سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

خوش پوشی به سبک بازیگران مشهور


در عصری قرار داریم که فیلم ها، برنامه ها و سریال های تلویزیونی بیش از هر دوره دیگری محبوبیت یافته اند و بازیگران مشهور نیز به سریال ها روی آورده اند و حضور پررنگی در این برنامه ها دارند.

 
 
 

صبح بخیر: در عصری قرار داریم که فیلم ها، برنامه ها و سریال های تلویزیونی بیش از هر دوره دیگری محبوبیت یافته اند و بازیگران مشهور نیز به سریال ها روی آورده اند و حضور پررنگی در این برنامه ها دارند. مجله GQ (Gentlemen’s Quarterly) لیستی از خوش پوش ترین آقایان برنامه ها و سریال های تلویزیونی دنیا را جمع آوری نموده که مهمترین آنها به قرار زیر هستند:

10. اریک نورثمن (با بازی الکساندر اسکارسگارد) در سریال True Blood


اسکارسکارد با این سریال بسیار معروف شد. او که نقش یک خون آشام را بازی می کند معمولاً در این سریال با پوشش تمام مشکی دیده می شود، ولی خارج از فیلم او را با تاکسیدو و کت و شلوارهای رنگی و تیشرت و شلوار جین هم دیده ایم. اسکارسکارد یکی از خوش پوش ترین و خوش تیپ ترین بازیگران تلویزیون محسوب می شود.



9. جکسون "جکس" تلر (با بازی چارلی هانام) در سریال Sons of Anarchy


استیل شورشی و قانون شکن جکس با تیشرت و جلیقه چرم موتورسوار ها برای چارلی هانام که همیشه او را با کت و شلوار دیده ایم جدید است. تیپ هانام در این سریال که بیشتر فاکتور بچه های بد را یادآور می شود برای بیننده جذاب است و نقش او را باورپذیرتر می کند.



8. بارنابوس "بارنی" استینسون (با بازی نیل پاتریک هریس) در سریال How I Met Your Mother


بارنی یکی از شخصیت هایی است که دیگران را هم به پوشیدن کت و شلوار تشویق می کند و در این مورد با او توافق داریم. بارنی در پوشیدن کت و شلوار مهارت زیادی دارد و خوب می داند که سنجاق کراوات را کجا باید بزند. او دوست دارد کت و شلوار آب تیره یا سرمه ای یا خاکستری را با کراوات های راه راه مختلف ست کند.



7. اولیور کوئین (با بازی استفان امل) در سریال Arrow


خلاصه بگوئیم شخصیت اولیور کوئین در این سریال شبیه شخصیت بروس وین در بتمن است. او هم یک جوان میلیاردر شیک و خوش پوش است که اتفاقاً استعداد زیادی در تیر و کمان دارد. شخصیت او در حال تکمیل مهارت هایش است، روزهای با شلوار جین و کت اسپورت (بدون کراوات) دیده می شود و وقتی نوبت به پوشیدن لباس مخصوصش می رسد، شلوار چرم مشکی را با سوئیشرت کلاه دار و بوت ست می کند.



6. جیمی فالون مجری برنامه شبانه Late Night with Jimmy Fallon


تابحال هیچ کدام از مجری های برنامه های شبانه خوش پوش تر از جانی کارسون نبوده اند. ولی باید بگوئیم فالون به همان اندازه که بامزه است خوش تیپ هم هست. اگر کسی فکر می کرد که پوشیدن کت و شلوار به معنای محدود شدن حرکت ها است، جیمی فالون ثابت کرده که با کت و شلوار هم می توان پرید، رقصید و هر کار دیگری انجام داد.



5. چاکی وایت (با بازی کنث ویلیامز) در سریال Boardwalk Empire


اگر فکر می کنید قاچاقچی سیاهپوست بودن در دنیای گانگسترهای سفیدپوست آسان است در اشتباهید؛ ولی چاکی توانسته از عهده این کار بربیاید. او که کراوات های ژیگولی را با سنجاق یقه و کت و شلوارهای پیچازی جذب ست می کند، تبدیل به لیدر جامعه آفریقایی-آمریکایی آتلانتیک سیتی می شود که در عین حال دو چهره متفاوت دارد.



4. نیک کانن مجری برنامه America's Got Talent


باید بگوئیم که نیک کانن یکی از خوش پوش ترین مجریان آمریکاست که ظاهر و تیپ را خیلی جدی می گیرد. او در برنامه های مختلف استعدادیابی که خوانندگان با شعبده بازان و هنرمندان و ... رقابت می کنند، این آقا که باید رابط بین شرکت کنندگان و داوران باشد، تیپش را به رخ می کشد. خوشبختانه کمد لباس کانن آنقدر بزرگ و متنوع هست که باعث نشود او شبیه به طاووس جلوه کند. تیپ او قطعاً سنت شکنانه است: او کت و شلوار آبی کاربنی را با کفش و بدون جوراب می پوشد. او هیچ قانون سختگیرانه ای برای کت و شلوار پوشیدن ندارد، ولی در لباس پوشیدن قطعاً سرگرمی و تفریح قضیه را دوست دارد. این برای یک مجری یک مزیت و نقطه قوت محسوب می شود.



3. جان لوتر (با بازی ایدریس البا) در سریال Luther


جان لوتر، سربازرس سریال لوتر، هر روز همان لباس روز قبل را می پوشد. وقتی قرار باشد لباس های تکراری و مونوتون را بپوشید تعریف جدیدی از سبک یونیفرم پوشی پیدا می کنید؛ بدین ترتیب است که لوتر در این سریال فقط پیراهن های خاکستری، کت های فاستونی، کراوات های قرمز و فقط یک پالتوی جناغی می پوشید.



2. دان دریپر (با بازی جان هم) در سریال Mad Men


دان دریپر مردی فراتر از زمان خودش است. او هرگز برده مصرف گرایی دهه پنجاه نبوده و در دوره دهه شصتی این سریال تبدیل به مرد چهل و چند ساله کله شقی شده که از جزر و مد امید و ناامیدی آن دهه به دور مانده است. شاید به همین دلیل باشد که کمد لباس های او فرارتر از زمان و عصرها است. مردی در کت و شلوار خاکستری با هیکلی باریک و آمریکایی.



1. نیل کَفری (با بازی مت بومر) در سریال White Collar


بومر در این سریال نقش مجرم چشم آبی خوش پوشی را بازی می کند که به خدمت اداره جرایم کارمندان و موسسات اداری اف بی آب در می آید. او با کلاه شاپوی معروفش کاراکتری جذاب را زنده می کند که خوش پوشی بخشی از زندگی او محسوب می شود. او همیشه کت و شلوارهای جذب را با پیراهنی ساده ولی شیک و کروات و سنجاق کراوات ست می کند. او خوب از قوانین کت و شلوارپوشی آگاه است و ظاهر او برای گول زدن هر پلیس یا مجرمی مجاب کننده است!



ویدیو مرتبط :
بازیگران خوش تیپ و خوش استایل ایران برروی فرش قرمز ناهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


پاییز و زمستان فصل خوبی برای خوش‌پوشی است. فصلی كه شما می‌توانید با دستمال گردن و شال‌گردن‌های متنوع، تیپ خود را به ستی خاص و متفاوت تبدیل كنید.