سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دکوراسیون ارزان، طبیعی و البته باکلاس!


دوربین خود را بردارید، بیرون بروید و از زیبایی های طبیعت عکس بگیرید. با چاپ این عکس ها می توانید تزئینات کاغذی بسیار زیبایی در گوشه و کنار خانه، از پارچه گرفته تا مبل و بالش پیاده کنید.







صبح بخیر: دوربین خود را بردارید، بیرون بروید و از زیبایی های طبیعت عکس بگیرید. با چاپ این عکس ها می توانید تزئینات کاغذی بسیار زیبایی در گوشه و کنار خانه، از پارچه گرفته تا مبل و بالش پیاده کنید.  



1. شاخ و برگ

گلدان های سفید و ساده را می توانید خیلی ساده و راحت به گلدانی طرح دار و زیبا تبدیل کنید.



2. فرو بردن طرح در آب

عکس گرفته شده از طبیعت را روی کاغذهای عکس برگردان چاپ کنید. فقط حواستان باشد که عکس را روی سمت گچی کاغذ چاپ کنید. سپس اجازه دهید 30 دقیقه خشک شود. عکس رابه اندازه موردنظر قیچی کنید. عکس چاپ شده را پشت‌ورو و به مدت یک دقیقه درون یک سینی آب فرو کنید. لایه پشت آن را جدا کنید و کاغذ را روی گلدان سرامیکی قرار دهید و حباب های هوای آن را بگیرید.



3. محو کاغذ

هنگامی که کاغذ خشک شد. سفیدی عکس نمایان می شود. برای اینکه شفاف باشد، یک تا سه بار روی عکس را با روغن جلا بپوشانید.





4. هنرنمایی

اگر به تابلوهای دیواری علاقه دارید، خودتان می توانید آنها را بسازید. برای این منظور به بوم نقاشی ارزان، تلق شیشه ای و ژلاتین نیاز دارید.



5. پوشاندن

ابتدا باید عکس موردنظر خود را پیدا کنید. با نرم افزار ویرایش عکس، اشباع و خلوصی رنگ ها را افزایش دهید. عکس را روی تلق های شفاف چاپ کنید. سپس سطح بوم را با یک لایه ژلاتین بپوشانید.



6. قاشق چایخوری

تصویر چاپ شده روی تلق را پشت‌ورو روی بوم قرار دهید و همه حباب های هوا را از بین ببرید. با استفاده از یک قاشق چایخوری با فشار زیاد روی عکس بکشید تا تصویر روی بوم چاپ شود.



7. برداشتن تلق

گوشه ای از تلق را بلند کنید تا ببینید آیا تصویر روی بوم چاپ شده است یا خیر. اگر شده بود که به طور کامل آن را بردارید. تصویر ایجاد شده کیفیت نویزدار و دانه‌دانه خواهد داشت. این کار را با تصویرهای مختلف روی بوم هایی با اندازه های متفاوت انجام دهید و همه آنها را رو ی یک دیوار در کنار هم کار کنید.




8. صندلی زیبا

صندلی های ساده و چوبی خانه را نیز می توان به یک اثر هنری زیبا تبدیل کرد. برای این کار کافیست عکس هایی روی آنها چاپ کنید. برای این منظور باید تصویر موردنظر را روی کاغذ عکسبرگردان چاپ کنید و 30 دقیقه اجازه دهید تا خشک شود.



9. بریدن طرح

اطراف تصویر موردنظر را برش دهید و آن را حدود یک دقیقه درون آب قرار دهید. سپس پشت کاغذ را جدا کنید و طرح را روی صندلی قرار دهید. همه حباب های هوای ایجاد شده را از بین ببرید. روی طرح را یک تا سه بار با روغن جلا و براق کننده بپوشانید تا زمینه سفید، بی رنگ و شفاف شود. این کار را برای همه صندلی ها تکرار کنید.





10. بالش های گرم و راحت

چاپ طرح های ملهم از طبیعت، ظاهر زیبایی به بالش می بخشد.



11. بریدن طرح

ابتدا طرح موردنظر خود را روی لایه چسب (که برای لباس استفاده می شود) چاپ کنید و اجازه دهید خشک شود. شاید لازم باشد برای چاپ کامل عکس از چندین لایه استفاده کنید.



12. اتو کشیدن

سپس، لایه چسب را پشت‌ورو روی روکش نخی بالش قرار دهید. با فشار زیاد روی آن اتو بکشید و به طور مرتب اتو را جابه جا کنید. برای این منظور از بخار اتو استفاده نکنید.



13. دالی موشه

گوشه ای از لایه را بلند کنید و ببینید آیا عکس روی بالش چاپ شده است؟ اگر این طور بود، همه لایه را از رویه جدا کنید.





14. قدرت گل ها

لیوان شیشه های ساده یا جامدادی رومیزی تلقی را می توان به یک اثر هنری زیبا تبدیل کرد. ابتدا عکس خود را روی کاغذبرگردان چاپ کنید و 30 دقیقه بگذارید تا خشک شود. تصویر را به اندازه لازم قیچی کنید. کاغذبرگردان را یک دقیقه داخل آب بگذارید تا خیس بکشد.



15. گلبرگ های شیک

کاغذ پشت برچسب را جدا کنید و آن را روی لیوان یا جامدادی بچسبانید. سعی کنید هیچ حباب هوایی روی طرح باقی نماند. در آخر نیز سه لایه جلا روی آن بزنید تا سرجای خودش محکم شود.


ویدیو مرتبط :
DIY دکور اتاق دکوراسیون، آسان و ارزان است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایده های ارزان دکوراسیون


ایده های خلاقانه ای که هزینه چندانی ندارند، چیزی است که بیشتر مردم به دنبال آن هستند. تقریبا همه ما دوست داریم هر چند وقت یکبار دکوراسیون خانه خود را تغییر دهیم.