سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ثروتمندترین مرد جهان چه چیزهایی میخورد؟


رونالد ریگان سس کچاپ را جزو سبزیجات می دانست. وارن بافت با بدست آوردن مالکیت H. J. Heinz شرط می بندد که کچاپ یک ماده معدنی است.


ویدیو مرتبط :
زندگی ثروتمندترین مرد جهان...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثروتمندترین مرد جهان؛ در کنار اوباما


«وارن بافِت» كه در سال 2008 به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته شد، نیز برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال دو هزار و دوازده فعال شده است.

ثروتمندترین مرد جهان به سکوی پرتاب دوباره رئیس جمهور آمریکا تبدیل می‌شود.

«وارن بافِت» كه در سال 2008 به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته شد، نیز برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال دو هزار و دوازده فعال شده است.

این میلیاردر آمریکایی تلاش می‌کند، باراک اوباما در انتخابات سال آینده به پیروزی برسد.

وی كه زمانی از نامزدهای جمهوری‌خواه حمایت نمود، در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 نیز از باراک اوباما حمایت مالی کرد.

این مسأله نشان می‌دهد كه او در هر دوره، دقیقا از كسی پشتیبانی كرده كه رأی هم آورده و این یعنی بافت، تنها نابغه اقتصادی نیست!

در این میان، خبر جالب توجهی منتشر شده است، مبنی بر اینکه وارن بافت به بانک «او آمریکا»، پنج میلیارد دلار کمک کرده است. وی به هیچ وجه اهل كارهای تبلیغاتی نیست و از این روست كه اگر قصد كمك به این بانك را داشته، قطعا خواسته از ورشكستگی آن كه ضربه بزرگی برای اوباماست، جلوگیری كند.

این بانک که از بزرگترین بانک‌های آمریکاست، دچار مشکلات مالی شده است و اقدام بافت می‌تواند، از ورشكستگی یكی از مهمترین بانك‌های كشور جلوگیری كند. احتمال می‌رود با این کارها، وارن بافت به مغز اقتصادی حزب دمکرات و چپ‌های آمریکا تبدیل می‌شود.

با این اوصاف، این پرسش مطرح است که چرا وی از سیاست‌های اقتصادی باراک اوباما حمایت می‌کند که سبب تشدید مشکلات اقتصادی آمریکا و بالا رفتن میزان بیکاری در کشور می‌شود؟!

نكته مهم اینجاست كه چون اوباما می‌خواهد، مالیات ثروتمندان را افزایش دهد، بیشتر میلیاردرهای آمریكایی، تمایل به كمك به او را ندارند و شاید بافت آخرین شانس اوباما باشد.

این در حالی است که این روزها، بیشتر مردم آمریکا، اعتمادشان به سیاست‌های اقتصادی اوباما را از دست داده‌اند. بااین اوصاف، حمایت وارن بافت از باراک اوباما، می‌تواند به علت مسائل سیاسی باشد، زیرا وی در شرایطی اعتبار و پول خودش را برای اوباما صرف می‌کند كه از نظر اقتصادی و منطقی، درست نیست.

به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، این کارهای وارن بافت، سبب شده است که راست‌های آمریکا (جمهوری‌خواهان) انتقادهای بسیار شدیدی از او داشته باشند.