سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دستشویی و حمام را اینطوری تزئین کنید


تقریبا بیشتر ما به دکور دستشویی و حمام بی تفاوت هستیم. یا شاید به قدری این اتاق ها کوچک هستند که جایی برای تزئین آنها باقی نمی ماند.

 
 
 
 
صبح بخیر: تقریبا بیشتر ما به دکور دستشویی و حمام بی تفاوت هستیم. یا شاید به قدری این اتاق ها کوچک هستند که جایی برای تزئین آنها باقی نمی ماند. اما بد نیست با همان عناصر موجود، این اتاق ها را نیز به زیبایی دکور کنیم تا شخصیت و هویت تازه ای به خود بگیرند.

تزئین دستشویی و حمام

رنگ سفید برای سرویس بهداشتی گزینه بسیار مناسبی است زیرا روشن و تمیز دیده می شود و این تمیزی حس خوبی به بیننده می دهد. برای زیبایی بیشتر، از شیرآلات کم حجم و باریک و زیبا استفاده کنید. سینک را هم می توانید مربعی انتخاب کنید تا روی سنگ گرانیت بالای کابینت، بیشتر خودنمایی کند.



تزئین دستشویی و حمام

 ترکیب رنگ سفید با طرح های چوبی نیز از دیگر ترفندهای زیباسازی فضای دستشویی و حمام است. البته اگر بتوانید از نور طبیعی هم بهره بگیرید که این زیبایی دوچندان خواهد شد. اگر پنجره ای در بالاترین بخش سرویس  نصب کنید، با ورود نور طبیعی و وجود طرح چوبی می توانید حس مثبتی را القا کنید.



تزئین دستشویی و حمام

این عکس میزآرایش در یک اتاق خواب نیست، بلکه دستشویی یک خانه لوکس است. کابینت زیر سینک دستشویی و آینه بیضی که از چوب انتخاب شده اند، بسیار شیک و متفاوت دیده می شوند. گلدانی از گلهای زیبا همانند ارکیده و دیوارکوب های شیک نیز بر زیبایی و لوکس بودن دستشویی افزوده اند. اگر در این اتاق فضای بازی در اختیار دارید، حتی می توانید به عنوان دکور، یک صندلی متناسب با رنگ و طرح دستشویی در آنجا قرار دهید.



تزئین دستشویی و حمام

برخی از افراد، طراحی های متفاوت را دوست دارند و برایشان هم مهم نیست این طراحی تمیز و شیک یا خیلی مرتب دیده شود. آنها فقط می خواهند متفاوت باشند، اگر از این دست آدم ها هستید می توانید از سینک های قدیمی و رنگ‌ورو رفته، یا انواع فلزی قدیمی یا هر طرحی که برایتان جالب است برای دستشویی استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که اطراف آن را با طرح های مرتبط دکور کنید.



تزئین دستشویی و حمام

آیا دوست دارید در یک فضای باز اما کاملا پوشیده و به دور از دید دیگران حمام کنید؟ می توانید وان حمام را مقابل پنجره سرتاسری قرار دهید و از زیبایی طبیعت و حیات و درختان بهره ببرید. برای اینکه حریم خصوصی شما هم حفظ شود، از پرده استفاده کنید.



تزئین دستشویی و حمام

 یکی از روش های تزئین سرویس بهداشتی، استفاده از انواع حوله ها است. می توانید یک قفسه زیبا در گوشه اتاق نصب کنید و چندین حوله یکرنگ درون آن بچینید. حتی سطلی برای وسایلی بهداشتی همانند لوسیون ها، لیف یا صابون بگذارید. ترکیب سیاه و سفید در این فضا، زیبایی دلنشینی دارد. کف اتاق، آینه، قفسه و .. را سیاه و دیوار و سینک و قالی را سفید انتخاب کنید.



تزئین دستشویی و حمام

 کاشی های شیشه ای و براق موجب درخشش، تمیزی و زیبایی حمام و دستشویی می شوند. برای تزئین دیوار بالای وان می توانید از قاب عکس های زیبا و جالب استفاده کنید. به طور مثال، برگ‌های سبز و طبیعی را خشک کنید و درون قاب های یک اندازه، یک شکل و یک رنگ بچینید و به دیوار نصب کنید.



تزئین دستشویی و حمام

ترکیب عناصر طبیعی در دستشویی بسیار زیبا و خوشایند دیده می شود. کفپوش چوبی، سینک سنگی، سطل مسی، آینه چوبی و دیواری با چوب های تیره همه در کنارهم یک ترکیب مدرن و جالب ساخته اند. می توانید گلدان مسی با شاخه های بلند هم روی سینک بگذارید. یا یک ظرف از انواع سنگ را روی کابینت قرار دهیم.



تزئین دستشویی و حمام

کاشی های سیاه و سفید برای کف حمام موجب جلب توجه می شود. برای ایجاد مرکز توجه نیز می توانید شوفاژهایی را انتخاب کنید که فرم و شکل خاصی دارند.



تزئین دستشویی و حمام

رنگ شکلاتی برای دیوارها و کابینت های سفید، کنتراست بسیار خوبی با هم ایجاد می کنند. این سرویس بهداشتی با انواع کمد و کابینت به رنگ سفید، حوله های زیاد و دیگر لوازم و عناصر لازم برای دستشویی و حمام تزئین شده است.



تزئین دستشویی و حمام

سینک پورسلین سفید با پایه های چوبی که به دیوار نصب شده اند نیز می توانند ایده خوبی برای تزئین دستشویی های مدرن باشند. برای تشدید این زیبایی از حوله های رنگی استفاده کنید. چندین حوله درون سبد قرار دهید و در زیر سینک بگذارید تا رنگ آنها حس زیبایی را القا کند.



تزئین دستشویی و حمام

 طرح کلاسیک هم برای تزئین دستشویی جالب است؛ کابینت های چوبی به رنگ تیره، سینک های مرمری و آینه های بلند.



تزئین دستشویی و حمام

 رنگ آبی آسمانی برای دیوارها، آبی پررنگ برای کانتر روی کابینت ها  در ترکیب با سینک و وان سفید رنگ نمای بسیار زیبایی می سازند.



تزئین دستشویی و حمام

 کاغذدیواری سبز با طرحی از طبیعت همانند برگ های درشت مگنولیا گزینه جالبی برای دستشویی و حمام است. در صورت استفاده از این رنگ برای دیوارها، بهتر است کابینت ها را تیره و سینک را از جنس پورسلین و رنگ روشن انتخاب کنید. حوله و جاصابونی های شیک هم در تزئین دستشویی بی تاثیر نیستند.



تزئین دستشویی و حمام

نصب پله برای وان حمام و استفاده از رنگ های خنثی همانند بژ یا طلایی برای تزئینات لوکس و شیک حمام و دستشویی ایده های خوبی هستند.


ویدیو مرتبط :
چند ترفند برای تمیز کردن دستشویی و حمام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تزئین حمام ساده و ارزان



 

 

تزیین حمام

 

در اینجا با معرفی روشهایی بسیار ساده و ارزان بار دیگر به شما یاد می دهیم تا چگونه از حمام خود یک محیط پاکیزه زیبا و رویایی بسازید جهت این کار کافی است ابتدا به رنگ سرامیک ها و دیوارهای حمام توجه کنید, بدین صورت که کف حمام را با کاشی سرامیک و سنگ روشنی پوشش دهید این سنگ می تواند سفید طوسی روشن کرم و یا گل بهی باشد.

 

 

سپس می توانید جهت بهداشت بیشتر دیوارهای حمام را نیز تا نیمه با کاشی یا سرامیک بپوشانید و مابقی آن را تا سقف رنگ پلاستیک قابل شستشو بزنید. البته بهتر است به خاطر بخار آب موجود در حمام از کاغذ دیواری استفاده نکنید.

 

 

 

در مرحله بعدی کافی است یک روشویی ساده با رنگ روشن ترجیحا سفید انتخاب نموده و در قسمت بالای ان یک آینه ساده نصب کنید و سپس جلوی آیینه یک تکه شیشه مستطیل شکل جهت قرار دادن مسواک خمیر دندان و سایر وسایل قرار دهید با یک نورپردازی اصولی می توانید هم به زیبایی محیط کمک کنید و هم نور بیشتر و بهتری برای زمان اصلاح خود در آیینه ایجاد کنید بدین منظور تنها کافی است.


دو عدد لامپ مهتابی با نور گرم که امروزه به نام افتابی آنها را می شناسند در دو طرف آیینه نصب نمایید حال جهت استفاده بهینه از فضا بهتر است دو شیشه مستطیل شکل دیگر هم در جایی از دیوار نصب کرده و وسایل تزئینی چون شمع های زیبا صابوونهای معطر و غیره را روی آنها قرار دهید.

 

مرحله بعدی نحوه انتخاب پرده حمام است. سعی کنید پرده حمام خود را از یک رنگ روشن انتخاب کرده رنگهای حاشیه آن را با رنگهای که در دیوار کف و سایر وسایل بکار برده اید کنید.


حال کافی است با یک پادری یا موکت مناسب جلوی وان و یا مقابل روشویی را پوشش دهید و یک سبد چوبی حصیری و یا کنفی را به دلخواه برای لباسهای کثیف انتخاب کنید توجه داشته باشید که بهتر است این سبد در دار اشد تا هم بوی جورابها و سایر لباسهای چرک, فضای حمام را بد بو نسازد و هم منظره زشتی ایجاد نکند.

حوله های خود را ترجیحا از رنگهای روشن و هماهنگ انتخاب ننمایید چرا که حوله های رنگ و وارنگ هارمونی رنگ حمام شما را بر هم خواهد زد. شما می توانید حوله ها را در جایی به دیوار آویزان کنید و یا در قفسه ای تا کرده و بچینید در پایان می توانید با قرار دادن چند شمع تزئینی و خوشبو محیط حمام خانه خود را هر چه بیشتر رویایی و شاعرانه سازید.