سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دکوراسیون به سبك جزیره


سبك جزیره، در محیطی مابین فضای داخلی و خارجی خانه تعریف می‌شود و درواقع سبكی برای دكوراسیون فضای انتقالی بین محیط خارجی و داخلی خانه است كه این دو فضا را به‌هم مرتبط می‌سازد.


سبك جزیره، در محیطی مابین فضای داخلی و خارجی خانه تعریف می‌شود و درواقع سبكی برای دكوراسیون فضای انتقالی بین محیط خارجی و داخلی خانه است كه این دو فضا را به‌هم مرتبط می‌سازد. اگر در خانه خود پاسیو، تراس یا بالكنی دارید، می‌توانید با اجرای این سبك در دكوراسیون، آنجا را به جزیره‌ای زیبا و فرح‌بخش تبدیل كنید.

ایده‌هایی برای سبك جزیره:

در این سبك با استفاده از پرده‌های حریر و نازك برای پوشش پنجره‌ها، به ادغام فضای خارجی و داخلی خانه بپردازید؛ طوری‌كه هر دو فضا از داخل یكدیگر قابل مشاهده باشد؛ ضمن اینكه با این كار، فضای داخلی نیز دلباز و روشن خواهد شد.

یكی دیگر از شاخصه‌های این سبك استفاده از گیاهان سبز و استوایی است كه می‌تواند طراوت و شادابی زیادی به فضا دهد.

در این دكوراسیون معمولا باید از كاناپه‌ها و مبلمانی استفاده شود كه دارای خطوط افقی باشند تا احساس آرامش بیشتر در فضا القا شود.

همچنین برای باربیكیو و كباب‌پز موجود در فضای بیرونی باید پوششی در نظر بگیرید تا در صورت نامساعد و بارانی شدن هوا بتوانید سریعا روی آن را بپوشانید.

بافت‌های متنوع را با مواد طبیعی تركیب كنید: سیسال بافته شده، قالیچه بافته شده از نی، كاشی‌های سرامیكی، پارچه‌های پنبه‌ای و حریر، عناصر چوبی طبیعی از جمله بافت‌ها و متریال‌های طبیعی هستند كه به كارگیری آنها در كنار هم در این سبك توصیه می‌شود.

بهتر است اكسسوری و لوازم دكوری متناسب با این سبك را بخرید. فراموش نكنید یكی از ویژگی‌های این سبك، باز و وسیع بودن جلوه آن است؛ بنابراین در استفاده از اكسسوری در این دكوراسیون محتاطانه عمل كنید.

فضای نشیمن

استفاده از سبك جزیره برای دكوراسیون یك فضای نشیمن سبب وسعت، دلبازی و روشن جلوه كردن فضا می‌شود. ایجاد نشیمنی به سبك جزیره به شما كمك می‌كند تا راحت‌تر نفس بكشید.

اتاق‌های نشیمن گرمسیری معمولی به‌وسیله تعداد زیادی صندلی كه به دور یك میز مركزی چیده می‌شوند به‌وجود می‌آیند. مهم نیست كه تمام صندلی‌ها به میز دسترسی راحت داشته باشند بلكه باید صندلی‌ها به اندازه كافی سبك باشند كه افراد بتوانند آنها را حركت دهند و به هرجا كه می‌خواهند برای نشستن ببرند.

در سبك جزیره، برای اتاق‌نشیمن خانه‌تان، یك میز پذیرایی گرد، میز عسلی سه پایه ‌و یك میز دكوراتیو با رومیزی بسیار شیك و زیبا به همراه یك سطح شیشه‌ای در نظر بگیرید.

گروهی از صندلی‌های سبك از جنس بامبو، حصیر یا چوب را در فضای نشیمن جزیره به دور هم قرار دهید و بچینید.

برای كوسن‌های مبلمان از روكش‌های قابل شست‌وشو و زیپ‌دار كه طرحی هماهنگ با سبك جزیره و حال‌وهوای این سبك دارند استفاده كنید. برای جلوگیری از آسیب دیدن در برابر رطوبت نیز از پارچه‌های مخصوص دكوراسیون خارجی كه در برابر رطوبت مقاوم هستند بهره گیرید.

در هنگام عصر و غروب فضا را با روشن كردن شمع‌ها و قراردادن آنها در فانوس‌ها و همچنین با روشن كردن آویزهای برق الكتریكی نورانی كنید و لطافت و آرامش را در فضا جاری سازید.


ویدیو مرتبط :
دیوارچینی با بلوك سبك چسبی نیوبلوك،اسان،ارزان،سبك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون جزیره در آشپزخانه


طراحی جزیره در دکوراسیون آشپزخانه به تازگی از سوی مشتریان منازل مورد توجه زیادی قرار گرفته است. طراحان مشهور دنیا چند طرح متفاوت و هماهنگ با دکورهای مختلف ارائه کرده اند که چند نمونه از آنها را در این مطلب برای شما عزیزان انتخاب کرده ایم.