سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

جدیدترین حقه های کلاهبرداران ایرانی را بشناسید


شاید تنها قشر خلافکاری باشند که روز به روز اخبار را دنبال می کنند و اطلاعات عمومی شان تقریبا به روز است. کلاهبرداران در واقع فرصت طلبانی هستند که نان به نرخ روز می خورند، آنها پا به پای تکنولوژی و با توجه به شرایط، رنگ عوض می کنند.


ویدیو مرتبط :
ثروتمند ایرانی که سیکل دارد/میلیاردر ایرانی را بشناسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین واکنش احمدی مقدم به ربوده شدن سربازان ایرانی / واکنش فرمانده ناجا به تهدیدهای سعیدشیرینی



اخبار,اخبار سیاسی,احمدی مقدم


اخبار سیاسی - فرمانده ناجا: دولت پاکستان در ربایش سربازان مقصر است

فرمانده نیروی انتظامی توضیحاتی را درباره سربازان ربوده شده در مرزهای شرقی کشور،‌ تمهیدات پلیس برای شب عید، تاثیر پرداخت بموقع بودجه از سوی دولت در جلوگیری از حادثه ربایش سربازان، فعالیت‌های شرکت‌های هرمی، شایعات مربوط به سردار رویانیان و غیره ارائه کرد.

به گزارش ایسنا ، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه همایش ملی خدمت سربازی با اشاره به ربودن چهار سرباز و یک نیروی درجه دار مرزبانی از سوی گروهک تروریستی جیش العدل اظهار کرد: در این خصوص پیگیری‌های اولیه انجام شده و نیازمند یک سری اقدامات اطلاعاتی و دیپلماتیک است که جلساتی در این زمینه برگزار شده و مسئولیت اصلی بر عهده وزارت کشور است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه قطعا و بلاشک کشور پاکستان در جریان این حادثه مسئول است گفت: البته در گذشته اقدامات مثبتی از سوی این کشور در برخورد با متخلفان و ... انجام شده است.

احمدی‌مقدم درباره بکارگیری سربازان در استانهای محل سکونتشان و برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر اینکه این طرح اجرا نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این طور نیست که سربازی را برای خدمت از جنوب به شمال ببرند و ما در این خصوص مقرر کرده‌ایم که هر سرباز در استان محل سکونتش به کار گرفته شود و در صورتی که نیروی مورد نیاز نباشد از مشمولان استان‌های همجوار استفاده کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بکارگیری سربازان در استان سیستان و بلوچستان نیز خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان استان پهناوری است که مرزهای زیادی نیز دارد و از سوی دیگر جمعیت این استان کم است و ما مجبوریم برای تامین سرباز از استانهای همجوار کمک بگیریم.

فرمانده ناجا اضافه کرد: اما با توجه به وسعت سیستان،‌ استان همجوار آن خراسان جنوبی و کرمان می‌شود اما به طور کلی تلاش ما بر این است که سرباز برای رسیدن به محل خدمت خود بیشتر از شش ساعت زمان صرف نکند.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس کشور درباره نحوه خدمت سربازان در مرزبانی نیز گفت: پس از مدت شش ماه این افراد را به محلی دیگر برای ادامه خدمت منتقل می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا، درباره پرداخت به موقع بودجه مرزبانی و احتمال جلوگیری از وقوع حادثه ربایش مرزبانان در سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد:‌ این طور نیست که بر فرض بخواهیم بگوییم چون تورم پیش آمد و ثروت‌ها زیاد شد پس یک عده مقصرند و ما باید به دنبال مقصر باشیم، اما با بروز مشکلات در سال گذشته یک سری از محدودیت‌هایی برای اقدامات در مرزبانی ایجاد شد، اما به نظرم شاید درست نباشد چون این مشکلات بود و پرداخت به موقع انجام نشد پس دولت مقصر است و بخواهیم مسئولیت‌های خود را به گردن دیگران بیندازیم.

احمدی مقدم درباره طرح پلیس در برخورد با سرقت در ایام منتهی به پایان سال نیز اظهار کرد: قطعا هرچه به روزهای پایان سال نزدیک می‌شویم حضور ماموران در مراکز خرید و اماکن شلوغ و پرتردد افزایش یافته و در معابر و گذرگاه‌ها حضور خواهیم داشت از سوی دیگر سعی می‌کنیم در روزهای پایانی سال محدودیت‌های خرید در ایام ساعات شب را برداریم.

وی درباره فعالیت‌ جدید برخی شرکت‌های ثبت شده در قالب شرکت‌های هرمی نیز خاطر نشان کرد: در گذشته نیز این امر بوده و امکان دارد در حال حاضر نیز اقداماتی انجام شود که وزارت اقتصاد این موضوع را زیر نظر دارد و ما نیز در صورت اطلاع قطعا با آن برخورد خواهیم کرد.

احمدی مقدم در پاسخ به پرسشی پیرامون حضور سعید شیرینی در کنار رویانیان در ایام مدیرعاملی پرسپولیس و تهدید وی مبنی بر دستگیر کردن افراد به خاطر داشتن سابقه در نیروی انتظامی گفت:‌ به یاد ندارم چنین فردی عضویتی در ناجا داشته باشد اما به طور کل وقتی فردی در گذشته در سازمانی بوده نمی‌تواند در مسئولیت جدیدش از اختیاراتی که در آن ایام داشته استفاده کرده و فردی را تهدید به دستگیری کند.

فرمانده نیروی انتظامی درباره آموزش‌های ارائه شده به مرزبانان نیز خاطر نشان کرد: از بدو تاسیس مرزبانی دو مرکز آموزشی برای سربازان مرزبانی را در غرب و شرق کشور راه‌اندازی کردیم و سربازان مرزبانی در این دو مرکز آموزش‌های لازم و مخصوص مرز را می‌بینند اما با این وجود در برخی از پاسگاه‌های مرزی افرادی را برای ارائه آموزش‌ها معرفی کرده‌ایم. 

اخبار سیاسی - ایسنا