سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

در کمد دیواری فضای کار ایجاد کنید


شاید تعجب کنید که برای یک فضای کار خانگی به چه فضای کمی نیاز است؛ تنها فضایی به اندازه ی ابعاد میز کاری که یک لپ تاپ را روی خود جای دهد کافی است تا به عنوان مکانی برای کار کردن شما باشد.

وب سایت چیدانه: شاید تعجب کنید که برای یک فضای کار خانگی به چه فضای کمی نیاز است؛ تنها فضایی به اندازه ی ابعاد میز کاری که یک لپ تاپ را روی خود جای دهد کافی است تا به عنوان مکانی برای کار کردن شما باشد.

در کمد دیواری فضای کار بسازید

در کمد دیواری فضای کار ایجاد کنید

کار کردن در خانه حتی برای چند ساعت کم در هفته بیش از پیش رایج شده و این یعنی در نظر گرفتن یک فضای کار، هرچند کوچک و جمع و جور به یک نیاز ضروری در خانه های امروزی تبدیل شده است. اما اگر نمی توانید یک اتاق جدا را به این منظور در نظر بگیرید و از طرف دیگر دوست ندارید میز کار تان با تمام مخلفات روی آن در آشپزخانه یا نشیمن جلوی چشم تان باشد و به شما استرس وارد کند، تصور می کنید بهترین راه حل چیست؟

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



مزایا و معایب انواع پارچه رومبلی در دکوراسیون منزل

در کمد دیواری فضای کار ایجاد کنید

پارچه ها یکی از عناصر تاثیر گذار بر شخصیت فضا هستند آن ها با ترکیب های جالب از بافت های مختلف در دکوراسیون منزل جذابیت و زیبایی ایجاد می کنند و به آن اصطلاحا عمق و بعد می بخشند. اما همین پرچه های جذاب اگر درست انتخاب نشوند می توانند نتیجه عکس داشته باشند، پس باید قبل از انتخاب پارچه ها، آن ها را خوب شناخت و به ویژگی های شان تسلط کامل داشت. در مطلب انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید با تعدادی از پارچه ها آشنا شدیم و حالا هم می خواهیم به سراغ دیگر پارچه ها برویم. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



گیاهان خانگی سایه نشین برای آپارتمان های بدون نور

در کمد دیواری فضای کار ایجاد کنید

نگهداری از گل‌های آپارتمانی دغدغه همه ماست اما با داشتن آپارتمان کم‌نور امروزی دیگر کمتر کسی سراغ گیاهان آپارتمانی می‌رود. تجربه هر بار پژمردن گل‌ها در خانه هر کسی را دلزده از نگهداری‌شان می‌کند. اما با انتخاب صحیح گلی که به خانه‌های کم‌نور امروزی می‌روند می‌توان باغی کوچک گوشه‌ای از اتاق داشت. فقط کافی است سراغ گل‌هایی بروید که برای نفس کشیدن به خورشید و تابش مستقیم آن نیازی ندارند؛ گل‌هایی که حتی در کنج تاریک خانه هم هوای زندگی دارند!

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



کدام سایبان برای فضای بیرونی شما مناسب است؟

در کمد دیواری فضای کار ایجاد کنید

فصل بهار به سبب دلچسب بودن هوا بهترین زمان برای گذران اوقات در فضای بیرونی و لذت بردن از هوای مطبوع بهاری است، برای دو چندان شدن این لذت سایبان های فضای باز کمک به سزایی به محیط پیرامون شما خواهد کرد، اما اینکه کدام سایبان برای فضای سبز شما مناسب تر است موضوعی است که امروز در چیدانه به آن می پردازیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو مرتبط :
کمد دیواری ام دی اف|کمد دیواریmdf| سرویس خواب عروس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه یک فضای کار در اتاق خواب ایجاد کنیم؟


اگرچه طرفداران فنگ‌شویی احتمالا با این کار مخالف خواهند بود اما در واقع یک خانه کوچک اتاق خواب تنها اتاقی در خانه است كه اجازه ورود یك فضای كار را در خود می‌دهد.

چیدانه: برعكس آشپزخانه و فضای نشیمن، كاغذها و وسایل خصوصی در یك اتاق خواب همچنان خصوصی باقی می‌مانند و حواس پرتی در آن به حداقل می‌رسد. البته باید فضای كار را به گونه‌ای طراحی كرد كه اختلالی در حس فضای استراحت ایجاد نشود. در این مطلب اتاق‌‌خواب‌هایی را به شما نشان می‌دهیم كه در آن‌ها یك فضای كار به زیبایی طراحی شده‌ است.

میز تحریر جای یك میز كناری را در این اتاق گرفته است، اما اما این اتفاق به نرمی افتاده است و اصلا جدایی این دو فضا از هم حس نمی‌شود. حفظ‌ كردن سبك و سطوح با تخت‌خواب باعث شده است تا این دو فضا از نظر بصری یك‌پارچه و یك‌دست به نظر برسند و اثر هنری‌ای كه در دیوار پشت میز نصب شده است تمركز از روی كامپیوتر را برداشته است.

نكته: اگر از كامپیوتر در اتاق خواب خود استفاده می‌كنید از یك لپ‌تاپ استفاده كنید تا وقتی كاری با آن ندارید آن را از اتاق خارج كنید. این كار باعث می‌شود شب‌هنگام برای چك كردن ایمیل‌های خود وسوسه نشوید.

چگونه یک فضای کار در اتاق خواب ایجاد کنیم؟ 

این چیدمان شبیه چیدمان قبلی است. استفاده از برد در پشت میز طراحی هوشمندانه این فضا را نشان می‌دهد.

چگونه یک فضای کار در اتاق خواب ایجاد کنیم؟ 

اتاق‌خواب‌ها معمولا به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند تا پنجره‌ها به سمت تخت‌خواب باشند كه این مسئله محل قراردادن میز را كمی سخت می‌كند. برای حل این مسئله از میزهای تحریر كم‌ارتفاع استفاده كیند تا مانعی در برابر پنجره ایجاد نشود.

 چگونه یک فضای کار در اتاق خواب ایجاد کنیم؟

نكته كلیدی در این فضای كار استفاده از میز تحریر شیشه‌ای است كه تركیب خوبی با دیگر قسمت‌های اتاق خواب ایجاد كرده است. با وجود كوچك بودن اما این فضا بسیار كاربردی است.

 چگونه یک فضای کار در اتاق خواب ایجاد کنیم؟

قرارگرفتن پنجره در فرورفتگی اتاق محل بسیار خوبی برای قرار دادن میز تحریر فراهم كرده است. اگر توان مالی این كار را دارید حتما در بازسازی اتاق خواب خود از این طرح استفاده كنید تا كم‌ترین سطح ممكن در اتاق خواب اشغال شود.

 چگونه یک فضای کار در اتاق خواب ایجاد کنیم؟

اگر فضای دیوار شما محدود است از فضای عمودی استفاده كنید. قفسه‌های پیش‌ساخته كه بتوان آن‌ها به رنگ دیوار درآورد كارایی فضای شما را به حداكثر می‌رساند.

چگونه یک فضای کار در اتاق خواب ایجاد کنیم؟ 

اگر اتاق خواب شما دارای یك دیوار كامل نیست بهتر است از گوشه‌ها استفاده كنید. استفاده از این میز تحریر در گوشه اتاق واقعا ایده هوشمندانه‌ای است.

 چگونه یک فضای کار در اتاق خواب ایجاد کنیم؟

برای ایجاد یك مرز بین فضای كار و فضای خواب استفاده از یك پرده ایده بسیار خوب و كارآمدی است. در این اتاق از پرده حریر استفاده شده است تا نور از آن به درون فضای خواب نیز بتابد.