سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

جین پوشی به سبک مهند و کوزی


کیوانش تاتلیتوگ، بازیگر آشنای سریال‌های ترک است که در نقش‌هایی چون مهند و کوزی بازی کرده است اما خبر دارید که این بازیگر در خارج از نقش‌ها و لباس‌های تعریف شده به چه سبک لباس پوشیدنی علاقه دارد.


مجله زندگی ایده آل: کیوانش تاتلیتوگ، بازیگر آشنای سریال‌های ترک است که در نقش‌هایی چون مهند و کوزی بازی کرده است اما خبر دارید که این بازیگر در خارج از نقش‌ها و لباس‌های تعریف شده به چه سبک لباس پوشیدنی علاقه دارد و بیشتر با چه مدل لباس‌هایی در مجامع عمومی حاضر می‌شود؟ کیوانش تاتلیتوگ به جین‌پوشی علاقه خاصی دارد و هرچند در برنامه‌های رسمی  با کت و شلوارهای رسمی و پاپیون دیده شده ولی با  بلوز و شلوارهای جین و ست بیشتر دیده می‌شود که این انتخاب اسپرت را می‌توان به شخصیت سرکش او در سریال‌ها نسبت داد.

ست اول

کتان و جین؛ ترکیب رویایی

بی‌شک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای همراهی با شلوارهای جین، بلوز مردانه اما از جنس کتان با طرح اسپرت است. در دوخت این نوع پیراهن‌ها از پارچه کتان چهار فصله استفاده می‌شود که در تمام فصول و حتی گرم‌ترین روزهای سال قابل استفاده هستند. درز روی جیب و یقه این بلوزها با نخ قهوه‌ای مخصوص جین دوردوزی شده و به همین دلیل فرمی اسپرت‌تر پیدا کرده و هماهنگی بیشتری با شلوار جین دارد. این پیراهن‌های اسپرت برخلاف پیراهن‌های مردانه کلاسیک، تنگ است و به آقایانی چون کیوانش تاتلیتوگ توصیه می‌شود که اندامی ورزشی و متناسب دارند.

جین پوشی به سبک مهند و کوزی!

 شلوار جین آبی تیره، انتخابی کلاسیک و شیک برای ستاره محبوبی که خوش‌پوشی به محبوبیت او کمک می‌کند. این هنرپیشه به دلیل اندام ورزیده می‌تواند از شلوار جین جذب‌تر از نمونه‌های کلاسیک و راسته استفاده کند ولی اینقدر باهوش است که سراغ نمونه‌های تنگ و چسبان نمی‌رود. ترکیب رنگ روشن پیراهن و رنگ تیره جین، یکی از جذابیت‌های این ست است که به چشمگیر بودن آن کمک می‌کند.

 از هر کفش اسپرتی برای کامل کردن این ست اسپرت می‌توان استفاده کرد. کالج، کفش‌های نیمه اسپرت راحتی، پوتین و ... همگی با این ست هماهنگی دارند که بهتر است به تناسب فصل با این ست همراه شوند. در این عکس، کیوانش تاتلیتوگ از کفشی استفاده کرده که کهنه‌نماست. کفش‌های سنگ‌شور و کهنه‌نما، این روزها بازار گرمی در لباس‌های اسپرت دارند.


ست دوم

اسپــرت کلاسیــک

برای کلاسیک بودن لازم نیست سراغ پیراهن و شلوارهای مردانه بروید؛ می‌توانید به سبک مردان دهه 80 میلادی از یک ست جین استفاده کنید. انتخابی که  کیوانش تاتلیتوگ انجام داده است. انتخاب پیراهن جین با رنگ کلاسیک جین، هرچند ساده ولی نشان‌دهنده هوش و ذکاوت این فرد در متفاوت بودن و خاص بودن است. با چنین انتخابی او هم برازنده است و هم تیپی متفاوت از جریان عمومی جامعه دارد.

جین پوشی به سبک مهند و کوزی!

 استفاده از یک تی‌شرت سفید در زیر پیراهن جین، بخشی از آن انتخاب کلاسیک است که در نگاه اول کاملا جنبه تزئینی دارد ولی در روزهایی با هوای متغیر، انتخابی مناسب برای هماهنگی با هوای سرد و گرم است. اگر کیوانش تاتلیتوگ به جای این تی‌شرت سفید ساده از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کرده بود، بی‌شک از میزان کلاسیک و خاص بودن ست کاسته شده و جنبه اسپرت آن پررنگ‌تر می‌شد.

 برای هر مردی، در هر رده سنی لازم است که یک شلوار جین آبی با رنگ کلاسیک در کمد خود داشته باشد. شاید کیوانش تاتلیتوگ، چندتایی بیشتر داشته باشد چون او ستاره تبلیغاتی شرکت ماوی ترک است که درعرصه تولید شلوار جین خوش‌نام است و لباس‌های اسپرت و هماهنگ با جین را تولید می‌کند. فعالیت به عنوان ستاره تبلیغاتی ماوی می‌تواند یکی از بهانه‌های بازیگر نقش مهند و کوزی برای انتخاب جین، بیش از هر لباسی باشد.


ویدیو مرتبط :
تبلیغ لیموناد با حضور مهند(کیوانچ در تبیلغات نوشابه)-مهند سریال عشق ممنوع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ست کردن شلوار جین به سبک shakira



شلوار جین یکی از انواع لباس هایی است که کاربردهای بسیاری در انواع پوشش دارد. این بار شلوار جین تان را به سبک Shakira ست کنید.

شکیرا در ۲ فوریهٔ ۱۹۷۷ در کلمبیا به دنیا آمد. او تنها فرزند پدر و مادرش می باشد. پدربزرگ و مادر بزرگ پدری او از لبنان به نیویورک مهاجرت کرده بودند، جایی که پدر شکیرا در آن به دنیا آمد. مادر او هم تبار اسپانیایی و ایتالیایی دارد.

او اجرا را در مدرسه آغاز کرد و توانایی‌های خود را در سبک‌های راک اند رول، لاتین و عربی همراه با رقص عربی معروف خود، نشان داد. زبان مادری او اسپانیایی است و همچنین او مسلط به زبان‌های انگلیسی،عربی،پرتغالی، ایتالیایی،فرانسه و کاتالانی است.

ست شلوار جین به سبک شکیرا, ست لباس های شکیرا

ست کردن شلوار جین با کت مشکی و بلوز سفید به سبک شکیرا Shakira

 

ست کردن با شلوار جین,ست لباس با شلوار جین

ست کردن شلوار جین با کت چرم زرشکی به سبک شکیرا Shakira

 

انواع ست های لباس به سبک شکیرا, ست لباس به سبک شکیرا

ست کردن شلوار جین با بلوز سفید به سبک شکیرا Shakira

 

ست کردن با شلوار جین,نحوه ست کردن با شلوار جین

ست کردن شلوار جین با بلوز راه راه سفید و مشکی به سبک شکیرا Shakira

 

ست لباس های شکیرا, ست کردن لباس به سبک شکیرا

ست کردن شلوار جین مشکی به سبک شکیرا Shakira


ست لباس با شلوار جین,ست شلوار جین به سبک شکیرا

ست کردن شلوار جین مشکی با بلوز قرمز به سبک شکیرا Shakira


ست کردن لباس به سبک شکیرا, انواع ست های لباس به سبک شکیرا

ست کردن شلوار جین آبی روشن به سبک شکیرا Shakira

 

ست لباس به سبک شکیرا،ست کردن با شلوار جین

ست کردن شلوار جین آبی روشن با کت چرم مشکی به سبک شکیرا Shakira


ست کردن با شلوار جین,ست لباس با شلوار جین

ست کردن شلوار جین آبی روشن با تیپ اسپرت به سبک شکیرا Shakira

 

نحوه ست کردن با شلوار جین,ست لباس با شلوار جین

ست کردن شلوار جین آبی روشن با کت مشکی به سبک شکیرا Shakira


منبع : seemorgh.com