سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

خوراک میگو ایتالیایی



 

خوراک میگو ایتالیایی

 

 

مواد لازم :

 

میگو

۱ کیلو

تخم مرغ

۳ عدد

گوجه فرنگی

۳۰۰ گرم

خامه

۱۵۰ گرم

روغن زیتون

یک قاشق غذاخوری

ماءالشعیر

۱ عدد

پیاز متوسط

۱ عدد

سیر

۳ حبه

نمک و فلفل

به میزان لازم

 

 

طرز تهیه:

 

پس از اینکه میگو ها رو تمیز کردیم آن را درون ظرف محتوی ماءالشعیر ۱۲ساعت میخوابانیم..گوجه ها را رنده کرده و داخل ماهیتابه میریزیم و یک قاشق غذاخوری روغن به آن اضافه میکنیم.وقتی آب گوجه کشیده شد تخم مرغ را در ظرفی جدا شکسته و خوب هم میزنیم و به مواد اضافه میکنیم و در آخر خامه را با آن مخلوط کرده و مواد را کنار میگذاریم.

سپس سیر و پیار را خرد کرده در روغن زیتون سرخ میکنیم و و قتی طلایی شد میگو را به آن اضافه میکنیم و تفت میدهیم .سپس در ظرفی پهن میگورا کشیده و سسی را که از قبل تهیه کرده ایم را روی آن پخش میکنیم.ماءالشعیر هم باعث تردی میگو میشه هم بهش مزه میده و به نظر من بوی زخمش رو هم میگیره .


ویدیو مرتبط :
آموزش آشپزی-میگو پلو و خوراک میگو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوراک مرغ ایتالیایی



 

خوراک مرغ ایتالیایی

 


مواد لازم :

 

گوشت مرغ

2 کیلو گرم

پیاز

4 عدد

روغن زیتون

5 قاشق سوپخوری

رب گوجه فرنگی

1 فنجان

قارچ

1 فنجان

فلفل هندی

1 عدد

آرد سفید

0.5 فنجان

سیر

1 عدد

فلفل و نمک

به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه :

 

مرغ را قطعه قطعه کرده به آن فلفل و نمک افزوده و آن را در آرد بغلتانید. سپس روغن را در ماهیتابه داغ کرده تقریبا به مدت ۱۰ دقیقه مرغ ها را سرخ کنید تا ۲ طرفش پخته شود تخم های فلفل را در آورده و آن را از طول برش زده و آن را به همراه پیاز و سیر و گوجه فرنگی در داخل مرغ ریخته و در پوش را بگذارید و به مدت ۴۰ دقیقه آن را آهسته هم بزنید . بعد از ۴۰ دقیقه قارچ ورقه شده را اضافه میکنیم و به مدت ۱۵ دقیقه آن را با مرغ تفت میدهیم تا اینکه مرغ نرم شود. سپس آن را گرماگرم نوش جان کنید .