سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

خانه 45 میلیون دلاری سلنا گومز!


کافی است 45 میلیون دلار پرداخت کنید تا خانه 700 متری سلما گومز از آن شما شود. اگر می خواهید به داخل خانه او نگاهی بیاندازید، ما در اینجا تصاویری را برایتان آورده ایم. یک تور رایگان به خانه سلنا گرمز!

صبح بخیر: کافی است 45 میلیون دلار پرداخت کنید تا خانه 700 متری سلما گومز از آن شما شود. اگر می خواهید به داخل خانه او نگاهی بیاندازید، ما در اینجا تصاویری را برایتان آورده ایم. یک تور رایگان به خانه سلنا گرمز!

خانه سلنا گومز به فروش می رسد!

این کاخ زیبا یک بنای اصلی و یک قسمت برای میهمان ها به همراه 5 اتاق خواب و 6 سرویس بهداشتی و یک باشگاه ورزشی دارد.

خانه سلنا گومز به فروش می رسد!

سلنا گومز تنها یک سال و نیم در این خانه ساکن بود.

خانه سلنا گومز به فروش می رسد!

شاید سلنا گومز حق داشت که این خانه را پس از مدت کمی برای فروش بگذارد زیرا طی این مدت افراد زیادی مزاحم او شدند طوری که مجبور می شد با پلیس تماس بگیرد. حتی یک بار یکی از مزاحمان او دستگیر و محکوم به پرداخت جریمه شد.

خانه سلنا گومز به فروش می رسد!

این خانه آنقدر جذابیت  دارد که او برای پیدا کردن خریدار هیچ نگرانی به دل راه نمی دهد.

خانه سلنا گومز به فروش می رسد!

سقف کوتاه اتاق ها، موجب گرمی و صمیمی بیشتر فضا شده است.

خانه سلنا گومز به فروش می رسد!

راه پله مارپیچی بر زیبایی و ظرافت این خانه افزوده است.

خانه سلنا گومز به فروش می رسد!

حیاط پشتی این خانه برای استراحت جان می دهد. با وجود درختان سر سبز، استخر، باربیکیو و... آنها آرامشی را که به دنبالش هستند، به دست خواهند آورد.

خانه سلنا گومز به فروش می رسد!

اتاق لباس ها، کیف و کفش ها! با وجود چنین فضایی، سلنا گومز دیگر با کمبود جا برای لباس هایش مواجه نخواهد شد.

خانه سلنا گومز به فروش می رسد!


ویدیو مرتبط :
خانه ی سلنا گومز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه سه میلیون پوندی سلنا گومز خبرساز شد +تصاویر



اخبار فرهنگی - خانه سه میلیون پوندی سلنا گومز خبرساز شد +تصاویر

 " سلنا گومز " ستاره جوان موسیقی پاپ امریکا اخیرا تصاویری از خانه جدیدش در هالیوود هیلز لوس آنجلس منتشر کرده است. این خواننده 21 ساله یک عمارت 5 خوابه بسیار مجلل را به قیمت 3 میلیون پوند خریداری کرده است. " سلنا گومز " در جواب به برخی حاشیه ها مبنی بر اینکه وی این خانه را انتخاب کرد تا به " جاستین بیبر " نزدیک باشد اعلام کرد خانه تازه او جایی به دور از محل زندگی جاستین بیبر است.

اخبار,اخبار فر هنگی,سلنا گومز


" سلنا گومز " سابقا همسایه خانواده مشهور کارداشیان بود ، او در سال 2011 اولین خانه خود را به مبلغ 2.2 میلیون پوند خریداری کرد و مدتها با جاستین بیبر که آن زمان معشوق او بود در آن ساکن شد. اخیرا شنیده میشد که " سلنا گومز " دوباره رابطه عاشقانه اش را با " جاستین بیبر " پر حاشیه آغاز کرده است اما او ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد  قصد ندارد خود را درگیر حاشیه ها و بچه بازیهای او کند.

 

اخبار,اخبار فر هنگی,سلنا گومز


اخبار فرهنگی - پرداد