سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

جوانی که در 21 سالگی بازنشسته شد


در سال 2005، کاترین کوک ۱۵ ساله و برادر ۱۶ ساله اش دیوید، برای شروع کارشان ایده ای داشتند. ایده آن ها این بود که افراد بتوانند از طریق یک شبکه اجتماعی، از روش های مجازی، دوستان واقعی پیدا کنند.

در سال 2005، کاترین کوک ۱۵ ساله و برادر ۱۶ ساله اش دیوید، برای شروع کارشان ایده ای داشتند. ایده آن ها این بود که افراد بتوانند از طریق یک شبکه اجتماعی، از روش های مجازی، دوستان واقعی پیدا کنند. البته از دیگر اهداف این شبکه اجتماعی، ارائه تفریحات تحت وب بود. مانند بازی های مختلف، دیدن فیلم های تلویزیونی و ... ‏

دانش آموزان 15 و 16 ساله مشغول به کار شدند و وب سایت MyYearbook را راه انداختند. در یک دوره 6 ساله، آنها توانستند ۱۷ میلیون دلار سرمایه جذب کنند. تعداد کاربران سایت به 20 میلیون نفر رسید و این سایت از بازدید صفحه ماهیانه ای برابر 1.2 میلیارد برخوردار شد. ‏ 




ویدیو مرتبط :
لوئیز فن خال؛ می خواستم در 55 سالگی بازنشسته شوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک مرد بازنشسته نیروی هوایی جوانی را از مرگ نجات داد/کمک 2 میلیاردی برای رهایی از اعدام



اخبار,اخبار حوادث , اعدام

 

اخبار حوادث - یک مرد بازنشسته نیروی هوایی جوانی را از مرگ نجات داد/کمک 2 میلیاردی برای رهایی از اعدام

یک بازنشته نیروی هوایی با کمک 2 میلیاردی خود یک جوان 20 ساله از اعدام نجات داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این اقدام خداپسندانه که صبح امروز در پارس‌آباد صورت گرفت، این خیر با پرداخت 200 میلیون تومان دیه پرداختی از سوی جوان 20 ساله پارس‌آبادی که محکوم به قصاص نفس در پارس‌آباد بود و با جلب رضایت خانواده مقتول را از اعدام نجات داد.
 
این جوان پارس‌آبادی پنج سال قبل در جریان یک نزاع در خیابان ابوطالب این شهر در جریان یک نزاع با چاقو مرتکب قتل شده بود.
 
این خیر اهل کیش اظهار کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفت سرانجام خانواده مقتول رضایت دادند که از قصاص قاتل فرزندشان صرف‌نظر کنند.
 
شادمان افزود: سال گذشته یک نفر محکوم به اعدام را در اردبیل نیز به همین صورت از قصاص نجات داده و وی را برای اشتغال به جزیره کیش اعزام کردیم.امیدوارم این جوان پارس‌آبادی نیز پس از آزادی در جزیره کیش مشغول به کار و فعالیت شود.
 
این بازنشسته نیروی هوایی با بیان اینکه تا به حال نشده که دست روی کسی بلند کند، ادامه داد: به جوانان توصیه می‌کنم در زمان خشم و عصبانیت به اقدامی دست نزنند چراکه موجب پشیمانی آنها و تباه شدن زندگی‌شان می‌شود.
 
وی در پایان سخنان خود گفت: حدود 20 سال است که به یاری خداوند این کار خیر و خداپسندانه را آغاز کرده‌ام و عضو افتخاری کانون حمایت از زندانیان استان هرمزگان هستم.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران