سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دکوراسیون پذیرائی برای سال نو



 

 

دوستان زیادی برای چیدمان سال نو تصاویر و ایده میخواستند که من سر فرصت تصاویری از مجله ها و سایتهای خارجی به شما نشان خواهم داد. شاید برای دوستان خوش سلیقه ایده ساز باشد.

 

این تصویر بیشتر به چیدمانهای مدل ایرانی نزدیک تر میباشد. آینه بالای مبل بزرگی پذیرائی را چند برابر میکند. گچبری هم در چیدمان کلاسیک زیباست. رنگ بژو فهوه ای و کرم هیچوقت کهنه نمیشود.

 

دکوراسیون پذیرایی , دکوراسیون سال نو

 

چیدمان کلاسیک دیگر با لوستر زیبا

 

دکوراسیون پذیرایی , دکوراسیون سال نو

 

انتخاب کاغذ دیواری با شکوفه های بهاری هم ایده جالبی است.

 

دکوراسیون پذیرایی , دکوراسیون سال نو

 

این چیدمان از حالت کلاسیک در آمده و بیشتر برای نشیمن مناسب میباشد تا پذیرائی.

 

دکوراسیون پذیرایی , دکوراسیون سال نو

 

چیدمانی مدرن برای دوستانی که از چیدمان کلاسیک دل زده شده اند. ترکیبی از رنگ سفید و سیاه که واقعا زیباست .

 

دکوراسیون پذیرایی , دکوراسیون سال نو

 

منبع : facebook


ویدیو مرتبط :
تصاویر معماری و دکوراسیون داخلی، هال و پذیرائی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اصول تغییر دکوراسیون برای سال نو



اصول تغییر دکوراسیون , تغییر دکوراسیون سال 92
یكی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی كه می‌توانید در خانه ایجاد كنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه كردن چند كوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و... می‌توانید فضای خانه را كاملا تغییر دهید.

كم‌كم سال نو نزدیك‌ می‌شود و بوی نو شدن و تازگی در هر كوی و برزن به مشام می‌رسد. با در راه بودن بهار، همه تلاش می‌كنند با بهترین شكل به استقبالش بروند اما نو شدن سال نو در خانه‌های ما، مقدمه‌ای دارد كه بعضی‌ دل چندان خوشی از آمدنش ندارند چون خانه‌تكانی یعنی به‌ هم ریختگی و آشفتگی خانه!

بیایید این بار، طور دیگری به خانه‌تكانی نگاه كنیم؛ در فرهنگ كهن ما این كار فقط تمیز كردن خانه نیست، آن هم فقط توسط یك نفر؛ خانه‌تكانی فرصتی برای همراهی و همفكری است.
بویژه در این روزگار كه كار و مسوولیت‌های خارج از خانه فرصت‌های بودن كنار هم را به كمترین حد ممكن رسانده است. شاید خانه‌تكانی بهانه خوبی برای نزدیك‌تر شدن و پراكندن عطر مهربانی در خانه باشد؛ برای داشتن خانه‌ای تمیز و زیبا در شروع سال نو، تقسیم كارها، كمك كردن، نظر خواستن، مشورت كردن و تصمیم گرفتن همه كارهایی ساده، ولی مهم است كه باید با همراهی تك‌تك اعضای خانواده انجام شود.
یادمان باشد، خانه‌تكانی همیشه فقط در تمیز كردن و رفت و روب خلاصه نمی‌شود و گاهی خرید وسایل كوچك، تغییر چیدمان خانه و ایجاد تنوع هم جزئی از مراحل استقبال از بهار است.

تنوع بیشتر با ایجاد تغییری در محیط خانه
خیلی از خانواده‌ها با نزدیك شدن بهار و فرارسیدن سال نو، تصمیم می‌گیرند تغییراتی در خانه ایجاد كنند؛ تغییراتی كه شكل و فضای خانه را تغییر می‌دهد و به كمك آن، سال نو در فضایی متفاوت آغاز می‌شود؛ این تغییرات می‌تواند اقداماتی اساسی باشد مانند رنگ‌كردن درها و دیوارها یا كارهایی كوچك مانند تغییر مكان اسباب و لوازم خانه.
در هر صورت این تنوع در حال و روز خانه چه كوچك باشد و چه بزرگ، كمك زیادی به بهبود روحیه اعضای خانواده می‌كند و تنوعی بزرگ در زندگی ما محسوب می‌شود.

یكی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی كه می‌توانید در خانه ایجاد كنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه كردن چند كوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و... می‌توانید فضای خانه را كاملا تغییر دهید.

پرده هم یكی از اجزای خانه است كه تغییر آن و انتخاب رنگ و طرحی مناسب، در تغییر فضا بسیار موثر است؛ البته لازم نیست حتماً برای خرید پرده‌ای جدید هزینه زیادی بپردازید، بلكه با اندكی صبر و جست‌وجو می‌توانید پرده‌ای زیبا و ارزانقیمت انتخاب كنید؛ پرده‌ای كه با رنگ مبلمان و اتاق شما هماهنگ باشد.
پرده‌های تعویض شده را دور نیندازید. می‌توانید آنها را شسته و كناری بگذارید و سال آینده دوباره از آنها استفاده كنید یا اگر مستعمل شده و دیگر قابل استفاده نیست، از آنها استفاده‌های دیگری كنید.

انباری را مرتب كنید
ایام خانه‌تكانی زمان خوبی است كه از دست وسایل اضافه كه به كارتان نمی‌آید، راحت شوید. خیلی از خانواده‌ها در طول سال وسایلی را جمع می‌كنند كه هیچ نیازی به آنها ندارند.
این وسیله‌ها به اضافه وسایل خراب و مستعمل كه در خانه جایی برای آنها نیست، معمولا به انباری خانه منتقل می‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده كنید و این‌گونه وسایل را دور بریزید و برای همیشه از دست آنها راحت شوید. سری به انباری زده، آنجا را نیز مانند دیگر قسمت‌های خانه تمیز و مرتب كنید.

تغییرات اثرگذار در دكوراسیون
اگر مبلمان شما سالم است و نیازی به تعویض آن ندارید، با تغییر مكان مبل‌ها و میزهای عسلی می‌توانید تغییری در سالن خانه ایجاد كنید یا با تغییر و تعویض چند قاب عكس یا نصب یك آینه زیبا، نمایی نو به سالن پذیرایی بدهید.

حتما لازم نیست برای سال نو میز غذاخوری خود را عوض كنید، با خرید یك رومیزی جدید و زیبا می‌توانید نمایی نو به آن بدهید. همچنین اگر یك گلدان با رنگی شاد روی میزی بگذارید و با چند شاخه گل آن را تزئین كنید، طراوت و زیبایی را به خانه خود آورده‌اید.
قرار دادن چند گلدان گل طبیعی در زوایای مختلف خانه و جاهایی كه نور كافی وجود دارد، زیبایی بسیاری به خانه شما می‌دهد.

آشپزخانه هم مانند بقیه قسمت‌های خانه نباید از تغییر دور بماند. در آشپزخانه وسایلی مانند اجاق‌گاز، لباسشویی، یخچال و فریزر جایی مخصوص به خود دارند و نمی‌شود آنها را تغییر مكان داد، ولی اگر آشپزخانه شما پنجره دارد می‌توانید با نصب یك پرده جدید كه با رنگ آشپزخانه هماهنگ باشد، در آشپزخانه هم تغییری دلنشین ایجاد كنید یا با تعویض دستمال‌ها و حوله‌های آشپزخانه تنوعی در این بخش خانه به وجود آورید.

اگر آشپزخانه شما نور طبیعی خوبی دارد، می‌توانید با استفاده از چند گلدان گل به پیشواز بهار بروید و نشاط و زیبایی را به اهالی خانه هدیه كنید. تعویض زیربشقابی‌ها و همچنین رومیزی آشپزخانه هم تغییری مناسبی است.
فقط یادتان باشد این كارها را با برنامه، به‌ترتیب و دور از خستگی و كسالت انجام دهید. داشتن خلق خوش بهترین هدیه برای افراد

منبع : jamejamonline.ir