سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن


وقتی داشتم کتاب " راهنمای دوست داشتنی بودنبه روش آدری هپبورن" را ترجمه می کردم، برای شناخت و درک بهتر زندگی این ستاره بی بدیل سینما، در اینرنت و منابع گوناگون، بسیار جستجو کردم.

وب سایت کافه سینما،- یاسمن رضایی: وقتی داشتم کتاب " راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن" را ترجمه می کردم، برای شناخت و درک بهتر زندگی این ستاره بی بدیل سینما، در اینرنت و منابع گوناگون، بسیار جستجو کردم. این پست، حاصل برخی از همان جستجوهاست.

 آدری هپبورن که بی شک یکی از مشهورترین و محبوب ترین ستارگان سینما به شمار می رود، در دنیای فشن نیز اهمیت و محبوبیت بسیاری دارد به حدی که هنوز که هنوز است، استایل شخصی آدری در لباس پوشیدن، در تمام دنیا مقبول و پسندیده است و طرفداران بی شماری دارد.

آدری هپبورن، بانوی خوش تراش و شیک پوش سینما، از جمله افرادی است که توانسته است به " فشن ایکون" تبدیل شود. نمادی که با گذر زمان و ورود به دنیای جدید هم محبوبیت خودش را حفظ کرده است و همچنان مدلی مناسب برای دختران و خانم هایی محسوب می شود که می خواهند زیبا و برازنده باشند.

همزمان با انتشار کتاب

 رمز موفقیت آدری در دنیای فشن" سادگی" است. او جز معدود ستارگان دنیاست که با وجود شهرت و ثروت بسیار، به سادگی اهمیت بسیاری می داد و برای همین است که به دل همه می نشیند. آدری یک شلوار پارچه ای مشکی را طوری با یک پیراهن یقه اسکی ست می کرد که به راحتی شیک، جذاب و برازنده می شد.

او از جمله بانوان هنرمندی بود که بارها و بارها با کفش های تخت در انظار عمومی ظاهر می شد و با کمی توجه به اکسسوارها، از شال و روسری گرفته تا کیف دستی و کمربند و عینک آفتابی، به پرنسس بی رقیب دنیای مد تبدیل شد.

یک دست" لباس سیاه کوچک" که پیشتر در سرویس مد کافه سینما درباره اش صحبت کرده ایم، شاید از جمله اثرهای مهم آدری بر دنیای فشن باشد. او که به رنگ سیاه علاقه زیادی داشت، بارها و بارها با پیراهن های ساده مشکی، که با کمربند یا گردنبندی مناسب تزیین شده بودند؛ مورد تحسین فعالان مد و فشن قرار گرفته است. پیراهن مشکی آدری هپبورن در فیلم " صبحانه در تیفانی" را که به یاد دارید؟

آن پیراهن و آن ست مخصوص، حالا سال هاست که به محبوب ترین ست های دنیا تبدیل شده است و هنوز که هنوز است، بسیاری از خانم های شیک پوش برای مراسم و مهمانی های رمسی، سعی می کنند ظاهری مثل آدری در آن فیلم داشته باشند.

همزمان با انتشار کتاب

استایل شخصی آدری به قدری زیبا و شیک است که الگوی بسیاری از خانم های خوش سلیقه دنیاست. دنیای بی پایان ارتباطات هم توانسته فرصت مناسبی در اختبار دوستداران آدری و علاقه مندان فشن قرار دهد تا به تاثیر از آدری هپبورن افسانه ای، ست های لباس محبوب خودشان را پیشنهاد بدهند.

با جستجو در فضای مجازی، بیست تصویر از ست های پیشنهادی لباس به سبک آدری هپبورن را برای شما انتخاب کرده است. تصاویری که با اختصار و زیبایی، همه آنچه می شود درباره لباس پوشیدن به سبک آدری گفت را به شما منتقل می کند. از یک دست لباس راحت برای یک عصر بهاری گرفته، تا لباسی شیک و چشم نواز در یک مهمانی شب:

همزمان با انتشار کتاب

همزمان با انتشار کتاب


همزمان با انتشار کتاب

همزمان با انتشار کتاب

همزمان با انتشار کتاب


همزمان با انتشار کتاب


همزمان با انتشار کتاب


همزمان با انتشار کتاب

همزمان با انتشار کتاب

همزمان با انتشار کتاب


همزمان با انتشار کتاب


همزمان با انتشار کتاب

همزمان با انتشار کتاب

همزمان با انتشار کتاب

همزمان با انتشار کتاب


همزمان با انتشار کتاب

همزمان با انتشار کتاب

همزمان با انتشار کتاب


همزمان با انتشار کتاب


همزمان با انتشار کتاب
 کتاب" راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن" از مجموعه " کافه کتاب" را می توانید از کتاب فروشی های معتبر تهیه فرمایید.


ویدیو مرتبط :
آدری هپبورن مجازی در یک آگهی تجارتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقدهای آماری بر تیم دوست‌داشتنی کی‌روش


پارادوکس آماری تیم کی روش آنقدر زیاد است که او بهترین و بدترین آمار تاریخ را توامان در تیم ملی دارد. با این حال ضعف‌های این تیم نگرانی‌های را برای دیدارهای آینده بوجود آورده است.

خبرگزاری مهر: آمار تیم کی روش همانقدر که در برخی موارد بی نظیر و کم نظیر در وجود پارامتر های مثبت است، در برخی موارد هم قابل انتقاد است و عجیباست. مهم این است که از کدام زاویه به آن نگاه کنید.

اگر منتقد کی روش باشید و ماجرا ها را از زاویه نژادی یا شغلی و حسادت همکاری بررسی کنید و موبور و چشم آبی بودن سرمربی تیم ملی را دوست نداشته باشید، می توانید به نیمه خالی لیوان نگاه کنید اما اگر پیرو تئوری «دهکده جهانی» باشید و فراتر از مرزها زندگی کنید و فوتبال را برای فوتبال دوست داشته باشید آمار مثبت تیم کی روش را پررنگ می کنید.

به هر حال آمار استثنایی و مثبت تیم ملی با کی‌روش این است: سه بازی، سه برد، بدون گل خورده و با چهار گل زده، بدون فرصت خلق موقعیت دادن به تمامی رقبا. این وجه مثبت ماجرا است اما اگر خاکستری نگاه کنید، انتقاداتی هم براین تیم وجود دارد:

نقدهای آماری بر تیم دوست‌داشتنی کی‌روش

اول: فاجعه در حفظ توپ

مالکیت توپ توسط ایران چیزی شبیه به فاجعه است. و این آمار در بازی با امارات به بدترین وضعیت خود درآمد که مقابل امارات توپ را به حریف داده بودیم و خودمان بدون توپ بازی می کردیم این آمار را ببینید:

بالاترین درصد مالکیت توپ به کره جنوبی با 1/67 درصد زمان تعلق گرفت. ضمن این که کره‌ای‌ها با 596 پاس که 4/86 آن صحیح بود آمار خوبی از خود بر جای گذاشتند. در مقابل تعداد پاس‌های تیم‌ملی در بازی مقابل بحرین 325 پاس بود که 8/77 آن صحیح بود. ملی‌پوشان ما از نظر تعداد پاس در رده چهاردهم و از نظر دقت در پاس در رده دهم ایستادند!

دوم: بازی به بازی بدتر

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا درحال افت شدید است تا جایی که از منظر تعداد پاس صحیح و مالکیت توپ در بازی با بحرین بهتر بودیم. در بازی با قطر کمی بدتر شدیم و در بازی با امارات نزدیک به فاجعه بودیم!

سقوط تیم ملی را می توان با اعداد محاسبه کرد و به چشم دید. به نظر می رسد کی روش می کوشد بدن بازیکنان را با چرخاندن آنها در مسابقات بالا نگه دارد، اما از نظر بدنی در حال افت هستیم اگرچه در بازی با امارات در دقیقه نود گل زدیم اما افت بدنی تیم ملی مشهود است، باید دید کی روش چه نقشه ثانوی برای بالا نگه داشتن بدنها به جز سیستم چرخشی بازیکنان دارد؟

سوم: دفاع اتوبوسی

فوتبال تدافعی کی روش را می توانید ببینید. البته این نقد نیست چون هستند بسیاری که این شیوه را کاملا می پسندند و آن را هدفدار و مکارانه می پندارند، اما به هر حال این روش مخالفانی هم دارد و در مجموع فوتبال دفاعی آنهم با این شیوه اتوبوسی که فقط ضد حمله دارد در دنیا چندان محبوب نیست.

جمع بندی:

فراموش نکنید که کی روش هم جوانگرایی کرده و هم دیدار های تدارکاتی کافی نداشته است اما به هر حال این نقد ها وجود دارد، دلیلش هر چه که می خواهد باشد. ضمن اینکه با وجود این نقد‌ها به نظر می رسد، مردم بازیکنان بی ادعا و کی روش را که با تمام قلبشان بازی می کنند، دوست دارند و بعد از مدتها تیم ملی محبوبی داریم که در آن از بازیکنان پرادعا هم خبری نیست.