سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

جمع‌وجور کردن خانه به روشی مدرن


جمع‌وجور کردن خانه و گذاشتن وسایل کوچک و بزرگ در گوشه و کنار آن کمی بلدی می خواهد. اینکه بتوانید در عین مرتب بودن، زیبایی آنها را نیز حفظ کنید همیشه آسان نیست.

 
 
 

صبح بخیر: جمع‌وجور کردن خانه و گذاشتن وسایل کوچک و بزرگ در گوشه و کنار آن کمی بلدی می خواهد. اینکه بتوانید در عین مرتب بودن، زیبایی آنها را نیز حفظ کنید همیشه آسان نیست. به ویژه وسایل ریز و کوچکی که در گوشه و کنار اتاق ها مورد استفاده بسیاری دارند جزو مواردی هستند که باید آنها را در جایی جا دهید که در دسترس باشند اما موجب به‌هم‌ریختگی اتاق یا سالن نیز نشوند.

این روزها، در بازار وسایل زیبا و مدرنی وجود دارند که می توانید با خریداری آنها به خانه خود شکل و هویت تازه و زیبا ببخشید. این وسایل خیلی گران نیستند اما در چهره خانه تاثیر بسیاری دارند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

جمع‌وجور کردن خانه به روشی مدرن

سبدهای حصیری

سبدهای حصیری شمایل بسیار زیبایی دارند و از آنها در همه اتاق های خانه می توانید بهره بگیرید. در اتاق کودکان برای قرار دادن اسباب بازی کودکان، در اتاق نشیمن برای جمع کردن پتو یا کوسن های اضافه از روی مبل و کاناپه و حتی در اتاق کار، می توانید سبدهای بزرگ و کوچک را در بالای کتابخانه  قرار دهید و انواع کتاب، ذفتر و وسایل اضافه را درون آنها مخفی کنید.

جمع‌وجور کردن خانه به روشی مدرن

در اتاق کار حتی می توانید از سبدهای بزرگ که روی زمین قرار می گیرد نیز بهره بگیرید. یکی از این سبدها را پشت میز کار قرار دهید و انواع وسایل، مجله، کتاب، دفترچه ها و ... را با نظم درون آن بگذارید. یا حتی سبدهای صندوقی را نیز می توانید به عنوان میز جلوی مبل و کاناپه استفاده کنید. در این حالت، درون آن را با وسایل پذیرایی پر کنید و از روی آن نیز به عنوان میز بهره بگیرید. این سبدها طراحی بسیار زیبایی دارند و به سالن یا اتاق بافت جالبی می بخشند.

جمع‌وجور کردن خانه به روشی مدرن

حتی در انباری هم می توانید از این سبدهای زیبا برای جمع‌وجور و مرتب کردن فضا استفاده کنید. انواع سبدهای جادار و کوچک و بزرگ را خریداری کنید و وسایل مورداستفاده انباری را به طور مرتب درون آنها سازمان دهی کنید.

جمع‌وجور کردن خانه به روشی مدرن

در این تصویر می توانید انواع سبدها و زنبیل های زیبایی را مشاهده کنید که برای تزئین خانه می توان از آنها بهره گرفت.

سینی

سینی فقط در آشپزخانه و برای پذیرایی کاربرد ندارد. از آن می توانید به عنوان وسیله ای برای سازمان دهی وسایل ریز و کوچک در گوشه و کنار خانه استفاده کنید. به طور مثال، با قرار دادن سینی های چوبی و شیک روی میز جلوی مبل، انواع گلدان، وسایل تزئینی، مجله یا کتاب را می توان درون آن قرار داد تا فضای زیادی از میز اشغال نشود و در عین حال، وسایل موردنیاز در دسترس هم باشند.

جمع‌وجور کردن خانه به روشی مدرن

روی میز کار نیز می توانید از سینی برای قرار دادن نوشته ها، خودکار، قبض ها، کتاب، دفترچه و ... استفاده کنید.

جمع‌وجور کردن خانه به روشی مدرن

حتی در دستشویی و حمام هم می توان از سینی برای سازمان دهی وسایل استفاده کرد. انواع عطر، ژل اصلاح، شامپو، ژل مو و ... را می توانید با زیبایی و سلیقه در کنار هم داخل سینی بچینید و با یک گلدن متناسب با محیط آنها را جفت کنید و به فضای دستشویی یا حمام نیز زیبایی ببخشید.

جمع‌وجور کردن خانه به روشی مدرن

در این تصویر می توانید انواع سینی های بزرگ، کوچک، فلزی، چوبی، گرد یا مستطیل را ببینید که برای این منظور مناسب هستند.

پانل دیواری

پانل های دیواری نیز از دیگر موارد ساده و کم هزینه برای سازمان دهی وسایل کوچک در خانه هستند.

جمع‌وجور کردن خانه به روشی مدرن

روی این پانل ها می توانید انواع کارهای روزانه خود را نصب کنید تا بدانید که در ادامه روز یا در طول هفته چه کارهایی را باید انجام دهید. دیواری بودن این پانل این مزیت را دارد که دایم جلوی چشم شما است و کارهایتان را فراموش نمی کنید.

جمع‌وجور کردن خانه به روشی مدرن

پانل های دیواری انواع و اقسام مختلف دارند. در این تصویر می توانید مدل های مختلف را ببینید که از جنس های مختلف درست شده اند.


ویدیو مرتبط :
بافتن مو به روشی مدرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون خانه بزرگ و مدرن با طراحی روز


امروزه در طراحی های روز و مدرن دنیا ایده ها و طرح های فوق العاده ای برای الگوبرداری و اجرا یافت می شود.