سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دندان های سوارز در تبلیغ آدیداس! +عکس


آگهی تبلیغاتی جدید آدیداس در ساحل كوپاكابانا در ریو دو ژانیرو در برزیل در روز پنج شنبه مهاجم تیم ملی فوتبال اوروگوئه، لوییس سوارز را با دهانی باز و دندان هایی خشمگین نشان می دهد.

ام بی ای نیوز: آگهی تبلیغاتی جدید آدیداس در ساحل كوپاكابانا در ریو دو ژانیرو در برزیل در روز پنج شنبه مهاجم تیم ملی فوتبال اوروگوئه، لوییس سوارز را با دهانی باز و دندان هایی خشمگین نشان می دهد. فیفا در پی اثبات گاز گرفتن شانه بازیکن ایتالیایی در بازی مقابل اروگوئه توسط سوارز در مسابقات جام جهانی این مهاجم اهل اوروگوئه را به مدت چهار ماه از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم كرد. این تنبیه او را از ادامه بازی در مسابقات جام جهانی باز می دارد.

دندان های سوارز در تبلیغ آدیداس، جاذبه توریستی می شود

جام جهانی برای لوییس سوارز شاید با گاز گرفتن یك بازیكن ایتالیایی به پایان رسیده باشد اما برزیلی ها ظاهرا هنوز از این فوتبالیست با دندان های خشمگین سود می برند.

یك كمپین تبلیغاتی آدیداس با به تصویر كشیدن مهاجم اوروگوئه و البته دندان های ترسناك او، ناخواسته توجه افراد در ساحل كوپاكابانا در ریو را به سوی خود جلب كرده است. اینجا گردشگران مشتاقانه برای عكس گرفتن با سوارز و گاز گرفته شدن توسط او به واسطه یك پوستر بزرگ صف می كشند.

دندان های سوارز در تبلیغ آدیداس، جاذبه توریستی می شود

روز پنج شنبه فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، خبر از تصویب حكمی مبنی بر تعلیق سوارز پس از مرور آثار گاز گرفتگی بر روی شانه مدافع ایتالیایی، جورجیو كیلینی داد. این محرومیت شامل همه فعالیت های بین المللی و حرفه ای او می شود اما جلوی انتقال احتمالی سوارز از لیورپول و فروش به یك باشگاه دیگر را نمی گیرد.

آدیداس اعلام كرده كه در آینده جلوی ساخت اگهی های تبلیغاتی با چهره سوارز را خواهد گرفت اما قرارداد پشتیبانی مالی خود را با این بازیكن ادامه می دهد.

دندان های سوارز در تبلیغ آدیداس، جاذبه توریستی می شود

دندان های سوارز در تبلیغ آدیداس، جاذبه توریستی می شود

دندان های سوارز در تبلیغ آدیداس، جاذبه توریستی می شود


ویدیو مرتبط :
تبلیغ عجیب آدیداس با حضور سوارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس اثر دندان سوارز فتوشاپ است +عکس


فدراسیون فوتبال اروگوئه به کار روی دفاع از لوئیز سوارز ادامه می دهد.

بیست چهارده: فدراسیون فوتبال اروگوئه به کار روی دفاع از لوئیز سوارز ادامه می دهد.

پس از گاز گرفتن کیه لینی توسط مهاجم تیم ملی اروگوئه ، فیفا تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده است. فدراسیون اروگوئه در بخشی از دفاعیه خود ، تصویر شانه کیه لینی را دستکاری شده خوانده است.

عکس اثر دندان سوارز فتوشاپ است +عکس

در حقیقت یکی از این تصاویر مربوط به جای دندان سوارز روی شانه کیه لینی است که فدراسیون فوتبال اروگوئه آن را کار فتوشاپ می داند.

فیفا تصمیم نهایی را در مورد این پرونده را امشب خواهد گرفت که به گفته منابع نزدیک به پرونده، سوارز حداقل چهار جلسه محروم خواهد شد.