سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دکوراسیون پرنقش‌ و نگار دستشویی و حمام


اگر تصور می کنید که دستشویی و حمام دکوراسیون خاصی ندارند و نهایتا بتوان با چند شمع و حوله و صابون زیبا آنها را تزئین کرد کاملا در اشتباه هستید. این اتاق را نیز می توان به زیباترین و رویایی ترین شکل ممکن دکور کرد. البته برای این کار باید جیب پر پول داشته باشید!



صبح بخیر: اگر تصور می کنید که دستشویی و حمام دکوراسیون خاصی ندارند و نهایتا بتوان با چند شمع و حوله و صابون زیبا آنها را تزئین کرد کاملا در اشتباه هستید. این اتاق را نیز می توان به زیباترین و رویایی ترین شکل ممکن دکور کرد. البته برای این کار باید جیب پر پول داشته باشید!

اما دیدن 10 سرویس بهداشتی بسیار زیبا و افسانه ای خالی از لطف نیست. شاید بتوان از بخش هایی از آنها ایده هایی گرفت و در خانه خود پیاده کرد.


پوشاندن دیوارهای بخش روشویی با کاغذدیواری قرمز که نقش و نگار برجسته دارند از نظر بسیاری از مردم کمی عجیب و غیر عادی است. اما وقتی سینک و آینه را از مرمر سفید انتخاب کنید و در اطراف آینه، دیوارکوب‌های چند شاخه و نورانی نصب کنید، در واقع یک اثر هنری زیبا در دستشویی ساخته اید که نگاه هر بیننده ای را خیره می کند.

10 سرویس بهداشتی رویایی و پر نقش‌ونگار



این سرویس بهداشتی که فضای بزرگی دارد شبیه یک باشگاه طراحی شده است و در آن وسایل ورزشی را می بینید که با سادگی خاصی در کنار یکدیگر چیده شده اند. همه آنها قابل استفاده هستند و فقط جنبه دکوری ندارند. احتمالا صاحبان این خانه برای حمام بردن کودک خود دچار مشکل می شوند زیرا دوست دارد بازی و شیطنت کند و از درودیوار بالا برود.

10 سرویس بهداشتی رویایی و پر نقش‌ونگار



این دستشویی از پایین تا بالا آینه کاری شده است و همه وسایل براق و درخشنده انتخاب شده اند. این درخشندگی زیبایی بسیاری به آن بخشیده است و اصلا تصور نمی کنید در دستشویی قرار دارید.

10 سرویس بهداشتی رویایی و پر نقش‌ونگار



این دستشویی تاریک و متالیک، فوق العاده شیک و زیبا دیده می شود. آینه هایی که به صورت خطی روی دیوار کار شده اند و مجسمه های زیبایی که در کنار نور  و فلز نگاه هر بیننده را به خود جلب می کنند نیز بر زیبایی فضا افزوده اند. حتی کاشی های ریز روی دیوار نیز به ترتیب خاصی کنار هم چیده شده اند.

10 سرویس بهداشتی رویایی و پر نقش‌ونگار



این حمام به سبک قدیم با همان سنگ های بزرگ و همان ترکیب رنگ، وانی که شبیه وان های مسی دوران پادشاهان بسیار قدیمی است و آن چلچراغ با حباب های سفید همه نشانی از گذشته های بسیار دور دارند. اما در دل مدرنیته بسیار زیبا جلوه می کنند و جذابیت خاصی به حمام این خانه بخشیده اند.

10 سرویس بهداشتی رویایی و پر نقش‌ونگار



این سرویس بهداشتی با این همه گچ‌بری، مرمرهای سفید و طلایی و وسایل دکوری فوق العاده شیک و گران‌قیمت به همه چیز شبیه است غیر از حمام و دستشویی. با ورود به این اتاق، مجلل و باشکوه بودن را با همه وجود احساس خوهید کرد. طراحی این سرویس به سبک ناپلئونی است و رنگ های طلایی و مشکی در کنار مرمرهای سفید، عظمت بسیاری به آن بخشده اند.

10 سرویس بهداشتی رویایی و پر نقش‌ونگار



وقتی صاحبخانه ثروتمند به حیات وحش علاقه خاصی داشته باشد، دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه اش را از طبیعت وحشی الهام می گیرد و آن را شبیه سافاری آفریقا درست می کند. در این دستشویی علاوه بر آینه که همچون شاخ گوزن است، دیوارکوب ها بر خرطوم فیل های سیاه جا خوش کرده اند و و روی حوله نیز تصویری از حیوان وحشی دیگری می توان دید. سینک سنگی، دیوارهای کاه‌گلی و چوب نیز بر طبیعی تر بودن فضا تاکید دارند.

10 سرویس بهداشتی رویایی و پر نقش‌ونگار



صاحب خانه ای که این دستشویی را دارد یا عشق ماشین است یا راننده ماشین های سنگین! هر چه هست ایده بسیار جالبی به خرج داده و با کمک پلاک های باطله ماشین و موتور سیکلت، دستشویی خانه خود را به عجیب ترین شکل ممکن تزئین کرده است. آینه گود که بیشتر شبیه بشکه از وسط نصف شده است و سینک و کابینت چوبی نیز به زیبایی و متفاوت بودن آن افزوده اند.

10 سرویس بهداشتی رویایی و پر نقش‌ونگار



این حمام بسیار ساده است. کاشی های ساده و سفید رنگ که مینیمال بودن را به بیننده القا می کند. اما جذابیت آن در وان حمام است. یک وان ساده شیشه ای که مرزی برای آن دیده نمی شود و تصور می کنید در دریاچه کوچکی در حال آب‌تنی هستید.

10 سرویس بهداشتی رویایی و پر نقش‌ونگار



دیوار این دستشویی با طرحی عجیب و ملهم از طبیعت تزئین شده است. این کاغذدیواری را هنرمندی به نام آلکس تورکو طراحی کرده و ضدآب است.

10 سرویس بهداشتی رویایی و پر نقش‌ونگار


ویدیو مرتبط :
چند ترفند برای تمیز کردن دستشویی و حمام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشنایی با نکاتی درباره دکوراسیون حمام و دستشویی



دکوراسیون حمام و دستشویی , نکاتی برای دکوراسیون حمام و دستشویی
دکوراسیون حمام و دستشویی - حمام و دستشویی در بعضی از خانه‌ها تنها به عنوان فضایی کاربردی شناخته می‌شود که شایسته توجه و وقت گذاشتن نیست.
با این حال بهسازی اتاقی که هر روز مورد استفاده تمام اعضاء خانواده قرار می‌گیرد، می‌تواند برای این فضای فراموش شده لازم باشد.  شاید شما از تزیین دستشویی و حمام بدتان نیاید اما نمی‌دانید چگونه سادگی آن را حفظ کرده و یا نمی‌توانید در مورد چگونگی این تزیین تصمیم بگیرید.
روش‌های متعددی برای آراستن حمام وجود دارد اما کار مشکل انتخاب تنها یکی از این روش‌هاست. اگر ایده شامل وسایل و خرده‌ریزها و سایر وسایل گران‌قیمت تزیینی است، حتما قبل از قرار دادن تمام اقلام مورد نظرتان در این فضا، به تناسب و ترکیبات ممکن این موارد فکر کنید.
ممکن است افزودن یک عنصر تزیینی از نظر شما بسیار عالی باشد، اما این شیئ با باقی‌مانده وسایل حمام مانند آینه، قفسه شامپو و ... تناسبی نداشته باشد.
یکی دیگر از اشتباهات رایج در تزیین حمام و دستشویی، استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. برای مثال دیوارها نقش و نگاری متفاوت از حوله‌ها و هر دو این‌ها متفاوت از پرده حمام و پادری هستند. چنین کاری تصویری مغشوش و عصبی‌کننده به وجود می‌اورد. بهترین راه استفاده از حداکثر دو نقش متناسب از نظر رنگ، طرح (مثلا گل و گیاه یا ماهی) و بافت با یکدیگر در فضای حمام است.

رنگ:
رنگ سفید معمولا بهترین رنگ برای حمام است. چون به آسانی با همه چیز هماهنگ می‌شود. در ضمن باعث می‌شود به راحتی و به سرعت آلودگی‌ها را ببینید و برای پاک کردن آن اقدام کنید. برای دیوارها می‌توانید از کاشی‌های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.

زمین:  
دو نکته مهم در مورد کف حمام و توالت، بهداشت و امنیت است. کفپوش سرامیک هم امنیت و بهداشت را حفظ می‌کند و هم باعث می‌شود حمام شما بزرگ‌تر جلوه کند.

نور:
استفاده از نور کافی در حمام که توسط لامپ‌‌های کوچک در قسمت‌های مختلف ایجاد می‌شود، هم حمام را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و هم در مواقع مختلف کارایی دارد. سعی کنید از چند کلید متفاوت و یا حداقل از کنترل‌کننده‌ نور در حمام استفاده کنید.

نکته:
- پیش از پاک کردن کاشی‌های حمام، بهتر است آب داغ را 5 دقیقه باز بگذارید.
- همچنین برای این که حمام را سریعا خوشبو کنید، روی حباب چراغ حمام چند قطره عطر بزنید.

دکوراسیون حمام و دستشویی , نکاتی برای دکوراسیون حمام و دستشویی
منبع : home-kitchen.ir