سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دکور صورتی اتاق کودکان


اگر برای دکور اتاق دختر زیبای خود در نظر دارید از رنگ صورتی استفاده کنید، باید بدانید فقط کمد و روتختی و بالش نیستند که باید صورتی شوند. گزینه های متعددی برای دکور اتاق وجود دارند

 
 
 
 
 

صبح بخیر : برای دکور اتاق دختربچه ها، یکی از بهترین رنگ ها صورتی است. همه دخترها صورتی را دوست دارند و وسایل و لباس بی‌شماری نیز با این رنگ تولید و عرضه می شوند. اگر برای دکور اتاق دختر زیبای خود در نظر دارید از رنگ صورتی استفاده کنید، باید بدانید فقط کمد و روتختی و بالش نیستند که باید صورتی شوند. گزینه های متعددی برای دکور اتاق وجود دارند که ما در ادامه برخی از آنها را برایتان انتخاب کرده ایم.

1.    تختخواب خانه عروسکی

قیمت: $1700



2.    تختخواب سرسره‌دار سفید و صورتی به همراه کشو

قیمت: $600



3.    سه پایه نقاشی صورتی

قیمت: $18



4.    کوسن مبلی صورتی

قیمت: $140



5.    چمدان های تزئینی صورتی

قیمت: $119



6.    قاب عکس پرده‌ای صورتی

قیمت: $24



7.    یک جفت کتاب‌بند طرح جغد صورتی

قیمت: $60



8.    مبل کیسه ای بزرگ خالدار صورتی

قیمت: $160



9.    کتاب‌بند پارچه ای طرح پرنده

قیمت: $24



10.    رخت‌آویز دیواری پروانه صورتی

قیمت: $17



ویدیو مرتبط :
DIY دکور اتاق آسان دکور اتاق من آسان اتاق تزیین اتاق دکوراسیون خانه DIY

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتاق‌های رنگارنگ برای کودکان






اتاق کودک

 

 

اولین کاری باید انجام دهید این است که رنگ سفید و رنگ‌های خسته کننده و خنثی را از روی دیوارها پاک کنید و رنگ‌های شاد و زیبا را برای اتاق کودکتان در نظر بگیرید.

 

 

آرامش رنگ آبی:

 

 

اتاق کودک

 

نقاشی دوزیستان و نیزارها و ابرها روی دیوار سراسر اتاق را از قاب‌های مختلف و هنری بی‌نیاز می‌کند. فرزند شما با داشتن این اتاق تمایلی به بیرون رفتن از خانه پیدا نخواهد کرد!

 

 

تمام رنگ‌های رنگین کمان:


 

اتاق کودک

 



رنگ سبز زنده و با طراوت سرتاسر دیوارهای اتاق را پوشانده است و این اتاق را مناسب یک دختر دبستانی ساخته است. در پائین تخت زیبا و منحصر بفرد یک کشوی متحرک قرار گرفته که دسترسی به آن را برای دختر کوچولو راحت می سازد و سایبان زیبا و رنگارنگ بالای تخت که بارش ربان‌های پارچه‌ای می باشد به زیبایی فضا کمک کرده است.

 

 

فضای رقابت:


 

اتاق کودک

 



فضای کمدی لبخند را به ارمغان می‌آورد. تقریبا تمام رنگ‌های رنگین‌کمان در این تخت خواب بکار برده شده است که در کنار رنگ فیروزه‌ای دیوار خودنمایی می‌کنند رنگ‌های موجود در روتختی و بالشتک‌ها در قاب‌های بالای تخت هم تکرار شده‌اند.

 

 

قرمز، سفید و لاجوردی:

 

 

اتاق کودک

 

 

خطوط راه را ه تقریبا در تمام اتاق به کار برده شده است: دیوارها،‌ بالش، روتختی، پنجره و حتی تخت دیواری. رنگ‌های بکار برده شده در این اتاق انتخاب بسیار ماهرانه‌ای بوده است که هر پسر بچه‌ای را به خود جذب خواهد کرد.

 

 

آبی و نارنجی:


 

اتاق کودک

 


پوشش این دیوار با رنگ آبی دریانوردی می باشد. این رنگ در کنار رنگ نارنجی با طرح‌های راه‌راه آبی در روی تخت اتاق را اسپرت می سازد که براای هر پسر نوجوانی عالی و جذاب می‌باشد.

 

 

اتاق دزدان دریایی برای دو نفر:


 

اتاق کودک

 



جزئیات دریانوردی این اتاق را منحصر به فرد و زیبا ساخته است و برای پسربچه‌ها می‌تواند جذاب باشد و وجود دو تخت خواب به شکل قایق اتاق را بسیار جذاب ساخته است.

 

 

رنگ‌های شاد و دخترانه:


 

اتاق کودک

 


رنگ‌های زرد، قرمز و صورتی این اتاق را تشکیل می‌دهند. اتاق زرد رنگ با طرح گلدار و یک تخت بزرگ شاهانه برای هر دختر نوجوانی جذاب و مطلوب می‌باشد.

 

 

دیوارها با نوارهای پهن:


 

اتاق کودک

 



طرح غالب در این اتاق طرح راه راه و رنگ غالب رنگ‌های گرمی چون زرد، قرمز و نارنجی می‌باشد. این رنگ‌های شاد وفریبنده و این تخت و دکوراسیون شاهانه مورد پسند هر دختر خانم کوچکی می باشد.

 

 

اتاق ورزشکاران:


 

اتاق کودک

 



این اتاق با دیوارهای آبی و سبز رنگ و وسایل ورزشی برای یک پسر نوجوان مناسب است دراین فضا به طرزی زیبا و هوشمندانه از بیشتر رنگها در قسمت‌های مختلف اتاق استفاده شده است.

 


زندگی در جنگل:

 

 

اتاق کودک

 


این اتاق جالب که الهام گرفته از زندگی در فضای باز می باشد، که برای دو کودک مناسب است. تخت و وسایل از منابع طبیعی تهیه شده و دیوارهای سبز رنگ جنگل و فضای باز را تداعی می‌کند. در این اتاق باید مواظب حضور خرس‌ها هم بود!!