سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دخترخانم، تو بهترینی ...


حضور در جمع‌های دخترانه و دورهمی‌های دوستانه، از برنامه‌های روتین هر دختر خانم است. از آن برنامه‌هایی که دغدغه ذهنی دختران جوان می‌شود، اما شما فقط احتیاج به کمی خلاقیت دارید تا از لباس‌های موجود در کمد خود، ست‌های جذاب بسازید.

مجله زندگی ایده آل: حضور در جمع‌های دخترانه و دورهمی‌های دوستانه، از برنامه‌های روتین هر دختر خانم است. از آن برنامه‌هایی که دغدغه ذهنی دختران جوان می‌شود چون لباس مناسبی برای شرکت در چنین مراسمی ندارند اما شما فقط احتیاج به کمی خلاقیت دارید تا از لباس‌های موجود در کمد خود، ست‌های جذاب بسازید. ما 2 ست، یکی برای دورهمی‌های بیرون خانه و دیگری مهمانی‌های داخل خانه به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پاییز سرخ

پوشیدن لباس‌هایی که رنگ گرمی دارند مانند قرمز، زرشکی، نارنجی و... انتخاب خوبی برای پاییز است. هماهنگی با رنگ برگ‌های پاییزی، به شما و اطرافیان‌تان حس خوشایندی می‌دهد. امسال بلوزهای حریر با برش گشاد، دوباره بازار پررونقی پیدا کرده‌اند. ویژگی این بلوزها، مناسب بودن آن برای تمام افراد، چه چاق و چه لاغر است. اگر دسترسی به چنین بلوزی ندارید، بلوزهای شومیز هم انتخاب هوشمندانه‌ای برای دورهمی‌های دوستانه در پاییز هستند.




این جنس و مدل بلوز را می‌توانید با دامن و شلوار بپوشید ولی برای یک دورهمی دوستانه که اغلب در عصر یا ظهر برگزار می‌شود، شلوار انتخاب بهتر و راحت‌تری است. برای اینکه یک بلوز و شلوار کاملا رسمی به نظر نرسد، سراغ شلوارهایی که قدی کوتاه‌تر دارند و تا بالای قوزک پا هستند، بروید که تیپ شما را برای چنین برنامه‌ای متفاوت می‌کنند. اگر قصد خرید چنین شلواری را دارید، مشکی آن را به شما توصیه می‌کنیم چون کاربرد بیشتری دارد و در موقعیت‌ها و برنامه‌های مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید.




دورهمی‌های دوستانه، یک مهمانی رسمی نیست که شما با کیف شب حاضر شوید. برای چنین ست نیمه رسمی بهتر است از یک کیف مشکی دستی استفاده کنید؛ البته بهتر است هر خانمی در کنار کیف مشکی که روزانه استفاده می‌کند، یک کیف شکیل‌تر و رسمی‌تری داشته باشد که در این مواقع از آن استفاده کند. کیفی از جنس چرم براق یا چرم‌هایی که چرخ‌دوزی روی آنها شده، انتخاب خوبی برای کیف دوم است.




برای متفاوت کردن ست خود، استفاده از دستمال گردن را پیشنهاد می‌کنیم. روش‌های مختلف بستن دستمال گردن را در شماره‌های پیشین ایده‌آل آموزش دادیم. برای بستن این مدل دستمال گردن، احتیاج به یک روسری حریر مربعی شکل دارید. برای این کار، روسری را از قطر تا و سپس لول کنید. روسری لول شده را دور گردن بپیچید. در کل روسری و شال‌های حریر انتخاب بهتری برای دستمال گردن هستند چون بهتر و راحت‌تر شکل می‌گیرند.




اگر جریان روز پوشاک را پیگیری می‌کنید، می‌دانید که جوراب‌های طرح و نقش‌دار زنانه، در بازار پوشاک عرضه شده‌اند. روزهای پاییزی که هوا رو به خنکی می‌رود، فرصت مناسبی برای پوشیدن این جوراب‌هاست؛ به خصوص وقتی لباسی با پارچه‌ای ساده پوشیده‌اید، چنین جورابی می‌تواند ست لباس شما را متنوع کند. استفاده از چنین جوراب‌هایی در میان دختران جوان باب نیست ولی شما می‌توانید به جای پیروی از بقیه، خط شکن باشید.




یک کفش عروسکی مشکی که از جنس چرم براق باشد یا سگک ریزی داشته باشد، نیاز کمد هر خانمی است و در موقعیت‌های بسیاری به کار می‌آید. یکی از این موقعیت‌ها همین دور همی دوستانه است. با جوراب یا بدون جوراب می‌توانید این ست لباس نیمه رسمی خودتان را با کفش عروسکی بپوشید.




پاییز چهارخانه‌ای

حتما می‌دانید که طراحان بزرگ و کوچک دنیا برای پاییز و زمستان امسال سراغ طرح چهارخانه رفته‌اند و در لباس‌های مختلف از پارچه‌های پشمی چهارخانه ریز و درشت استفاده می‌کنند. بهتر است شما هم از این جریان عقب نمانید مثلا با  یک روسری چهارخانه شروع کنید که هزینه چندانی روی دست شما نگذارد اما به روز بودن شما را نشان بدهد.




یک کت آستردار انتخاب خوبی برای دورهمی‌های بیرون از خانه در پاییز است. در این روزها که با غروب خورشید می‌توان خنکی هوا را احساس کرد، پوشیدن بارانی یا ژاکت انتخاب مناسبی نیست ولی به جای آن می‌توانید از یک کت آستردار استفاده کنید که هم ظاهر شکیلی دارد و هم گرمای مطبوعی فراهم می‌کند. در انتخاب رنگ کت جسارت داشته باشید و با اطمینان کامل سراغ رنگ‌هایی تند و تیز بروید. استفاده از رنگ نقش مهمی در چشمگیرکردن یک ست دارد.




این روزها فصل پوشیدن شلوار جین است؛ هوا نه آنقدر سرد است که احتیاج به پوشش پشمی داشته باشید و نه آنقدر گرم که شلوار جین آزاردهنده باشد. علاوه بر این شلوار جین، بهترین مکمل چنین ست‌های اسپرتی است. برای فصل پاییز بهتر است سراغ شلوار جین با رنگ آبی تیره بروید. شلوار جین‌های آبی روشن حس خنکی دارند که برای بهار و شروع فصل گرما مناسب هستند. چنین ستی را با مدل‌های مختلف شلوار جین می‌توانید بپوشید.




کالج‌های لژدار از سال گذشته به بازار آمدند و نشان دادند که علاوه بر زیبایی، کفش‌های راحتی برای استفاده طولانی‌مدت هستند. از همان سال گذشته، دختران جوان به ویژه دختران دانشجو، شیفته این کفش‌ها شدند که هماهنگی خوبی با ست‌های نیمه‌اسپرت دخترانه دارند. برای پاییز امسال، همراه با لباس‌های چهارخانه، کفش‌های چهارخانه هم به بازار آمده‌اند و شما می‌توانید صاحب یکی از این کفش‌های راحت، به روز و زیبا شوید. هماهنگی این مدل کفش‌ها با شلوار جین که پوشش اصلی دختران جوان است، از ویژگی‌های این کفش‌ها محسوب می‌شود.




حالا که می‌خواهید با دوستان خود یک عصر پاییزی شاد و خوشحال را در یک رستوران یا کافی شاپ سپری کنید، نیازی به کیف بزرگ و دست و پا گیر ندارید. پیشنهاد می‌کنیم یک کیف دوشی کوچک همراه خود ببرید. برای اینکه خوش‌پوشی خودتان را نشان بدهید، سراغ یک کیف چرم با تزئینات گل میخ بروید؛ تزئیناتی که امسال در لباس، کیف و کفش زیاد دیده می‌شود. کیف‌های کوچک با مدل‌های مختلف گل میخ در مجموعه طراحان مختلف دیده می‌شود و شما می‌توانید با سلیقه خودتان دست به خرید و انتخاب بزنید.




برای برداشتن آخرین قدم تا خوش‌پوشی و خوش‌تیپی باید سراغ یک عینک کائوچویی بروید چون فریم‌های کائوچویی امسال بازار داغ‌تری دارند. اگر یک عینک با فریم زرشکی رنگ داشته باشید، تیپ شما چیزی کم ندارد و شما بی‌شک خوش‌تیپ‌ترین دختر این گروه هستید.



ویدیو مرتبط :
برای تو که بهترینی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تو بهترینی خودت را دریاب...



عشق, زندگی, ارامش

حضورت هدیه ای برای جهان است...
تو بی نظیری و بی همتا هستی...
زندگی ات میتواند همانی باشد که میخواهی...
روز هارا دریاب و در لحظه ها زندگی کن...

 

..............................................................

 

هیچ چیز بیهوده تر از این نیست که انرزی ات را صرف نگرانی کنی...
هر چه بیش تر خودت را درگیر مشکل کنی ان مشکل سخت تر میشود...
مسایل را خیلی جدی نگیر...
زندگی ات را با ارامش سپری کن نه با افسوس...

 

..............................................................



در باره ی ثروتمند شدن فکر کن:
وقت طلاست, سلامتی ثروت است و عشق,گنج...

 

..............................................................

 

از مسیر هایی که قبلا هرگز نرفته ای ...
یا مسیر هایی که هرگز دوباره فرصت گذر از انها را نخواهی داشت,
عبور کن...زندگی راهنمای سفر نیست که ان را دنبال کنی..
زندگی ماجرایی است که باید ان را بپذیری...

 

..............................................................

 

تو بی نظیری,بی همتایی, یک شاهکاری...
پس خوشحال باش و جشن بگیر!!!!
نگذار بی نظیر بودنت باعث خجالتت شود...
کسی به غیر از شکوه و عظمتی که هستی نباش.
هر ستاره ای برای اسمان مهم است...

 

..............................................................

 

راهی برای سپری کردن روزت پیدا کن .
مطمئن شو مکانی خصوصی داری,
که میتوانی برای دور شدن از همه ی این مشکلات به انجا پناه ببری...
مکانی ارامش بخش در میان همه ی گرفتاری هاااا!

 

..............................................................

 

به یاد داشته باش که ذره ای عشق راهی طولانی میپیماید...
به یاد داشته باش که عشق فراوان تا ابدیت خواهد رفت...
به یاد داشته باش که دوستی سرمایه گذاری عاقلانه ای است...
گنجینه های زندگی بودن انسان ها در کنار یکدیگر است!!

 

..............................................................

 

تاریک ترین لحظات بهترین زمان برای دیدن ستاره هاست..
روحیه ات را حفظ کن,متوجه خواهی شد که خوش بینی شادی بخش است...
عاقل ترین اشخاص روی زمین کسانی هستند که به جای یاد اوری نگرانی های خود,
به راحتی موهبت هایی که به انان داده شده است ,به یاد میاورند..

 

..............................................................

 

درک کن که هرگز خیلی دیر نیست...
کار های معمولی را به روشی فوق العاده انجام بده,
سالم,پر امید و شادمان باش .
زمانی اختصاص بده تا هر چه میخواهی ارزو کنی
و حتی برای یک لحظه هی فراموش نکن که چه قدر بی نظیر و بی همتا هستییی...

منبع:kocholo.org