سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

جشن‌های خود را با این کانفِتی ها شادتر کنید


چه چیزی بهتر از این که در جشن های تولد و عروسی و ... با ریختن کانفتی های رنگارنگ شادی و هیجان مجلس را بیشتر کنید به خصوص در جشن تولدهای کودکانه با این کانفتی ها کودکان هیجان و خوشحالی بیشتری پیدا می کنند.

 
 
 

صبح بخیر: چه چیزی بهتر از این که در جشن های تولد و عروسی و ... با ریختن کانفتی های رنگارنگ شادی و هیجان مجلس را بیشتر کنید به خصوص در جشن تولدهای کودکانه با این کانفتی ها کودکان هیجان و خوشحالی بیشتری پیدا می کنند.

برای درست کردن این مدل کانفتی به وسایل زیر نیاز دارید:



•    کاغذ کرپ نازک یا کاغذ پارچه ای

•    رول مقوایی دستمال توالت

•    کراکرهایی برای صدا دادن کانفتی

•    کانفتی

•    روبان

•    چسب

•    قیچی

درست کردن کانفتی در منزل بسیار آسان است. کاغذ کرپ را به مربع های ریز ببرید. می توانید ستاره های طلایی هم بخرید و به آنها اضافه کنید تا کانفتی شما درخشش داشته باشد.



برای درست کردن محفظه آن، باید رول مقوایی را به دو نیم کنید.



کاغذ کرپ یا کاغذ پارچه ای را به تکه 10 در 7 اینچی ببرید. مهم است که کاغذی که استفاده می کنید نازک باشد، در غیر این صورت پاره کردن آن سخت می شود. یک رشته کراکر داخل کاغذ کرپ بگذارید تا کانفتی هنگام انفجار صدا بدهد. سپس کاغذ را محکم لوله کنید.



کاغذهای اضافی را ببرید و آن را چسب بزنید. یک روبان به انتهای آن ببندید.



کانفتی ها و ستاره ها را داخل لوله پر کنید. انتهای دیگر را نیز با روبان ببندید.



هر دو انتهای لوله را بادبزنی کنید و اضافی کراکر را قیچی کنید.



برای انفجار باید محکم آن را بکشید تا منفجر شود.





ویدیو مرتبط :
5نمونه برای زندگی شادتر!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزملي مالزي دردوروزجداگانه جشن گرفته مي شود



کوالالامپور - نخست وزير مالزي با تعطيل رسمي اعلام کردن 16 سپتامبر، روز شکل گيري فدراسيون مالزي اعلام کرد که روز ملي اين کشور علاوه بر 31 اوت در روز 16 سپتامبر نيز به طور جداگانه جشن گرفته خواهد شد.به گزارش روز چهار شنبه ايرنا به نقل از روزنامه نيواستريتز تايمز، نجيب تون رزاق باصدور اطلاعيه اي اعلام کرد که از اين پس روز 16 سپتامبر، روز شکل گيري فدراسيون مالزي نيز تعطيل رسمي بوده و به همراه 31 ماه اوت، روز استقلال اين کشور از انگليس به عنوان روزهاي ملي اين کشور جشن گرفته خواهد شد.

بنا به اين گزارش، يازده ايالت مالزي در تاريخ 31 ماه اوت سال 1957 از کشور انگليس مستقل شدند. اما در تاريخ 16 سپتامبر سال 1963 سه ايالات صباح، ساراواک و سنگاپور نيز به مالزي ملحق شده و فدراسيون مالزي را تشکيل دادند. هرچند که سنگاپور در سال 1966 از اين فدراسيون خارج شد.

از زمان استقلال مالزي تاکنون، در تاريخ رسمي اين کشور 31 ماه اوت به عنوان روز ملي ثبت و تعطيل رسمي اعلام شده بود.

با اينحال برخي از ايالات مالزي از جمله ايالات صباح و ساراواک اين کشور خواستار به رسميت شناخته شدن 16 سپتامبر، به عنوان روز ملي اين کشور بوده، خواسته اي که از سوي برخي از احزاب اپوزيسون اين کشور نيز حمايت مي شد.

نجيب تون رزاق، که از حدود هفت ماه پيش با شعار "يک مالزي براي همه" روي کار آمده در راستاي تقويت اتحاد ملي با تعطيلي 16 سپتامبر به عنوان يک روز ملي موافقت کرده است.