سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تزئین خانه با وسایل باغبانی


می‌توان با استفاده از وسایل ازكارافتاده باغبانی در فضای سبز محدود خانه هم حال و هوای یك باغ بزرگ را داشت. كافی است كمی خلاق باشید. گاهی یك بیل ساده هم می‌تواند كلی به درد بخور باشد. بیل و بیلچه را دست كم نگیرید!

مجله منزل - ایلیا كوشا : رویای داشتن یك باغ بزرگ برای مردم آپارتمان‌نشین امروزی رویایی دست‌نیافتنی به حساب می‌آید در حالی كه می‌توان با استفاده از وسایل ازكارافتاده باغبانی در فضای سبز محدود خانه هم حال و هوای یك باغ بزرگ را داشت. كافی است كمی خلاق باشید. گاهی یك بیل ساده هم می‌تواند كلی به درد بخور باشد. بیل و بیلچه را دست كم نگیرید!

بیل‌ها به فریاد می‌رسند

دل‌تان یك ساعت خاص در حیاط خانه یا پاركینگ می‌خواهد؟ دست به كار شوید و هرچه وسیله باغبانی و سبزی‌كاری دارید روكنید. هر كدام را هم به رنگی خاص درآورید. قیچی باغبانی، داس، ماله خط‌انداز، بیلچه و هرچه كه فكر می‌كنید تنوع بیشتری به كارتان می‌بخشد را روی یك زنبه باغبانی (كاسه فلزی برای جابه‌جایی نشاء و خاك و. . . ) پیچ و مهره كنید. برای عقربه‌ها هم از دو میخ ساده می‌توانید استفاده كنید. این ساعت هیچ‌وقت زمان درست را نشان نمی‌دهد اما دكور خانه‌تان را حسابی خاص می‌كند.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



خیلی ساده با یك دستگاه جوش ابزارهایی كه دیگر كاربردی برای‌تان ندارد را به هم متصل كنید. سر بیل‌ها به جای نشیمن صندلی و ماله خط‌انداز و سرند برای پشتی. كافی است یك بار شكل صندلی را پیش خودتان مرور كنید و بعد اجزای دلخواه‌تان را روی هم قرار دهید.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



یك بیل ساده با یك صفحه آلومینیومی یا فلزی گرد با قطری كه خودتان دوست داشته باشید. تركیب این دو با هم برای‌تان یك میز كاربردی وسط باغچه درست می‌كند.كافی است بیل را از سرش توی زمین قرار دهید و بعد وسط صفحه فلزی را با آهن‌بر بریده و به اندازه قطر دسته در بیل جا دهید. بیل را می‌توان با كمی سیمان در زمین ثابت كرد.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



در هر باغچه‌ای داشتن یك لانه ساده برای پرنده‌ها نشانه خوبی است. این وسط با استفاده از وسایل خاص باغبانی مانند بیل‌های دسته‌بلند و شیاركش‌ها و... می‌توانید هم لانه‌ای برای پرنده‌های باغچه‌تان داشته باشید و هم نمای جالبی به فضای سبزتان دهید. تیر و تخته‌ها كه لانه می‌شوند و وسایل باغبانی اضافی هم پایه‌شان.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



اگر شیلنگ‌های بلند باغبانی‌تان تاخورده و خشك شده‌اند یا اینكه سوراخ‌های زیادشان دیگر امان‌تان را بریده بهتر است آنها را دور نیندازید. فقط دیگر از آنها انتظار آبیاری نداشته باشید. با بریدن شیلنگ‌ها به قطعه‌های متناسب می‌توان یك پادری پلاستیكی برای دم در پاركینگ یا انباری‌تان درست كنید. اولین قطعه یعنی درونی‌ترین لایه را به اندازه دلخواه ببرید و باقی قطعات را متناسب با آن جدا كنید. این شیلنگ‌ها را می‌توان یا روی یك تكه موكت چسباند یا با سیم‌های فلزی به هم وصل كرد.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



حتی لازم نیست كه واشرهای سر و ته شیلنگ را هم جدا كنید؛ این‌طوری فضای باغ و باغبانی‌تان بیشتر به نظر می‌رسد. فقط كافی است یك شیلنگ خوشرنگ انتخاب كنید با طول نه چندان زیاد. بعد از چند بار پیچیدن آن را با طناب یا نخ محكم به هم ببندید و هرطور كه می‌خواهید رویش را تزیین كنید؛ طوری كه طناب گره خورده دیده نشود.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



این ایده فقط مختص باغ و باغچه نیست حتی در گوشه حیاط آپارتمان‌های امروزی هم جواب می‌دهد. برای این کار كافی است چند نفر از همسایه‌های باذوق جمع شوند و با شیلنگ‌ها در و دیوار خشك خانه را به صورت گل و درخت تزیین كنند.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



اگر زمانی خواستید از وسیله‌ای مخصوص باغبانی در خانه استفاده كنید آن را رنگ نزنید. بگذارید بیل یا بیلچه یا هر وسیله‌ای دیگر به همان شكل طبیعی خودش باشد. وسایل باغبانی ابزاری مناسب برای قراردادن تصاویر خانوادگی هستند.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



چنگك‌های خاص باغبانی را می‌توان به سادگی روی یك تخته چوب چسباند و از آن به عنوان آویز وسایل دیگر استفاده كرد. كافی است هر چنگك را از دو نقطه به تخته بچسبانید و آن را روی دیوار پاركینگ یا انباری نصب كنید. این چنگك‌های آویزدار حتی در خانه هم كلی كاربرد دارند.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



كافی است بیل و خط‌انداز و. . . به یك اندازه باشند. آن‌وقت آنها را از یك نقطه مركزی به هم وصل کرده و روی در فلزی ساده باغ‌تان نصب كنید. این درها بیشتر جنبه تزیینی دارند و نمی‌توان برای محافظت از آنها استفاده كرد

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



اگر دنبال ایده خاصی برای چراغ پاركینگ هستید، می‌توانید از یك بیل از كارافتاده استفاده كنید. برای این كار فقط لازم است سرتاسر بیل را رنگ كرده و از پشت آن یك رشته سیم رد كنید. بعد هم با قرار دادن یك لامپ در آن كار را تمام کنید. نمای این چراغ بیلی خیلی‌ها را وسوسه كرده تا آن را به اتاق‌های خانه هم بیاورند.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



سر یك چنگك كشاورزی را خوب سنباده بزنید و به رنگی كه می‌خواهید درآورید. بعد از این فقط یك دیوار خالی نیاز است و نصب چنگك برای نگه داشتن قاشق ها و كفگیرها.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند



 اگر یكی، دو تا از این سربیل‌های شكسته دارید می‌توانید چندتایی دیگر تهیه كنید و همه را به یك لوله فلزی یا میلگرد جوش دهید. برای برگ‌های گل فلزی باغ‌تان هم می‌توانید از سربیل‌های باغبانی به جای كشاورزی استفاده كنید. برای نصب آن هم در باغچه كافی است كمی سیمان پایش بریزید؛ البته حواس‌تان باشد كه سیمان‌ در باغچه پخش نشود.

بیل‌ها به فریاد می‌رسند


ویدیو مرتبط :
خانه ی من در minecraft + مود وسایل خانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وسایل خانه تان را با رنگ تزئین کنید!



 

تزیین وسایل خانه , رنگ آمیزی وسایل

 

برای این کار یک غلتک کوچک فوم‌ مانند را انتخاب و آن را داخل رنگ مخصوص شیشه ویترای فرو برید و پشت شیشه قاب عکس بکشید. برای داشتن راه‌های رنگی مختلف و منظم، هنگام رنگ، پشت شیشه را با نوار‌چسب‌های پهن یا باریک بچسبانید.

 

به‌ راحتی می‌توان به مناسبت‌های مختلف با روش‌های ساده وسایل را جدید جلوه داد و با رنگ‌آمیزی فوق‌العاده آسان، رنگ و آب خاصی به آن‌ها بخشید.

 

1 - در مورد ظرف‌های پیرکس، وسایل شیشه‌ای و ظروف سرامیکی ساده؛ نیاز به قلم‌مو، رنگ و ماژیک دارید تا آن‌ها را با رنگ میزی که خواهید چید، هماهنگ کنید.

 

تزیین وسایل خانه , رنگ آمیزی وسایل

 

2 - قاب‌عکس‌های ساده را با ابتکاری ساده و با استفاده از رنگ‌های نوارمانند که از پشت روی شیشه می‌کشید، به یک کار هنری زیبا تبدیل کنید. کافیست رنگ‌های مورد نظر و این که در نهایت چطور به نظر می‌رسند را در ذهن مجسم کنید.

 

 

برای این کار یک غلتک کوچک فوم‌ مانند را انتخاب و آن را داخل رنگ مخصوص شیشه ویترای فرو برید و پشت شیشه قاب‌عکس بکشید. برای داشتن راه‌های رنگی مختلف و منظم، هنگام رنگ، پشت شیشه را با نوار‌چسب‌های پهن یا باریک بچسبانید. بعد از تمام شدن کار، نوارچسب‌ها را کنده و قاب را به هم سوار کنید.

 

تزیین وسایل خانه , رنگ آمیزی وسایل

 

3 - بر روی کاشی‌های سرامیکی شکل آلات موسیقی را بکشید و با سایر وسایل هم رنگ و هماهنگ نمایید.

 

تزیین وسایل خانه , رنگ آمیزی وسایل

 

4 - یک پارچ و لیوان ساده شیشه‌ای را می‌توانید با برچسب‌های دایره‌ای و رنگ به شکلی زیبا درآورید.

 

برای این کار کافیست برچسب‌ها را به فاصله منظم پشت پارچ یا لیوان بچسبانید. با استفاده از یک فوم ته صاف، رنگ سفید را به صورت برفکی روی شیشه بزنید به طوری که تا بالای برچسب ادامه یابد. برچسب‌ها را هنگامی که رنگ هنوز خیس است، بکنید تا بتوانید رنگ‌های اضافه‌ای را که به زیر آن نفوذ کرده، پاک کنید.

 

تزیین وسایل خانه , رنگ آمیزی وسایل

 

5 - با استفاده از ماژیک مخصوص دایره‌های زنجیره‌ای روی ظرف‌های ساده ‌ کشیده و از آن‌ها به عنوان جای لوازم‌التحریر استفاده کنید. به این ترتیب بدون تحمل هیچ هزینه‌ای ست وسایل رومیزی متنوع، هماهنگ و جدید خواهید داشت.

 

تزیین وسایل خانه , رنگ آمیزی وسایل

 

6 - در جشن تولدها تصویر کارتونی عزیزان خود را روی بشقاب‌ها ترسیم و برای تزیین میز از آن‌ها استفاده کنید. با استفاده از استون اشتباه‌ها را پاک کنید. بهتر است غذا را در ظروف دیگری سرو کنید.

 

تزیین وسایل خانه , رنگ آمیزی وسایل

 


منبع : hamshahrionline