سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دسته گل های زیبا بسازید


جذابیت دسته های گل در نوع چیدمان آنها، انتخاب رنگ و گل های مناسب است. اینکه که هر گلی دستتان آمد را کنار هم بگذارید و به تناسب آنها توجهی نداشته باشید، نتیجه نازیبایی خواهد داشت که حتی شاید خودتان هم خوشتان نیایید.

 
 
 
 
صبح بخیر: جذابیت دسته های گل در نوع چیدمان آنها، انتخاب رنگ و گل های مناسب است. اینکه که هر گلی دستتان آمد را کنار هم بگذارید و به تناسب آنها توجهی نداشته باشید، نتیجه نازیبایی خواهد داشت که حتی شاید خودتان هم خوشتان نیایید. با همین دسته گل های بسته‌‎ای که گوشه خیابان یا دکه های گل‌فروشی فروخته می‌شوند می توانید دسته گل‌های زیبایی درست کنید که مرکز توجه اتاق، میز یا حتی آشپزخانه باشد. در اینجا چند روش به شما یاد  می دهیم که با ساده ترین و ارزان ترین گل ها، دسته گل های زیبا درست کنید. 

دسته گل های زیبا بسازید

چند دسته گل خریداری کنید

دسته گل های زیبا بسازید

همیشه چند دسته گل در کنار هم نمای بهتری دارد. وقتی فقط یک دسته بخرید، ممکن است در گلدان خالی و آویزان دیده شوند. اما وقتی گلدن پر شود از گل های کوتاه و بلند، منظره قشنگ تری هم درست می کند. به طور مثال، چند دسته  آفتاب‌گردان زینتی بخرید و در یک گلدان شیشه ای که شبیه تنگ است، بچینید. بهتر است قدهای آنها را کوتاه و بلند بگیرید. اجازه دهید برخی از آنها سرهایشان پایین باشد. این حالت طبیعی گل آفتابگردان است. گل های دیگری که برای این چیدمان مناسب هستند، لیلیوم سفید، گل صدتومنی، رز و انواع لاله است.

تجزیه دسته گل های مخلوط

دسته گل های زیبا بسازید

وقتی دسته گلی می خرید که انواع گل ها و رنگ ها را در خود دارد، می توانید آنها را از هم تفکیک کنید و هر گل را در گلدان مناسب خود قرار دهید. گل هایی که ساقه های بلند دارند رادر گلدان های کشیده و گل های کوتاه تر را در گلدن های کوچک تر. اگر این همه گلدان متنوع ندارید، از انواع بطری های شیشه ای، فنجان، لیوان، قوطی های کنسرو یا حتی ظرف های بستنی می توانید استفاده کنید.

به برگ یا گل های درشت محدود نباشید

دسته گل های زیبا بسازید

برای ایجاد یک گلدان زیبا حتما لازم نیست گل های درشت و رنگی داشته باشید یا از برگ و سبزه و خزه استفاده کنید. شکوفه های عروس یا دیگر گل های ریز در حجم زیاد در یک گلدان به تنهایی هم منظره زیبایی ایجاد می کنند. گل های میخک، شکوفه گیلاس، اکالیپتوس و سبزه هم به تنهایی در گلدان زیبا هستند.


ویدیو مرتبط :
با کاغذ گل های زیبا بسازید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت دسته گل های زیبا و کلاسیک


ساخت دسته گل های زیبا و کلاسیک به هیچ عنوان کار دشواری نیست. فقط به کمی سلیقه و دانش نیاز دارد. سلیقه از خود شما و آموزش از ما!