سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

خودآرایی مو به روش ساده / تصویری



در این مطلب به آموزش مدل مو خواهیم پرداخت ، در ایتدا بعد از سشوار کردن و مرتب کردن موها قسمتی از موها را از کنار گوشها جدا کرده و همانند تصویر به آرامی با یک کش میبندیم.

 

مدل مو,آموزش خودآرایی,


قسمت بسته شده را همانند تصویر کمی از سر جدا کرده و چند دور حول محور بسته شده پیچ میدهیم. تعداد دور پیچها بستگی به بلندی موی شما دارد.

 

مدل مو,آموزش خودآرایی,


اکنون قسمت دیگری از کنار موها جدا کرده و همانند بالا کار را تکرار میکنیم.

 

مدل مو,آموزش خودآرایی,


سپس انتهای ردیف پایین موهای بسته را می بافیم . سپس موها را با روبان و یا گل سر زیبایی تزئین کنید.

 

مدل مو,آموزش خودآرایی,


این مدل موی ساده مناسب دختر خانمهای نوجوانی است که شینیون های پیچیده را نمیپسندند و طرفدار زیبایی در عین سادگی هستند.
منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
آموزش تصویری بافت مو - خودآرایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل مو - شینیون به روش ساده



مدل مو - شینیون به روش ساده

پیرو مباحث خودآرایی موها در این بخش قصد داریم مدل زیبای دیگری که در عین سادگی بسیار جذاب و مناسب میهمانیها وعروسی ها ست به شما آموزش دهیم. این مدل شینیون جمع مناسب موهای بلند و لخت است. گفتنی است با به کار بردن مقداری کمی سلیقه و خلاقیت میتوانید با ترکیب این مدل مو و مدلهای دیگر شینیونهای زیباتری داشته باشید. مقصد ما تنها الهام دادن و طرح یک الگوی پایه برای یادگیری بهتر شینیون های ساده است.

مدل موی ساده - قدم اول: ابتدا موهای خود را به صورت دم اسبی ببندید. اگر موهای مواج دارید برای تمیزتر بودن کار میتوانید ابتدا موها را سشوار زده یا اتو بکشید و سپس آنها را ببنید. از پروتز اسفنجی گرد استفاده کرده و موهایتان را همانند تصویر از داخل آن عبور دهید.

مدل موی ساده - قدم دوم :حالا قسمت انتهایی سمت ریشه مو را به آرامی توسط شانه پوش، پوش دهید.

مدل مو, خودآرایی موها,مدل شینیون

مدل موی ساده - قدم سوم : قسمتهای کمی از موها را برداشته و بعد از مرتب کردن آن را لوله کنید و سپس با دقت در زیر پروتز اسفنجی سنجاق کنید. این کار باید به دقت و کاملا مستحکم انجام شود. بعد از اتمام تمام قسمتهای مو شینیون شما آماده است.

مدل مو, خودآرایی موها,مدل شینیون

نکته :همانطور که در بالا گفته شد میتوانید این مدل را مدلهای دیگر تلفیق کنید. برای مثال میشود قسمتهای کناری موی سر را به صورت جداگانه نگه داشت و در انتها به صورت حلقه هی تزئینی روی این شینیون کار کرد و یا با استفاده از سنجاق مویی و دانه های مروارید این شینیون زیبا را زینت داد. همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد.
منبع:پرداد