سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

در بهار، چه رنگ‌هایی بپوشیم؟




 
روشن‌تر از روشن

یك كیف سفید به تنهایی شاید خیلی جالب نباشد، اما شما می‌توانید با كمی هوشمندی  زیبایی را مهمان ظاهرتان كنید؛ آن هم با در دست داشتن همان كیف سفید. پیشنهاد سیب سبز به شما، یك جفت كفش ساده با رگه‌ای سفید است. هر چقدر رنگ كفش‌تان تندتر باشد، بیشتر می‌تواند ظاهرتان را تكان دهد. به این كفش نگاهی بیندازید. در كنار سفید همراه با شلوار جین آبی راسته، واقعا شیك می‌شود.



درباره سفید بدانید


می‌دانستید پزشكان و پرستارها برای ایجاد حس پاكیزگی و سلامت، سفید تن می‌كنند؟





   بهاری‌تر

بهار كه می‌آید، رنگ‌ها هم غوغا می‌كنند. حالا دیگر فصل رنگ‌های تند، شاد و شنگول است! پس دیگر می‌توانید سراغ كیف‌های پارچه‌ای با رنگ‌آمیزی‌های روشن بروید. همیشه برای انتخاب رنگ (برای هماهنگ كردن دیگر بخش‌های پوشش‌تان) بهتر است میان همه رنگ‌ها سراغ رنگی بروید كه دور از ذهن‌ و كمتر است، مثل همین كیف كه برای هماهنگ‌كردنش سراغ رنگ سبز-آبی رفته‌ایم.



درباره فیروزه‌ای بدانید

می‌گویند كسانی كه فیروزه‌ای دوست دارند، اسرار‌آمیز و مرموزند! 





   ما می‌خواهیم آبی باشیم

یادتان باشد همیشه لازم نیست، كیف و كفش‌تان دقیقا یك‌رنگ باشند. گاهی می‌توانید یكی از آن‌ها را كه چند رنگ دارد، انتخاب كنید و تكه دیگر را بر اساس یكی از رنگ‌ها در نظر بگیرید. این كفش عروسكی، تلفیقی از آبی، قرمز و سفید است. آبی آن خیلی كم‌تر از بقیه رنگ‌هاست. پس با انتخاب یك كیف آبی می‌توانید آبی كفش‌تان را هم پررنگ‌تر كنید.



درباره آبی بدانید

زنان نسبت به كسانی كه رنگ آبی به تن می‌كنند، احساس امنیت بیشتری دارند.





   میانسالان خوش‌پوش

مدل كیف‌های پزشكی كه از پهلو مثل یك قطره بزرگ هستند، اصولا برای خانم‌های میانسال خیلی شیك‌ترند. یكی از گل‌های طراحی‌شده روی این كیف، به رنگ سرمه‌ای است. همین كافی است تا جرقه انتخاب رنگ كفش‌تان بخورد. شما می‌توانید با یك جفت كفش عروسكی سرمه‌ای  كاملا ظاهرتان را تغییر دهید. به‌خصوص كه با انتخاب آبی- سرمه‌ای می‌توانید راحت‌تر بقیه لباس‌های‌تان را هماهنگ كنید.



درباره سرمه‌ای بدانید

سرمه‌ای، ابهت و در عین حال خونسردی را به آدم‌ها القا می‌كند.





 لطفا ریزبین باشید
یك كفش ساده با پنجه‌های چرم شتری، احتمالا كفشی است كه به‌راحتی در كمد اكثر خانم‌ها پیدا می‌شود. به طور كل، برای هماهنگی رنگ چرم شتری، بهتر است آبی و سرمه‌ای را مدنظر قرار بدهید. تركیب شتری و سرمه‌ای واقعا شیك می‌شود. این كفش با كیفی با همین تركیب رنگی، خیلی شكیل می‌شود. همان‌طور كه می‌بینید، این كیف لبه‌های چرم شتری دارد.



درباره شتری بدانید

می‌گویند رنگ شیك‌پوش‌هاست. خوش‌كیفیتی و گرانی را تلقین می‌كند.





   گل‌های خندان صحرایی

گل‌های بهاری باید بالاخره سر از ظاهر شما هم دربیاورند! بهتر است سراغ كیف یا كفش‌های گلدار بروید تا بهارتان،‌ زیباتر شود. اما یادتان باشد اگر كیف‌تان گلدار است، سراغ كفشی ساده بروید و بالعكس. حالا كه كیفی با گل‌های درشت قرمز دارید، چرا كفش‌های تخت قرمز را امتحان نكنید؟ كفشی ساده كه مطمئنا با یك شلوار نخی گشاد سفید یا قهوه‌ای خیلی شاهكار می‌شود.



درباره قرمز بدانید

كسی كه به قرمز علاقه دارد و دائم در لباس‌هایش قرمز به كار رفته ، هرگز نمی‌تواند در زندگی بی‌تفاوت باشد.





دیده شوید

تركیب زرد و مشكی، همیشه جزو شیك‌ترین و عجیب‌ترین تركیب‌های رنگی هستند. شاید برای همین است كه در خیلی از طراحی‌های طراحان بزرگ، این 2 رنگ با افتخار در كنار هم قرار می‌گیرند. یادتان باشد، اگر كیف و كفش زرد انتخاب می‌كنید،‌ باید بقیه ظاهرتان كاملا ساده باشد. رنگ مشكی در این تركیب عالی است.




درباره زرد بدانید

خوش‌بین‌ها عاشق رنگ زرد هستند. آسان‌ترین رنگ برای دیده شدن، زرد است.

منبع : مجله سیب سبز




ویدیو مرتبط :
استاد پناهیان-چرا چادر مشکی رنگ بپوشیم؟هوووووووووووم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟


بوی بهار می آید! وقتش رسیده با خانواده بیرون برویم و عکس هایی خاطره انگیز خلق کنیم؛ اما سوال اینکه چی بپوشیم؟!