سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

در اولین روز کاری چگونه بدرخشیم؟


اولین روز کار همیشه استرس خاص خود را دارد. حضور در محیطی جدید با امید به آینده‌ای بهتر از یک طرف و آشنایی با افراد جدید، یادگیری چیزهای تازه و گذراندن فشار کاری آن روز از طرف دیگر.

اولین روز کار همیشه استرس خاص خود را دارد. حضور در محیطی جدید با امید به آینده‌ای بهتر از یک طرف و آشنایی با افراد جدید، یادگیری چیزهای تازه و گذراندن فشار کاری آن روز از طرف دیگر.

در این روز پرمشغله‌ و مهم، قبل از انجام کارهای جدید به گروهی معرفی می‌شوید که به شما توجه داشته، کلید موفقیت شما هستند، پس در وهله اول خوب ظاهر شوید.

مجموعه مراحل زیر به شما کمک می‌کند مثبت به نظر برسید و برای جزئی از گروه شدن آماده شوید. با رعایت 12 مورد زیر به راحتی این روز را پشت سر بگذارید:



ویدیو مرتبط :
اولین روز کاری کارلوس پویول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش عملکرد بازار بورس در اولین روز کاری سال 93



اخبار,اخبار اقتصادی ,بازار بورس

 

اخبار اقتصادی - گزارش عملکرد بازار بورس در اولین روز کاری سال 93

در جریان معاملات اولین روز کاری بازار سرمایه، شاخص بورس با کاهش ۰.۸۷ واحدی همراه بود. 

به گزارش تسنیم؛ در جریان معاملات اولین روز کاری بازار سهام در سال جدید، شاخص بورس که معاملات را با حرکت آرام و رو به بالا شروع کرده بود در پایان با کاهش 0.87 واحدی در ارتفاع 79 هزار و 14 واحد باقی ماند.


امروز همچنین 429 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 124 میلیارد تومان در 43 هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد و نماد معاملاتی شبندر، وبملت و پارسان بیشترین تاثیر منفی و نماد معاملاتی وبصادر، اخابر و سفارس بیشترین تاثیر مثبت را بر روند حرکتی دماسنج بازار سهام در پنجمین روز سال جدید داشتند.

اخبار اقتصادی - تسنیم