سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دکوراسیون منزل خود را با رنگ طوسی زیبا کنید


طوسی یک پس‌زمینه زیبا و شیک و از نظر رنگی، خنثی، در برابر رنگ‌های دیگر اتاق ایجاد کرده و باعث می‌شود تا رنگ‌های چشم‌گیر بیشتر دیده شوند و رنگ‌های ساده‌تر نیز عمق پیدا کنند.

چیدانه: آخرین گرایش و مُدی که در نقاشی فضاهای داخلی خانه ظهور کرده، رنگ‌آمیزی این فضاها با طیف‌های مختلف رنگ طوسی است. طوسی یک پس‌زمینه زیبا و شیک و از نظر رنگی، خنثی، در برابر رنگ‌های دیگر اتاق ایجاد کرده و باعث می‌شود تا رنگ‌های چشم‌گیر بیشتر دیده شوند و رنگ‌های ساده‌تر نیز عمق پیدا کنند. وقتی طوسی به عنوان رنگ غالب استفاده شود، انتخابی عالی برای لایه‌گذاری رنگ‌های مختلف روی هم است. این رنگ، برخلاف آنچه از اسمش به نظر می‌رسد، اصلا افسرده‌کننده نبوده و حس و حالی شهری و گیرا دارد.

در کنار دیوارهای طوسی از تزئینات کرم‌رنگ استفاده کنید

دکوراسیون منزل خود را با رنگ طوسی زیبا کنید

رنگ سفید خالص چشم را اذیت خواهد کرد. یکی از انتخاب‌های خوب برای رنگ‌آمیزی قسمت‌های چوبی اتاقی با دیوارهای طوسی روشن یا تیره استفاده از رنگ وایت داو (White Dove) است که رنگ کرم بی نهایت جذاب و گیرایی دارد.


طوسی و زرد ترکیب بی‌نظیری ایجاد می‌کنند

دکوراسیون منزل خود را با رنگ طوسی زیبا کنید

لطافت طوسی به رنگ زرد اجازه می‌دهد تا انرژی شاد خود را به طور کامل انتقال دهد. هر چه در لوازم دکوری خانه شما از ترکیب روشن‌تر و رنگارنگ‌تری از طرح‌های مختلف استفاده شده باشد، پس‌زمینه طوسی انتخاب بهتری خواهد بود چرا که باعث می‌شود تمام انرژی‌های بصری موجود در اتاق در کنار یک سادگی سرد به تعادل برسند.


طوسی آرام و آرامش‌بخش است

دکوراسیون منزل خود را با رنگ طوسی زیبا کنید

با این که ممکن است در ابتدا به نظر برسد پالتی از رنگ‌های طوسی حس و حالی غم‌انگیز دارد، ولی در واقع طوسی رنگی شیک است که حتی شاید در مواقعی به سمت لوکس بودن هم برود.


رنگی فراتر از سفید

دکوراسیون منزل خود را با رنگ طوسی زیبا کنید

درست است که زمانی سفید رنگی همه‌کاره و مورد انتخاب همه افراد بود ولی طوسی نیز همان قابلیت ترکیب با همه رنگ‌های دیگر را داشته و در عین حال از سفید جذابیت بیشتری دارد.


نشیمنی جذاب با رنگ طوسی

دکوراسیون منزل خود را با رنگ طوسی زیبا کنید

در این اتاق های نشیمن زیبا، رنگ زغالی گرم پس‌زمینه‌ای برای رنگ‌ها و طرح‌ها و خطوط مختلف به کار رفته در اتاق ایجاد کرده‌ است. این رنگ به اتاق حس و حالی گرم و زیبا بخشیده و حالت رسمی بیشتری نسبت به اتاقی با دیوارهای سفید ایجاد کرده است.


همنشینی طوسی و صورتی برای اتاق کودک

دکوراسیون منزل خود را با رنگ طوسی زیبا کنید

اگر می‌خواهید در اتاق نوزاد خود از رنگ طوسی سرد استفاده کنید، شاید بهتر باشد با استفاده از کمی زرد یا رنگ صورتی ملایم آن را گرم‌تر کنید. همیشه لازم نیست اتاق کودک انفجاری از رنگ‌های روشن باشد. یک آویز رنگارنگ کوچک و استفاده از رنگ در نقاط خاصی از اتاق کافی است. بقیه فضا را می‌توان ساده و خالی نگه داشت تا وقتی حواس پنجگانه کودک در حال رشد است، به او فشار نیاورند.


از منابع نوری متعدد برای دیوارهای طوسی استفاده کنید

دکوراسیون منزل خود را با رنگ طوسی زیبا کنید

در کنار رنگ طوسی از چراغ‌های رومیزی، چراغ های دیوارکوب و چراغ‌های کف استفاده نمایید. طوسی رنگ سایه است و شما نباید با یک چراغ سقفی سایه‌های بیشتری روی آن ایجاد کنید. نورپردازی داخلی  چندلایه باعث می‌شود تا اتاق زیبایی خود را حفظ کند


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون منزل با مبلمان رنگ سفید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدلهایی از قفسه های زیبا در دکوراسیون منزل!



 

 

مدلهای مختلف از بکار گیری قفسه های زیبا در دکوراسیون منزل!

 

 

مدلهای مختلف از بکار گیری قفسه های زیبا در دکوراسیون منزل!

 

 

قفسه های دیواری میتوانیند علاوه بر کاربردهای مختلف برای نگه داشتن وسایل منزل باعث زیبایی منزل هم بشوند در اینجا نمونه هایی برای شما ارائه میکنیم تا ایده های خوبی بگیرید.

 

 


1- قفسه همراه با دو زنجیر نگهدارنده

 

 

قفسه های دیواری

 

 

اجرا کردن این ایده راحت است به علاوه اینکه با نگهدارنده هایی که به دو طرف جلو ان نصب کرده اید میتوانید ضریب ایمنی استفاده از آنرا بالا ببرید .

 

 

 

2- قفسه هایی با روبانهای نگهدارنده

 

 

قفسه های دیواری

 

 

اگر از نوارهای چرمی برای اینکار استفاده کنید زیباتر خواهد شد الته ذکر این نکته لازم است که روبانهای نگهدارنده بیشتر جنبه زیبایی دارند و شما به اطمینان آنها بار زیادی نمیتوانید روی قفسه قرار دهید .

 

 


3- قفسه های پوشیده شده با کاغذ دیواری

 

 

قفسه های دیواری

 

 

شما میتوانید بر اساس رنگ دیوار منزلتان فقسه را با کاغذ دیواری دلخواه تان بپوشانید

 

 


4- قفسه کنجی

 

 

قفسه های دیواری

 

 

شما میتوانید با استفاده از چند نئوپان ساده یک طرح زیبا برای گوشه اتاقتان ایجاد کنید و به رنگ دلخواه رنگامیزی کنید و برای محکم کاری آنرا از دو طرف به دیوار پیچ کنید .

 

 


5- گلخانه ای پشت پنجره

 

قفسه های دیواری

 

 

از فضای پشت پنجره منزلتان میتوانید با چند برش شیشه و چند بست برای اتصای به دیوار این گلخانه کوچک را ایجاد کنید .

 

 


6- قفسه نردبانی

 

 

قفسه های دیواری

 

 

اگر میخواهید از فضاهای خالی بین دو قفسه استفاده کنید این بهترین و کم هزینه رین ایده ای است که شما پیشنهاد میدهیم .

 

 


7- قفسه های نیمکتی

 

 

قفسه های دیواری

 


دو وافع این قفسه 3 نیمکت است که روی هم قرار گرفته و میتوانید در صورت دلخواه هر زمان که خواستید تعداد قفسه ها را کم و زیاد کنید .

 

 


8- قفسه های حمام

 

 

قفسه های دیواری