رسمی‌اش را 2 برابر می‌كند. اگر لباس‌تان رگه‌هایی از كرم یا قهوه‌ای داشته باشد همه‌چیز با هم هماهنگ است.


ویدیو مرتبط :
دعوت از رییس اتحادیه طلا و جواهر ایران در نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر مالزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گردنبند طلا و جواهر



 

 

جدیدترین و شیک ترین مدل گردنبند جواهر

 

 

طلاوجواهرات

 

 

 

طلاوجواهرات

 

 

 

طلاوجواهرات

 

 

 

طلاوجواهرات

 

 

 

طلاوجواهرات

 

 

 

طلاوجواهرات