سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

جشنواره ورزش کراس اسپرت (فروش ویژه تردمیل ، صندلی ماساژور، دوچرخه)


گروه صنعتی کراس به عنوان یکی از کارآمدترین شرکتهای فعال در زمینه فروش دوچرخه و تجهیزات ورزشی و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات ورزشی فعالیت می کند.

جشنواره ورزش کراس اسپرت آغاز شد - از عید سعید فطر تا میلاد امام رضا (ع)

گروه صنعتی کراس به عنوان یکی از کارآمدترین شرکتهای فعال در زمینه فروش دوچرخه و تجهیزات ورزشی و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات ورزشی فعالیت می کند.

گروه صنعتی ورزشی کراس در هشتم آذرماه 1389 موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2008 ازTUV INTERCETدر زمینه واردات،توزیع، فروش و خدمات پس از فروش دوچرخه و تجهیزات ورزشی گردید و ضمنا" در تاریخ 9 آبان 1390 موفق به دریافت گواهینامه ISO 10002:2004 (رضایتمندی مشتریان) باتوجه به اهمیت کنترل سطح رضایتمندی مشتریان گردید.



افتخار گروه کراس در این می باشد که از ابتدای فعالیت خود تاکنون رشد خود را درگروی فراهم نمودن شیوه زندگی مدرن وسالم برای تمامی مشتریان خود قرارداده است . از سال 1328 در مشهد و سپس سابقه كاری از سال 1335 در خیابان سلسبیل تهران با فروش و عرضه دوچرخه های هابر،هركولس و موتور های زونداپ و موبیلت توسط حاج مهدی عظیم زاده شروع و در سال 1347 توسط آقای هادی عظیم زاده نسل دوم در خیابان ستارخان تهران با فروش و خدمات پس از فروش محصولات موتورسیكلت با مارك های یاماها و دوچرخه های بریجستون ،كالحف ، یاماها، ادامه و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با محدودیت های واردات و جنگ تحمیلی نسل سوم در سال 1372 با افتتاح شركت صنعتی کراس چرخ با مدیرت آقای كامران عظیم زاده صادقی كه خود یكی از قهرمانان ورزشی قایقرانی دهه 70 بوده تاسیس شده و با توجه به تیم مدیریت و سهامداران كه خود هركدام در این صنعت مطرح می باشند .



در حال حاضر با ظرفیت تولید سالیانه 100000 دستگاه دوچرخه در بیش از 50 مدل بزرگترین تولیدکننده این محصول درایران بوده واین تعداد دوچرخه دردو کارخانه ی پارس پدال و كراس چرخ با وسعت 40000 مترمربع در استان قزوین وبا بیش از 350 نفر پرسنل تولید میگردد.محصولات این شرکت شامل انواع دوچرخه های ساده ، دنده دار ،فنردار چندمنظوره و تنه و شاسی تجهیزات ورزشی میباشد که در سایزهای مختلف ارائه می گردد گروه كراس با بكارگیری فن آوری نوین و نیروی های متخصص و كار آمد صنعت ورزش در زمینه تولید مونتاژ قادر به ساخت محصولات فوق الذكر بر اساس استانداردهای موجود جهانی می باشد



ما معتقدیم كه كیفیت مسابقه ایست بی پایان لذا با بكارگیری جدیدترین سیستم های طراحی و بهره گیری از تیمهای فنی مهندسی تخصصی به این مسابقه پاگذاشته ایم ما با استفاده ازمدیریت تخصصی در هر بخش از تولید بازاریابی فروش وخدمات مشتریان و ایجاد سیستمهای بازرسی و تضمین كیفیت به فردایی بهتر با محصولاتی برتر و مصرف كنندگانی خرسندتر مینگریم مشتری گرایی و درك نیاز های آشكار و پنهان مصرف كنندگان سرلوحه افتخارات است و به آن می بالیم كه در هر لحظه در كنار آنانیم است .



این شركت با توجه به برنامه استراتژیك خود چشم انداز سال 1392 خود را بر پایه توسعه صنعت ورزش با بكارگیری از آخرین متددهای روز ترسیم نموده است و امیدوار است در سال های اتی یكی از بزرگترین تولید كنندگان تجهیزات ورزشی و سلامتی در كشور باشد . ضمنا با بهره گیری از توان علمی و مهندسی خود و نیروهای كارآمد و توسعه شركت و ایجاد اشتغال در یكی از استانهای كشور سرمایه گذاری نموده است

برندها:


گروه صنعتی کراس باهدف افزایش سطح رضایت مشتریان و بهبود کیفیت محصولات ،همکاری با برترین و معتبرترین برندها در این صنعت در جهان را سرلوحه خود قرار داده است

  • شرکت جانسون
  • شرکت هورایزن
  • شرکت فریموشن
  • شرکت ماتریکس
  • شرکت و یژن
  • شرکت بادی کرافت
  • شرکت جاینت
  • شرکت کتلر
  • شرکت اسرم
  • شرکت توپیاک




نمایندگی ها و مراکز فروش:


نمایشگاه شماره یک : تهران . گیشا . تلفن : (4 خط) 88273322 (021)

نمایشگاه شماره دو : تهران . ستارخان1 . تلفن : 66430171 (021)

نمایشگاه شماره سه : تهران . ستارخان 2. تلفن : 66428800 (021)

نمایشگاه شماره چهار : تهران . سعادت آباد . تلفن : 22061273 (021)

نمایشگاه شماره پنج : تهران . شریعتی . تلفن : 22613294 (021)

سرپرستی شمال غرب : تبریز . تلفن : 3339180 ( 0411)

سرپرستی شمال شرق : مشهد . تلفن : 7113060-7113066 (0511)

سرپرستی شمال : مازندران . تلفن : 6270701 (0122)

نمایشگاه شیراز : تلفن : 6276385(0711)

فروشگاه تخصصی crs همدان : تلفن : 2525957(0811)

فروشگاه تخصصی crs زنجان : تلفن : 4269887(0241)

فروشگاه تخصصی crs یزد : تلفن : 6245616(0351)

فروشگاه تخصصی crs اهواز : تلفن : 4449801(0611)

فروشگاه تخصصی crs ایلام : تلفن : 3341254(0841)

فروشگاه تخصصی crs قزوین 1 : تلفن : 3678171(0281)

فروشگاه تخصصی crs قزوین 2 : تلفن : 2551411(0281)


ویدیو مرتبط :
صندلی ماساژور کجارو ماساژ میده؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تردمیل بهتره یا دوچرخه ثابت؟



 

تردمیل بهتره یا دوچرخه ثابت؟

 

برای ورزش در منزل تردمیل بهتر است یا دوچرخه ثابت؟ یکی از سوال های بسیار متداولی که بیماران از پزشکان و به ویژه متخصصان پزشکی ورزشی هنگامی که آنان ورزش را برای ایشان تجویز می کنند، می پرسند اینست که استفاده از تردمیل بهتر است یا دوچرخه ثابت؟

 

بسیاری از افراد به علت اینکه فرصت کافی برای رفتن به باشگاه های ورزشی ندارند تصمیم می گیرند که داخل منزل ورزش کنند و به همین علت به فکر تهیه یک ابزار ورزشی مناسب نظیر تردمیل یا دوچرخه ثابت می افتند؛ در چنین مواقعی است که توجه فرد به این معطوف می شود که کدامیک از این دو وسیله ورزشی مناسب تر است؟.

 

تردمیل

واقعیت آنست که هر یک از این دو وسیله ورزشی مزایای خاص خود را دارند؛ به طور مثال تردمیل وسیله ورزشی مناسبی است که الگوی حرکتی روزانه انسان یا در واقع همان راه رفتن را تقلید می کند که این یک مزیت است. همچنین بسیاری از انواع تردمیل امکان نشان دادن ضربان قلب هنگام ورزش ، میزان کالری مصرفی در طول مدت ورزش و مسافت طی شده را دارند و بدین طریق می توان شدت ورزش را تعیین کرد و بر اساس شدت تعیین شده در نسخه ورزشی ، به ورزش پرداخت.

 

متخصصان پزشکی ورزشی معتقدند، افرادی که بیماری خاصی ندارند و از دردهای مزمن زانو رنج نمی برند می توانند از تردمیل برای داشتن یک فعالیت ورزشی هوازی مناسب در منزل استفاده کنند و درصورتی که به بیماری مزمنی نظیر بیماری قلبی ، دیابت ، پرفشاری خون یا ..... دچارند پیش از شروع ورزش حتما با یک متخصص پزشکی ورزشی مشورت کنند.

دوچرخه ثابت نیز همانند تردمیل مزایای زیادی برای ورزش در منزل دارد.

به گفته متخصصان گرچه میزان حداکثر اکسیژن مصرفی که شاخص مناسبی از استقامت قلبی - عروقی است هنگام استفاده از دوچرخه ثابت به اندازه تردمیل افزایش نمی یابد، اما این وسیله ورزشی به علت نیاز به فضای کمتر و همچنین تولید صدای کمتر گزینه مناسبی برای بسیاری از افراد است.

 

افزون بر این ، توصیه می شود مبتلایان به آرتروز زانو و دردهای اسکلتی - عضلانی برای شروع یک برنامه ورزشی هوازی از این وسیله استفاده کنند.

 

در پایان ذکر این نکته مهم است که برای شروع یک برنامه ورزشی و تداوم آن حتی در داخل منزل تهیه وسایل ورزشی متعدد و گران قیمت الزامی نیست ؛ بلکه با پیروی از یک برنامه ورزشی علمی ، همه جانبه و متناسب با شرایط جسمانی فرد ، بدون صرف هزینه می توان به آثار مفید بی شمار ورزش دست یافت