سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

درآمد یک میلیون دلاری نوجوان ۱۶ ساله


‪"‬کریستین اون‪"‬ نوجوانی است که استیو جابز را قهرمان زندگی و الگوی خودش می داند. او میگوید الهام گرفتن از مدیرعامل اپل علت اصلی موفقیت اش بوده است.



ویدیو مرتبط :
درآمد 127هزار دلاری دختر 8 ساله از یوتیوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری از مردم به بهانه سیگار/مالباختگان ۳ نوجوان ۱۶ و ۱۷ ساله را شناسایی کردند



سه سارق زورگیر که در خیابان‌های مشهد مرتکب سرقت می‌شدند در عملیات غافلگیرانه پلیس به دام افتادند.

سرهنگ محمد بوستانی جانشین فرمانده انتظامی مشهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: گزارش چند فقره زورگیری از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیم آگاهی کلانتری نجفی را بر آن داشت تا برای جلوگیری از این سرقت‌ها وارد عمل شود.

سرهنگ بوستانی افزود: تحقیقات اولیه تیم آگاهی از اظهارات مالباخته جوان نشان می‌داد که سارقان به بهانه سیگار به طعمه‌های خود نزدیک و با استفاده از چاقو و تهدید جیب‌های وی را خالی کردند.

وی ادامه داد: ماموران آگاهی کلانتری نجفی با اجرای طرح مهار و گشت‌زنی‌های نامحسوس توانستند متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ بوستانی اظهار داشت:زورگیران نوجوان ۱۶ ساله و ۱۷ ساله که مورد شناسایی مالباختگان قرار گرفته بودند به ارتکاب جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: تحقیقات ازمتهمان برای اعتراف به دیگر اقدام‌های مجرمانه آنان ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران