سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دكوراسیون جنگل های استوایی


جنگل‌های انبوه و پر راز و رمز رنگ‌های متنوعی دارند، اما در این میان، شكوه و قدرت رنگ سبز و قهوه‌ای بیش از هر رنگ دیگری دیده و احساس می‌شود. بنابراین؛ این دو رنگ، رنگ‌های اصلی دكوراسیون جنگلی به شمار می‌روند که در ادامه به نحوه استفاده از این رنگ در این نوع دكوراسیون می‌پردازیم.



ویدیو مرتبط :
جنگل های استوایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ميليونها هکتار جنگل هرساله در جهان نابود مي شود



صندوق جهاني طبيعت با انتشار بيانيه اي روز پنجشنبه اعلام کرد هر ساله 13 ميليون هکتار جنگل در جهان نابود مي شود. اين مقدار معادل نابودي جنگلهايي به وسعت 36 زمين فوتبال در هر دقيقه است.به گزارش خبرگزاري فرانسه از بوينس آيرس ، اين سازمان طرفدار حفظ محيط زيست از رهبران جهان خواست با اتخاذ تدابير مناسب شرايطي فراهم کنند که روند نابودي جنگلها در سال 2010 متوقف شود.

"رودني تايلور" مدير برنامه جنگلها در صندوق جهاني طبيعت گفت: روند نابودي جنگلها نشان مي دهد که ما بايد سريع و در ميزان گسترده به منظور مقابله با اين جريان وارد عمل شويم.

وي افزود: اين خواسته به معناي آن نيست که ما مي توانيم بطور کامل از نابودي جنگلها ممانعت بعمل آوريم بلکه بايد با درختکاري در محل نابودي جنگلها ، تاثير اين تخريب را جبران کنيم.

تايلور تاکيد کرد که جنگلهاي طبيعي جهان به منظور کاهش اثرات آلاينده گازهاي گلخانه اي بايد حفظ شود.

وي همچنين افزود تاثير روند نابودي جنگلها در جهان در حدود 20 درصد انتشار گازهاي گلخانه اي است.

بنابراين گزارش سيزدهمين کنگره جهاني جنگل با حضور 3هزار و 500 نماينده از 160 کشور جهان در بوينس آيرس در جريان است.

نتايج اين کنگره مي تواند تاثيرات مهمي قبل از برگزراي اجلاس سران در کپنهاگ در خصوص گرم شدن زمين داشته باشد.

در اجلاس کپنهاگ قرار است پيمان بين المللي جديدي در خصوص آب و هوا به جاي پيمان کيوتو پيشنهاد شود.

مدت اعتبار پيمان کيوتو تا سال 2012 است.