سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دکوراسیون آینه ای!


آینه در بازتاب زیبایی دکوراسیون خانه نقش مهمی دارد. می توانید با آینه بخش های متنوعی از خانه را تزئین و به زیبایی بیشتر آن بخش، کمک کنید.

 
 
 

صبح بخیر: آینه در بازتاب زیبایی دکوراسیون خانه نقش مهمی دارد. می توانید با آینه بخش های متنوعی از خانه را تزئین و به زیبایی بیشتر آن بخش، کمک کنید.

1.    پوشش پنجره ها

برای پنجره های اتاق نشمین می توانید از پنجره دوجداره آینه ای استفاده کنید. این آپارتمان در منهتن قرار دارد و طراح آن ترجیح داده است از چهارچوب فلزی گرد و زیبا در بخش داخلی پنجره استفاده کند که به تزئینات داخلی اتاق نمای بهتری ببخشد. این پنجره در کنار قالی گرد و رنگی و کاناپه ای کلاسیک با رنگ خنثی، ترکیب شیکی به وجود آورده اند.



2.    تاج تختخواب

در این اتاق خواب، از آینه در اندازه های برابر، پوشش دیواری درست شده است که در واقع تاج تختخواب نیز به شمار می رود. لوستر زیبایی که در این اتاق نصب شده است، در این آینه ها بازتاب دارد و چیدمان چند لایه آینه ها بر روی هم بر زیبایی بیشتر این طرح افزوده اند.


3.    آینه حمام

در بالای وان حمام هم می توان یک آینه آنتیک و کلاسیک نصب کرد. البته باید باقی بخش های حمام را نیز به طرح کلاسیک انتخاب کنید.



4.    دود و آینه


در این آپارتمان که در منهتن قرار دارد، طراح یکی از دیوارها را به طور سراسری با آینه پوشانده است. البته به جای استفاده از آینه های براق و شفاف، از آینه هایی با طرح زنگار گرفته استفاده کرده است تا نمای روبه روی آینه همچون  نقاشی های دهه 1950 میلادی به نظر برسند.



5.    آینه چندگانه


طراح این آپارتمان فرانسوی برای تزئین دیوارهای راه‌راه اتاق خواب، ترکیبی از چندین آینه گرد و بیضی با چیدمان زیبا استفاده کرده است.



6.    آینه خورشیدی


همان طور که تقریبا در همه خانه های سراسر دنیا می توان مشاهده کرد، آینه یکی از تزئیات دیوارهای داخلی خانه ها است که محدودیت زمانی نیز ندارد. آینه خورشیدی نیز از جمله مواردی است که در طراحی های خانه های مدرن بسیار آن را مشاهده می کنیم. می توانید رنگ طلایی آن را برای اتاق نشیمن استفاده کنید.



7.    آینه دیواری در قاب


یکی از ایده های بسیار ناب برای اتاق غذاخوری در خانه های بزرگ، استفاده از قاب آینه بسیار بزرگ - به اندازه میز ناهارخوری – اشاره کرد که نمای بسیار خوبی به اتاق می بخشد.



8.    تقارن آینه ای


در دو طرف شومینه می توانید از دو آینه یک شکل و یک اندازه استفاده کنید. این ایده به تقارن دیوارهای دو طرف شومینه کمک شایانی می کند و باعث جلوه بیشتر اتاق می شود.



9.    آینه شاخه ای


در اتاق خواب، در بالای تاج تخت می توانید از طراحی های خاص استفاده کنید. مثلا می توانید از قابی به شکل شاخه های درختان استفاده کنید تا این آینه بشود نقطه عطفی در اتاق و باعث جلب توجه نگاه افراد بشود. 



10.    آینه برای بازتاب نور


یکی از کاربردهای آینه در اتاق های کوچک، بازتاب بیشتر نور و بزرگ تر نشان دادن فضا است. طراح این اتاق، از 6 پانل افقی آینه در دیوارها اتاق استفاده کرده است تا نوری که از پنجره به داخل تابیده می شود را در سراسر اتاق پخش کنند.



ویدیو مرتبط :
آینه فانتزی:آینه تزئینی:آینه دکوراتیو:فروشگاه اینترنتی نت گل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاربردهای متفاوت آینه در دکوراسیون



مهم نیست که آینه را کجای منزل بگذارید، آینه ها روش خوبی برای منعکس کردن نور و بزرگتر نشان دادن خانه هستند.

مدل های دکوراسیون , مدل های مختلف آینه
در فضای بیرون از منزل
این آینه باعث شده که بالکن منزل بیشتر شبیه یک اتاق شود. شبها می توان از نور شمع بهره گرفت و فضا را رویایی و روشن کرد.

مدل های دکوراسیون , مدل های مختلف آینه
تزئین با یک قاب خالی
روی تاقچه این اتاق، یک ترکیب زیبا خلق شده است: یک قاب بزرگ جلوی آینه در کنار کلکسیون شاخ ها قرار داده شده است.

مدل های دکوراسیون , مدل های مختلف آینه
روی کابینت آشپزخانه
شیشه های آینه ای آنتیک روی در کابینت، موجب بزرگتر نشان داده شدن آشپزخانه می شود. پیشخوان های گرانیتی و دیوارهای پس زمینه بع رنگ سفید سلطنتی، جلوه خاصی به این آشپزخانه داده اند.

مدل های دکوراسیون , مدل های مختلف آینه
به سبک سالنی
در بالای پلکان این منزل، نور آفتاب روی لوستر و آینه های گوناگون منعکس می شود و آنجا را روشن می کند و فضای بالای پلکان را دوبرابر نشان می دهد.

مدل های دکوراسیون , مدل های مختلف آینه
روی پنجره
آینه موجب جلب توجه در یک اتاق می شود. در این اتاق خواب، طراح با اضافه کردن یک آینه هشت ضلعی به جلوی پنجره، باعث شده که توجه ما به آن جلب شود و بزرگی اتاق و منظره جنگل از اتاق کمی محدود شود و به فضا حالت صمیمی تری داده شود.

مدل های دکوراسیون , مدل های مختلف آینه
کمد لباس
در این اتاق که کمبود کمد وجود داشت، طراح یک کمد لباس با در آینه ای اضافه کرده است و حالت سنتی آن را مدرن تر کرده است. در ضمن در آینه ای موجب سبکتر شدن وزن کمد می شود.

مدل های دکوراسیون , مدل های مختلف آینه
تزئین حمام
با کنار هم گذاشتن میز توالت های اتاق خواب و وصل کردن آنها با یک آینه بزرگ، حمام را شیک کنید. میزهای آینه ای هم با آینه ها هماهنگی دارند.

مدل های دکوراسیون , مدل های مختلف آینه
کاشی دیوار
اتاق نشیمن این خانه با جایگزینی کابینت ها با آینه های آنتیک و کاناپه مخملی دگرگون شده است. کل اشیای این اتاق بسیار شیک و مدرن هستند.

 

مدل های دکوراسیون , مدل های مختلف آینه
به عنوان پوشش
طراح این خانه با قرار دادن یک آینه در کنار تختخواب، پنجره ای که جای نادرستی دارد را پنهان کرده است. این ایده هوشمندانه ای برای دکوراسیون داخلی است.

مدل های دکوراسیون , مدل های مختلف آینه
روی در اتاق
اگر نمی خواهید از یکی از درهای منزلتان استفاده کنید، مانند این اتاق نشیمن، جلوی آن کاناپه بگذارید و کنار آن تابلوهایی قرار دهید. برای آنکه حس یک دیوار کامل به اتاق خود بدهید، روی در یک آینه آویزان کنید. این کار موجب بزرگتر دیده شدن فضا و ورود نور بیشتر به اتاق می شود.

منبع : housebeautiful.com - bartarinha.ir