سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

جواهرات فیروزه ای برای خانم ها می درخشد


یكی از زیباترین و درخشان‌ترین سنگ‌هایی كه امروزه در میان زیورآلات طرفدار زیادی پیدا كرده است، سنگ فیروزه است. در فرهنگ و احادیث دینی داشتن انگشتری با سنگ قیمتی و درخشان فیروزه برای آقایان هم توصیه شده است.


یكی از زیباترین و درخشان‌ترین سنگ‌هایی كه امروزه در میان زیورآلات طرفدار زیادی پیدا كرده است، سنگ فیروزه است. در فرهنگ و احادیث دینی داشتن انگشتری با سنگ قیمتی و درخشان فیروزه برای آقایان هم توصیه شده است. این سنگ به تنهایی مظهر پاكی و خلوص بوده و در تسكین دردهای سر، استخوان و عضلات تاثیرگذار است و مانند موتور تقویت‌كننده‌ای برای عملكرد بهتر گردش خون و جذب موادغذایی و دستگاه تنفس عمل می‌كند. این زیورآلات دست‌ساز با طرح‌های مدرن و امروزی كه مطابق با سلیقه خانم‌های جوان است و باتركیب نقره، طلا و سنگ فیروزه طرح‌هایی زیبا را به رخ می‌كشد، برگرفته از ذهن خانم بتول رضایی است؛ طراحی كه برای بازپروری ذهن خلاقش و خلق كردن آثاری كه از تلفیق سنگ‌های قیمتی با طلا و نقره به دست آمده تلاش‌های فراوانی كرده تا محصولی خلق كند كه علاوه‌بر داشتن قیمت مناسب با سلیقه خانم‌های جوان هماهنگ باشد.





ویدیو مرتبط :
اجرای سرکار خانم ژیلا صادقی در برنامه خانه فیروزه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جواهرات غیرانسانی بعضی خانم ها +عکس


جواهراتی مانند گردنبند یا گوشواره همیشه توسط خانم ها استفاده می شود از این رو آنها سعی می کنند متفاوت و زیباترین جواهر را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران: جواهراتی مانند گردنبند یا گوشواره همیشه توسط خانم ها استفاده می شود از این رو آنها سعی می کنند متفاوت و زیباترین جواهر را داشته باشند.

 استفاده از انسان برای هنر نمایی به نظر خیلی زیاد شده است به طوری که چندین پیش صابون های انسانی را به شما معرفی کردیم و این بار به سراغ جواهراتی رفته ایم که از استخوان های انسان تشکیل شده اند.

"کلمبین فینیکس"یکی هنرمند در عرصه طلا که به گفته خودش دیگر علاقه ای به این کار ندارد، قصد دارد استعداد جواهرسازی خودش را در راه دیگری به نمایش بگذارد تا هم از روی دل کار کرده باشد و هم اینکه کسب درآمدی برای او باشد.

جواهرات انسانی +عکس

جواهر سازی با وسیله های عجیب اما این بار این خانم به طور جالبی جواهرات را می سازد.  او با استفاده از استخوان هایی که به عنوان مسائل آموزشی دیگر استفاده نمی شوند و به همراه جواهرات واقعی، زیبایی خاصی را ایجاد می کند که طرفداران خاصی نیز دارد.

کلمبین میگوید از بچگی عاشق ساخت جواهر بوده است البته آن زمان بیشتر با استفاده از صدف و موجودات دریایی سخت این جواهرات را درست می کرده است. او اعتقاد دارد این کار به دلیل غیر عادی بودنش قشنگ است.

جواهرات انسانی +عکس