سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

خط چشم آرایش روزرا بیشتر جلوه می کند



 

 

خط چشم  آرایش روزرا بیشتر جلوه می کند

 

خط چشم زیبایی چشمان را چندین برابر میکند و مژه ها ضحیمتر به نظر می آیند. خط چشم به رنگهای مشکی و قهوه ای تیره در دسترس است.موقع کشیدن خط چشم، پلک بالا باید کاملا خشک و بدون چربی باشد.

 

پلک چشم را با یک یا دو انگشت نگه میداریم و خط باریکی بالای چشم، از گوشه داخلی چشم و تا حد امکان نزدیک به چشم میکشیم. سپس از دو سوم خط ، آن را کمی به طرف بالا میکشیم. برای زیر چشم، خط بسیار باریکی از گوشه داخلی چشم شروع کرده و به طرف خارج میرویم. دو خط در گوشه چشم نباید به هم بچسبند. یک فاصله کوچک بین دو خط در گوشه خارجی چشم آن را درشت تر نشان میدهد.

 

برای نشان دادن چشم به حالت طبیعی، همان خط چشم باریک بالای چشم کافی است و نیازی نیست زیر چشم را نیز خط بکشید.

 

خانمهایی که میخواهند آرایش روزشان کمی بیشتر جلوه کند، در گوشه خارجی، خط چشم را به طرف بالا و بیرون و کمی پهنتر از گوشه داخلی چشم میکشند.

 

برای آرایش شب خط چشم را از گوشه داخلی شروع و از وسط مردمک چشم به طرف گوشه خارجی چشم پهنتر و سپس در انتها آن را بسیار باریک تمام میکنیم. خط دیگری زیر چشم میکشیم و بین دو خط در گوشه خارجی چشم فاصله میگذاریم که چشم را شفافتر و بزرگتر نشان دهد.

 

چشمهای بادامی را معمولا با خط بسیار پهن در گوشه خارجی چشم در بالا و خط دیگری در پایین که دو گوشه به هم چسبیده باشند میتوانیم گرد نشان دهیم و با سایه ، گوشه چشم را بالاتر میبریم که بسیار زیبا و جذاب جلوه کند

 

در طول روز بجای خط چشم مشكی رنگ طوسی پررنگ یا قهوه ای استفاده كنید. و روی انرا با سایه چشم هم رنگ بكشید تا بیشتر روی چشم بماند.

منبع:Funshad.com


ویدیو مرتبط :
آرایش چشم با سایه برنز و خط چشم زیبا در تارمو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرایش چشم ها جهت درشت جلوه دادن چشم



 

آرایش چشم

 

باز هم با استفاده از برس سایه چشم یک لایه دیگر از همان سایه روشن قبلی روی پلک بالا از مژه تا استخوان زیر ابرو بکشید تا همه رنگها با هم یکد ست شود.

 

آرایش چشم

 

با یک تکه پنبه رنگهای اضافی دور و بر را پاک کنید و پنبه را با ملایمت (مثل حالت گردگیری) زیر چشم بکشید تا اضافه رنگهایی که احیانا از بالا ریخته از روی صورت جمع شود.

 

آرایش چشم

 

اگر مژه هایتان مستقیم یا رو به پایین است قبل از زدن ریمل از فر مژه استفاده کنید. ولی اگر مژه رو به بالا دارید کافیست با پس و پیش مالیدن برس ریمل به ریشه مژه آن را کمی فر دار کنید. این کار مژه ها را از هم جدا می کند تا ریمل یکد ست بخورد. برای مژه های پایین اول پس از در آوردن برس از محفظه با دستمال کاغذی ریمل اضافی را از روی برس ریمل پاک کنید بعد با نوک برس خیلی کم ریمل به مژه های پایین بمالید.

 

آرایش چشم

 

اگر ابرو هایتان کم پشت یا توخالی است با یک مداد همرنگ ابروی خودتان نقاط خالی بین ابرو را پر کنید. مواظب باشید خط اضافی زیر یا بالای ابرو نکشید. در انتها با برس ابرو ابروها را برس بکشید.