سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

حال و هوای اردیبهشت در دکوراسیون منزل


اردیبهشت خاص ترین ماه سال است، ماه شعر و شاعری و دوستی است، همه چیز در با نشاط ترین و زیبا ترین حالت ممکن اش به سر می برد. اصلا اردیبهشت به وجود آمده تا ما از زندگی بیشتر لذت ببریم، به وجود آمده تا با زیبایی هایش حال ما را خوب کند.

وب‌سایت چیدانه: اردیبهشت خاص ترین ماه سال است، ماه شعر و شاعری و دوستی است، همه چیز در با نشاط ترین و زیبا ترین حالت ممکن اش به سر می برد. اصلا اردیبهشت به وجود آمده تا ما از زندگی بیشتر لذت ببریم، به وجود آمده تا با زیبایی هایش حال ما را خوب کند. ما هم تصمیم گرفتیم در این مطلب به شما بگوییم چگونه می توانید زیبای های اردیبهشت را به دکوراسیون داخلی خانه تان بیاورید و خانه ای اردیبهشتی داشته باشید، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

۱. فضای بیرونی خانه های اردیبهشتی

حال و هوای اردیبهشت را به دکوراسیون منزل تان بیاورید!

از در خانه اردیبهشتی من که وارد می شوی، حیاط با صفایی پیش رویت قرار می گیرد، حیاطی با سنگ فرش و آلاچیق آجری، حتما می پرسید چرا آجر؟ خب به نظر من آجر اصیل ترین مواد و مصالحی است که می تواند در یک خانه به کار گرفته شود. فکرش را بکنید که سنگ فرش ها و آلاچیق های آجری با گل های رنگارنگ و گلدان های سفالی زیبا ترکیب شوند، مگر می شود از این حیاط اردیبهشتی دل کند؟ مگر می شود دمی در کنار جریان آب روان در وسط حیاط ننشست و از خنکای آن که با نسیم بهاری ترکیب می شود بهره مند نشد؟



۲. نمای بیرونی خانه های اردیبهشتی

حال و هوای اردیبهشت را به دکوراسیون منزل تان بیاورید!

نمای خارجی خانه من هم از اردیبهشتی شدن بی نصیب نمی ماند، اگر بخواهم اردیبهشت را به نمای خانه ام بیاورم؛ قطعا چند گلدان این کار را برای من انجام می دهند. گلدان هایی که روی نما می نشینند و آن را زنده تر از هر موقع دیگری به نمایش می گذراند، شاید این گلدان ها به بهانه اردیبهشت مهمان نمای خانه شوند، اما قطعا جایشان همیشگی خواهد شد، اما در اردیبهشت نما و جلوه شان بیشتر خواهد بود، هر چه باشد اردیبهشت جولان گاه گل ها و گیاهان است.



۳. ورودی خانه های اردیبهشتی

حال و هوای اردیبهشت را به دکوراسیون منزل تان بیاورید!

اگر بتوانیم از فضای بیرونی خانه دل بکنیم و خودمان را به ورودی خانه برسانیم، آنجا هم بوی اردیبهشت را استشمام می کنیم. خانه من وجب به وجبش بوی اردیبهشت می دهد. قطعا در ورودی خانه اردیبهشتی من باز هم شاهد حضور گل ها و گلدان های رنگی رنگی خواهیم بود، اما در کنار این گل و گلدان ها، چند قاب عکس هم به دیوار نصب می شود، عکس هایی که یادآور خاطرات خوب من هستند، عکس هایی که دیدنشان حال آدم را خوب می کند. هرچه باشد بیشتر خاطرات خوب من در اردیبهشت رقم خورده اند، پس اگر قرار باشد خانه ای اردیبهشتی داشته باشم قطعا عکس ها نقش مهمی را در آن ایفا می کنند.



۴. رنگ سبز در دکوراسیون داخلی خانه های اردیبهشتی

حال و هوای اردیبهشت را به دکوراسیون منزل تان بیاورید!

اگر از من بپرسید خانه های اردیبهشتی چه رنگی هستند؟ قطعا جواب من رنگ سبز است. رنگ سبز جلوه طبیعت در دکوراسیون داخلی است. وقتی از این رنگ دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی خانه های تان استفاده می کنید فضای داخلی خانه زنده تر و شاداب تر به نظر می رسد. به نظر من درختان بیهوده سبز نشده اند!



۵. نشیمن خانه های اردیبهشتی

حال و هوای اردیبهشت را به دکوراسیون منزل تان بیاورید!

از آنجایی که اردیبهشت ماه دوستی و صمیمیت است، به نظرم این دوستی و صمیمیت باید به دکوراسیون داخلی خانه هم نفوذ کند تا حال آدم بیشتر خوب شود. در طراحی نشیمن های اردیبهشتی علاوه بر آن گل و گلدان هایی که حضورشان ضروری است، باید چند نکته دیگر را هم رعایت کنید. اول آن که رنگ های گرم را فراموش نکنید، این رنگ های گرم به دوستی هایتان دلگرمی بیشتری می بخشد و آن ها را مستحکم تر می کند. نکته دیگر این که مبلمان ها و لوازم دکوری را نزدیک هم بچینید تا صمیمیت بیشتری را القا کنند.



۶. لوازم دکوری خانه های اردیبهشتی

حال و هوای اردیبهشت را به دکوراسیون منزل تان بیاورید!

در انتخاب لوازم دکوری برای خانه های اردیبهشتی باید سلیقه و وسواس خاصی به کار ببرید. باید آن ها را اشتباه انتخاب کنید، هر وسیله ای که انتخاب می کنید باید حس شور و شوق و عاشقی را در شما بیدار کند و شما را به یاد خاطرات و روزهای خوبتان بیاندازد. چند تابلوی خطاطی شده برای روی دیوارها، استفاده از پارچه هایی نظیر گلیم و جاجیم برای کوسن ها و رومیزی ها و استفاده از وسیله هایی نظیر شمعدان های شاه عباسی، همه و همه می توانند خانه شما را اردیبهشتی کنند.



۷. مبلمان خانه های اردیبهشتی

حال و هوای اردیبهشت را به دکوراسیون منزل تان بیاورید!

برای خانه های اردیبهشتی تان از مبلمان های راحتی استفاده کنید. مبلمان هایی که سرتا سر پارچه هستند، آن هم پارچه های گلدار و رنگی رنگی. این مبلمان ها به شما کمک می کنند تا از لحظه های اردیبهشتی تان نهایت لذت را ببرید.


ویدیو مرتبط :
حال و هوای منزل هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: حال و هوای منزل هادی نوروزی...


کاپ:




برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حال و هوای منزل هادی نوروزی

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید