سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

حال خوب پاییزی چه عطر و بویی دارد؟!


هوا رو به خنک شدن می‌رود و بهتر است سراغ رایحه‌های گرم‌تر و سنگین‌تر بروید. با خنک شدن هوا کمبود ویتامین در افراد مختلف افزایش پیدا می‌کند که نوعی احساس افسردگی در فرد ایجاد می‌شود.



مجله ایده آل: 
هوا رو به خنک شدن می‌رود و بهتر است سراغ رایحه‌های گرم‌تر و سنگین‌تر بروید. با خنک شدن هوا کمبود ویتامین در افراد مختلف افزایش پیدا می‌کند که نوعی احساس افسردگی در فرد ایجاد می‌شود؛ شما می‌توانید با استفاده از رایحه‌ای دلنشین و گرم کمی بر این احساس ناخوشایند غلبه کنید تا احساس آرامش کنید.

در برگ‌ریزان پاییز حال‌تان را خوب کنید


برای قهوه‌ای‌ها

Leonard Homme by Leonard


در برگ‌ریزان پاییز حال‌تان را خوب کنید


اگر جزو آن دسته از افرادی هستید كه روزهای پاییزی را با یك فنجان قهوه داغ شروع می‌كنید رایحه این عطر را از دست ندهید؛ این یك عطر مردانه با زمینه اصلی از بوی چوب و قهوه است كه برای بعدازظهر‌های پاییزی انتخاب منحصر به فردی است. تركیب شكوفه ترنج، درخت جوز، فلفل قرمز، بنفشه، چوب سدر و اسانس قهوه رایحه‌ای باطراوت و شگفت‌انگیز را به مشام می‌رساند كه فقط در اندازه 100 میل تولید شده است.



افسونگر

Gin Fizz Lubin


در برگ‌ریزان پاییز حال‌تان را خوب کنید

این عطر برای بار اول در سال 1955 روانه بازار شد كه رایحه‌اش روز به روز در حال بهتر شدن است. رایحه جدید این عطر بویی متفاوت، جالب و افسون‌كننده‌ دارد كه ردپای شكوفه پرتقال، شكوفه لیموترش و نارنگی را می‌توان در كنار تركیبات گل زنبق، تخم سرو كوهی و بلوط احساس كرد. عصاره شكوفه پرتقال و لیموترش ذهن را از مشغولیت‌های روزمره نجات می‌دهد.



با چشمان بسته

Chanel Coco Noir


در برگ‌ریزان پاییز حال‌تان را خوب کنید


عطری كه احساس می‌كنید با آن خاطره دارید و رایحه‌اش برای شما آشناست، زمانی كه آن را امتحان می‌كنید ناخودآگاه چشم‌هایتان ‌را خواهید بست تا متوجه شوید این بوی آشنا از كجا آمده و رایحه‌اش ذهن شما را به كدام موقعیت و مكان پرت كرده است. تركیب شدن عصاره گل رز، شكوفه یاسمن، نرگس و گل شمعدانی در كنار چوب صندل، وانیل و نعناع این معجون خوشبو را به‌وجود آوردند و توانسته‌اند عرصه رقابت رایحه‌های دیگر را تنگ كنند. گرمای وانیل می‌تواند از درون گرم‌تان كند تا در غروب پاییزی حال بهتری داشته باشید.



بوی اعتماد به نفس

I   Love  we  You


در برگ‌ریزان پاییز حال‌تان را خوب کنید

این عطر مخصوص خانم‌هایی است كه می‌خواهند حس اعتماد به نفس و غرور خود را منعكس كنند. رایحه‌ای مناسب كه مخلوطی از گل‌های میوه‌ای به همراه شكوفه نارنگی، شیرینی و عصاره توت‌فرنگی و گلابی كامل شده است و برای استفاده در طول روز پیشنهاد می‌شود. ماگنولیا، فلفل و چوب صندل از تركیبات دیگر این رایحه هستند كه به سرعت روی پوست جذب می‌شوند و عطری دلنشین برجا می‌گذارند. بسته‌بندی این عطر با نمونه قبلی‌اش كه در سال 2009 تولید شده بود، تفاوتی ندارد و زیبایی‌اش را به شكل استوانه‌ای به رخ كشانده است. زیركی طراح زمانی به چشم می‌آید كه برای متفاوت‌تر بودن جعبه ردپای پوشش چرمی در آن به چشم می‌خورد. اگر می‌خواهید آراسته بودن‌تان را به رخ بكشید این عطر در دو اندازه 50 و 100 میل قابل خرید است.



پیچیده و رمز آلود

Belle D`Opium


در برگ‌ریزان پاییز حال‌تان را خوب کنید

عطری است كاملا پیچیده و خاص كه برند ایو سن لارن روانه بازار كرده است. تركیب هلو، فلفل سفید، زنبق، یاسمن و صندل رایحه‌ای خاص را برای فصل پاییز و زمستان به ارمغان می‌آورد. Belle D`Opium در 3 حجم30، 50 و 90 میل طراحی شده است.


ویدیو مرتبط :
چه خوب که عطر خوب گل ها رو داره ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعود الفیصل: حال پادشاه عربستان خوب است



 

سعود الفیصل: حال پادشاه عربستان خوب است

 

 

فارس: پس از آنكه برخی از پایگاه‌های خبری از مرگ پادشاه عربستان در مراكش خبر دادند، وزیر امور خارجه این كشور اعلام كرد كه ملك عبدالله در شرایط عالی به سر می‌برد.

 

به گزارش رویترز، شاهزاده "سعود الفیصل " وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام كرد كه "ملك عبدالله بن عبدالعزیز " در شرایط عالی به سر می‌برد و همچنان در معالجه به سر می‌برد.

الفیصل این سخنان را بعد از آن اعلام كرد كه خبرهایی درباره مرگ پادشاه عربستان منتشر شد تا چند لحظه پیش نیز هیچ مقام سعودی درباره خبر درگذشت شاه سعودی موضعی اعلام نكرده بود.

یكی از پایگاه‌های خبری صبح امروز به نقل از برخی منابع موثق اعلام كرد كه ملك عبدالله بن عبدالعزیز كه پس از مداوا و انجام دو عمل جراحی دوران نقاهت خود را در مراكش می‌گذراند، بر اثر سكته قلبی درگذشت.

الفیصل كه در مراكش به سر می‌برد، اعلام كرد: من مایل هستم كه به شما درباره سلامتی پادشاه اطمینان دهم. وی در وضعیت عالی به سر می‌برد. همانطور كه می‌دانید وی در حال معالجه است. پزشكان معالجات ویژه‌ای را برای وی تجویز كرده‌اند.../فارس