سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

خودتان چتری هایتان را در خانه کوتاه کنید



مدل مو, مدل موی چتری, مو, چتری مو

داشتن چتری از مدل های محبوب خانم ها میباشد زیرا صورت را جوانتر و شاد نشان میدهد و موهای سفید جلوی سر را میپوشاند. به این ترتیب خانم ها مجبور نیستند برای پوشاندن موهای سفید جلوی سرشان آنها را هر هفته رنگ کنند.

از طرف دیگر داشتن چتری مسائل خودش را دارد مثل رفتن دائم به آرایشگاه و گذاشتن وقت در این زندگی های پرمشغله و مخارج سلمانی. به همین دلیل فکر کردم راهی برای کوتاه کردن چتری در خانه پیدا کنم تا در وقت و بودجه به ما کمک کند.


با رعایت نکات زیر میتوانید خودتان چتری هایتان را در خانه کوتاه کنید.
_ وقتی می خواهید چتری هایتان را کوتاه کنید اول موهایتان را خشک کنید زیرا اگر موهایتان خیس باشد بعد از قیچی کردن وقتی خشک بشود موها جمع شده و بالا می رود و چتری هایتان کوتاه تر ااز اندازه دلخواه تان میشود.
_ برای کوتاه کردن چتری حتمأ از قیچی مخصوص مو استفاده کنید.
_ قیچی را به همیشه به حالت عمودی نگه دارید.
_ موهای چتری را به چند قسمت تقسیم کنید. _ اولین قسمت را بالا بیاورید بپیچانید بعد با قیچی به حالت عمودی و کمی زاویه دار کمی از نوک آن را کوتاه کنید.
_ بقیه موها را به همین ترتیب کوتاه کنید.
_ در آخرین مرحله دقت کنید که همه قسمتها را به یک اندازه کوتاه کرده اید یا نه . اگر مساوی نیستند آنها را به یک اندازه در بیاورید.
منبع:بانوان

 


ویدیو مرتبط :
وارد خانه هایی غیر از خانه های خودتان نشوید تا آنکه اجازه بگیرید .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عدلی منصور خطاب به حامیان مرسی: به خانه‌هایتان بازگردید/کری: آمریکا به شدت نگران اوضاع مصر است



حامیان مرسی,اخبار مصر

عدلی منصور خطاب به حامیان مرسی: به خانه‌هایتان بازگردید

رئیس‌جمهور موقت مصر در اولین سخنان خود در خصوص تظاهرات میلیونی مصری‌ها در حمایت از ارتش این کشور خطاب به کشورهای خارجی گفت: آیا این انقلاب است یا اراده مردمی؟

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی بوابة الاهرام، عدلی منصور، رئیس‌جمهور موقت مصر خطاب به کشورهای خارجی گفت: به شبکه‌های ماهواره‌ای و خبرگزاری‌ها نگاه کنید، مصری‌ها مقابل شما هستند آیا این کودتا است یا اراده مردمی؟ زمانی که مردم سخن می‌گویند، همگان ساکت می‌شوند.

رئیس‌جمهور موقت مصر عنوان داشت: دولت مصر هیچ گونه ناامنی، بستن خیابان‌ها و پل‌ها را نخواهد پذیرفت و دولت باید مجددا حاکمیت خود را اجرایی کند.

وی در تماس تلفنی با شبکه "الحیاة" مصر از تحصن‌کنندگان حامی محمد مرسی، رئیس‌جمهور برکنار شده مصر در رابعه العدویه و النهضه خواست به خانه‌هایشان بازگردند و به تحصن خود پایان دهند.

رئیس‌جمهور موقت مصر تاکید کرد که هیچ کس این افراد را تحت تعقیب قرار نخواهد داد و خود وی برای این امر تعهد شخصی می‌دهد.
در عین حال، عدلی منصور تصریح کرد که کشور دارای نهادهایی است و اجازه بی‌امنیتی و بستن راه‌ها را نمی‌دهد و با جدیت با این مسائل برخورد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم مصر حرف خود را زدند و ما باید به دو دستگی‌ها پایان دهیم و این جمعیت‌هایی گسترده که به خیابان‌ها آمدند، خود گواه بر این است که مصرِ‌ها نسبت به رخدادهای جاری از آگاهی کامل برخوردارند.


عدلی منصور در خصوص رخدادهای صحرای سیناء گفت: مصری‌ها شاهد کاهش اقدامات تروریستی خواهند بود و زمانی که مردم سخن می‌گویند، هیچ کس بعد آنها حرفی نمی‌زند.
وی تاکید کرد: رئیس‌جمهور متعلق به همگان بوده و رئیس‌جمهور یک گروه یا دسته خاص نیست و اختلاف میان ما اختلاف‌های دینی نیست.

در همین راستا، حازم ببلاوی، نخست‌وزیر مصر اعلام کرد: به خیابان آمدن مردم به این روش متمدنانه تنها نشانگر این است که این کشور با وجود چنین مردم بزرگی هیچ هراسی ندارد.
وی در صفحه خود در توییتر نوشت: واقعیت این است که مردم مصر تصمیم‌گیرنده هستند و به ما دستور می‌دهند و ما دستورات آنها را اجرایی می‌کنیم و این مردم هستند که کشور را رهبری می‌کنند، درود به این مردم بزرگ.

از سوی دیگر، محمد البرادعی، معاون رئیس‌جمهور مصر در روابط خارجه در صفحه خود در توییتر خواهان دوری از اقدامات خشونت‌آمیز، پایبندی به عدالت و قانون و توافقی مبتنی بر پذیرش دیگران شد.


محکومیت بین‌المللی خشونت‌های مصر/کری: آمریکا به شدت نگران اوضاع مصر است

جان کری اعلام کرده است که دولت آمریکا رسیدگی بی‌طرفانه و منصفانه به وقایع جاری در مصر را خواستار است که به موجب آن دهها تن کشته و حدود 4500 تن مجروح شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه الجزیره، جان کری، وزیر خارجه آمریکا در واکنش به درگیری‌های خونین مصر گفت: کاخ سفید خواهان پایان دادن به بازداشت‌های سیاسی و آزادی رهبران سیاسی در مصر است.

کری با انتشار بیانیه‌ای گفت: در این فضای به شدت خشونت زده مقام‌های مصر قانونا و اخلاقا موظفند که به حق تجمعات صلح آمیز و آزادی بیان احترام بگذارند. این دو از ارکان اصلی گذار به دموکراسی است که مقام‌های مصر هم بارها به ضرورت آن اذعان کرده‌اند.

جان کری در ابتدای این بیانیه آورده است که در پی خشونت‌های‌ ۲۴ ساعت گذشته در مصر او با کاترین اشتون، محمد البرادعی و نبیل فهمی، وزیر خارجه مصر شخصا گفت‌وگو کرده و نسبت به کشته و زخمی‌شدن صدها تن در جریان اعتراضات ۲۴ ساعت گذشته عمیقا ابراز نگرانی کرده است.

به گفته وزیر خارجه آمریکا، خشونت بیشتر نه تنها فرآیند دموکراتیک شدن و آشتی ملی را به تاخیر می‌اندازد، بلکه تاثیر بسیار منفی بر ثبات منطقه خواهد داشت.
در این بیانیه کری اعلام کرده است که دولت متبوعش خواستار رسیدگی بی‌طرفانه و منصفانه به وقایع جاری در مصر است.
او همچنین از تمامی رهبران سیاسی مصر خواست به سرعت به کمک کشورشان بیایند تا از آنچه او سقوط مصر از لبه پرتگاه نامیده، جلوگیری کنند.

در همین حال، احمد طیب، شیخ الازهر و محمد البرادعی، معاون رئیس جمهور موقت مصر در امور بین‌الملل که از اقدامات ارتش مصر برای برکناری محمد مرسی، رئیس‌جمهوری اسلامگرای این کشور حمایت کرده بودند، کشتار تعداد زیادی از هواداران آقای مرسی در درگیری با نیروهای ارتش را محکوم کردند.

شیخ الازهر مصر که بلندپایه‌ترین روحانی سنی مذهب مصر به شمار می‌رود، خواهان تحقیق در این مورد شده است.
محمد البرادعی نیز گفته است که از خشونت نامتناسبی در درگیری‌ها استفاده شده است.

انگلیس و اتحادیه اروپا نیز توسل به زور را محکوم کردند.
انگلیس درگیری‌های اخیر در مصر را محکوم کرده در همین رابطه ویلیام هیگ، وزیر خارجه این کشور از مقامات مصری خواسته به خشونت‌ها پایان دهند.

هیگ گفته است: آنهایی که مسئول بروز چنین حوادثی هستند باید به تخلفاتشان رسیدگی شود.
وزیر خارجه انگلیس همچنین بر حق برگزاری اعتراضات صلح آمیز تاکید کرده است.

در همین حال کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم از خشونت‌های شب گذشته در مصر عمیقا ابراز تاسف کرد.
اشتون هم بر رعایت حق برگزاری اعتراضات صلح آمیز تاکید کرد./ایسنا