سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دکوراسیون اتاق جوانهای با کلاس



 

 

ژورنالی از جدیترین طراحی های اتاق خواب برای جوانان ( دختر و پسر ) در سال ۲۰۱۲ را برای شما گرد آوری کرده ایم.

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

منبع : webshad


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایده های جالب برای دکوراسیون اتاق نشیمن!



 

 

نمونه ای از ایده های بسیار جالب برای تزیین اتاق نشیمن!

 

 

نمونه ای از ایده های بسیار جالب برای تزیین اتاق نشیمن

 

 

با دکوراسیون مورد علاقه تان و با وسایلی که از دیدن آنها لذت می برید، به اتاق نشیمن تان روح تازه ای ببخشید.

 

 

 

1. بعضی قسمتهای دیوار را رنگ پررنگ بزنید.

 

 

نمونه ای از ایده های بسیار جالب برای تزیین اتاق نشیمن

 

 

بتوانید در روی مستطیل رنگ شده روی دیوار وسایل تزئینی آویزان کنید. اگر مجسمه را داخل مستطیل رنگ شده قرار دادید یا حتی فضایی مانند طاقچه ایجاد کردید و داخل آن گلدان معمولی را گذاشتید، ظاهر زیبا و مهیجی را ایجاد می کند.

 

 

 

2. قسمت مرکزی دیوار را با قابهای پارچه ای و نقش دار تزئین کنید

 

 

نمونه ای از ایده های بسیار جالب برای تزیین اتاق نشیمن

 

 

برای اینکه شکل دیوار های مسطح را تغییر دهید، از قابهای بافته شده یا پارچه ای و نقش دار استفاده کنید و آن را روی نقطه مرکزی دیوار بزنید. از بالای دیوار می توانید یک قاب یا حتی بیشتر آویزان کنید. یک میز کوچکی را جلوی آنها قرار دهید و عکسهای مختلف طبیعت و فصل را روی آن مرتب بچینید. یک لامپ یا آباژوری را هم روی میز بگذارید تا به اندازه کافی نور بیندازد.

 

 

 

3. با عکسی که از چند قطعه تشکیل شده دیوار را تزئین کنید

 

 

با عکسی که از چند قطعه تشکیل شده دیوار را تزئین کنید

 

 

بالای طاقچه شومینه، یک فضای جالب و زیبایی را ایجاد کنید به این صورت که عکسهای سیاه و سفیدی که از چند قطعه تشکیل شده و با فریم باریک مشکی رنگ قاب شده است را با فاصله کم و نزیک به هم روی دیوار بزنید. این مدل بسیار تاثیرگذار است زیرا عکسها از فاصله نزدیک و دور گرفته شده است. تفاوت موجود در عکسها باعث حرکت چشم بیننده در سرتاسر طاقچه می شود. چیدن یک اثر هنری و عکس بر تاثیر این مدل می افزاید.

 

 

 

4. دورتادور تلویزیون را با آثار هنری بپوشانید

 

 

دورتادور تلویزیون را با آثار هنری بپوشانید

 

 

تزئین اتاق نشیمن با تلویزیون پلاسما کمی راحتتر است. صفحه مسطح تلویزیون روی دیوار مانند یک اثر هنری می ماند بنابراین اطراف آن را با تابلوهای قاب شده تزئین کنید. دراینجا، کلکسیونی از نقاشی های سیاه و سفید در شکلها و سایزهای مختلف روی دیوار، همراه با تلویزیون خلوطی از رنگها را ایجاد کرده است.

 

 

 

5. قراردادن وسایل در قفسه های باز و بدون در

 

 

قراردادن وسایل در قفسه های باز و بدون در

 

 

وسایل دکوریتان را در قفسه های باز و بدون در یا بدون شیشه بچینید. از وسایل مختلف در سایزها و اندازه های مختلف استفاده کنید تا زیباتر شود. باوجود اینکه از وسایل سیاه و سفید یا وسایل سفید در قفسه های سیاه استفاده کردید اما درکل یک نظم خاصی را به دکورتان می دهد.

 

 

 

6. جلوه دادن به یک میز کوچک با چیدن وسایل روی آن

 

 

جلوه دادن به یک میز کوچک با چیدن وسایل روی آن

 

 

نشان دادن سطح روی میز با وسایل در دسترس، تمرینی برای خلق یک اثر هنری است. هدف از این کار هدایت کردن چشم از سطح میز تا نزدیک مبلمان و حتی دیوار است. در اینجا، با استفاده از چند کتاب که روی هم قرار داده شده، به عنوان سکویی برای گلدان به کار برده شده که با گذاشتن گلدان روی کتابها، روح تازه ای به آنها می بخشد. همچنین شمعدانی بلند، ناخودآگاه چشم را به سمت بالا و به سمت آباژور می کشاند. بسته کوچکی که روی میز قرار دارد و روی آن "Art" نوشته شده حد وسط بین گلدان و بالای میز است.

 

 

 

7. سطح روی میز را با دیوار پیوند دهید

 

 

سطح روی میز را با دیوار پیوند دهید

 

 

قسمت مرکزی دیوار را با چیدن وسایل دکوری روی میز مشخص کنید. در اینجا، ظرف های غذا که در بالای بوفه قرار داده شده بسیار زیبا چیده شده است. در قسمت مرکزی و بالای بوفه، با چیدن بشقابهای دکوری، نیم دایره ای نامنظم ایجاد کنید.

 

 

 

8. رنگ ها را با هم تلفیق کنید تا یک اثر هنری خلق شود.

 

 

سطح روی میز را با دیوار پیوند دهید

 

 

در یک محیط بی رنگ، قابهای رنگی وقتی روی دیوار نصب شود جلوه ای تازه به محیط می بخشد. خاکستری پررنگ دیوار رنگ قابهای روی دیوار را بهتر نشان می دهد. کوسن های رنگی روی مبل هم رنگ و جلای بیشتری به اتاق می دهد. برای یک طراحی گرافیکی زیبا، قابهای سیاه و سفید مات و آویزان کردن آنها در امتداد یک خط روی دیوار بسیار تاثیرگذار است. تابلوها باید دقیقا در یک خط باشد تا هرکسی وارد اتاق می شود متوجه آن شود و این چیدمان نظر او را جلب کند.

 

 

 

9. چیدن میز با اشیاء یک جور و ناهماهنگ

 

 

سطح روی میز را با دیوار پیوند دهید

 

 

با چیدن مجموعه ای از وسایل یک جور و شبیه هم، مشابه و متضادهم، میز را در نقطه مرکزی دیوار نمایان کنید. این چیدمان ساده اما تاثیرگذار به وسایل کمی نیاز دارد: کلکسیونی از شمعدانی های عتیقه و کهنه، یک جفت گلدان، و یک صفحه تاشو. رنگهای قهوه ای، سیاه و خاکستری با رنگ چوب میزهمخوانی دارد اما درعوض رنگ آبی گل توجه افراد را جلب می کند.

 

 

 

10. آویزان کردن پارچه های نقش دار

 

 

آویزان کردن پارچه های نقش دار

 

 

آویزان کردن پارچه های نقش دار یک روش ساده برای اضافه کردن رنگ و بزرگ نشان دادن اتاق است. برای اینکه اتاقتان دوبرابر شود آینه ای روی دیوار نصب کنید طوری که تمام اتاق داخل آن منعکس شود.

 

 

 

11. استفاده از قفسه های ساده

 

 

استفاده از قفسه های ساده

 

 

فضای اتاق را به جای جدا کردن آن از وسط طوری که نور اتاق گرفته شود، با قفسه های خیلی ساده به دو قسمت تقسیم کنید. اگرچه شما می توانید هر کدام از طبقه های قفسه را با یک وسیله پر کنید، اما ممکن است کمی درهم و برهم و شلوغ به نظر برسد. درعوض، با خالی گذاشتن بعضی از قفسه ها توجه به وسایلی جلب می شود که شما برای چیدمان انتخاب کرده اید.

 

 

 

12. آثار هنری را بالای کاناپه نصب کنید.

 

 

آثار هنری را بالای کاناپه نصب کنید

 

 

آنها را به صورت نامتقارن نصب کنید تا محیط پویاتر و پر انرژی تر به نظر برسد. تابلوهای بالای کاناپه را به اندازه پهنا و عرض کاناپه بچینید. کوچکترین تابلو را نزدیک به کاناپه نصب کنید. تابلوها اگر در امتداد هم و در طول هم باشند نمایی منظم را نشان می دهند.

 

 

 

13. با وسایل زیبا و هنری فضا را پرانرژی کنید.

 

 

آثار هنری را بالای کاناپه نصب کنید

 

 

نصب کردن وسایل روی دیوار یا چیدن آنها روی میز به هنگام تماشا چشم را به تمام زاویه و نقاط اتاق می چرخاند. آینه بیضی شکلی را روی دیوار نصب کنید و شمعدانی های چند شاخه را هم در کنار آن بزنید. با این کار، چشم از بالا و پایین دیوار در حرکت است. روی سطح میز جلوی مبل را هم، گلدان های بلند و باریک، شمعدانی و اشیاء شیک هنری قرار دهید در این صورت چشم از بالای اتاق تا سطح میز در گردش است. برای اینکه تنوع بیشتری ایجاد کنید، دو گلدان را روی چند کتاب قرار دهید، و سطح آنها را بالا و پایین انتخاب کنید.