سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ترکیب رنگهای ایده آل برای مراسم عروسی در بهار



بهار فصل رنگ هاست و اگر می خواهید در بهار یک عروس زیبا شوید تکنیک های زیر را از دست ندهید.

رنگ های ایده آل و متناسب برای روزهای بهاری و مخصوصا برای تشکیلات مراسم عروسی مانند دسته گل عروس، کیک و ... رنگ های زیبایی چون صورتی روشن و آبی روشن و سبز و یاسی پیشنهاد می شود!
 
دسته گل بنفش، صورتی، آبی
نه اینکه فقط رنگ های روشن متناسب بهار باشد اما یک دسته گل آمیخته از گل های رز صورتی و نیلوفرهای آبی و گل های زیبای بنفشه و قرار دادن برگ های سبز روشن لابه لای آن می تواند بسیار جذاب باشد و یک دسته گل منحصر به فرد برای عروس خانم های بهاری باشد.

ترکیب رنگ ها در مراسم عروسی, تزیین مراسم عروسی در بهار


کیک آبی و سفید
در این فصل برای کیک عروسی  پیشنهاد می شود از ترکیب رنگ های سفید و آبی روشن استفاده شود که یک حالت سنتی هم پیدا می کند. در اینجا، برای درست کردن کیک عروسی رویه ی خامه ای کیک یا شیرینی به رنگ آبی بسیار روشن و برای تزئین آن از روبان سفید بزرگ استفاده شده است که در بالای کیک به صورت پاپیون گره زده شده است. سپس قرار دادن شیشه های آبی رنگ برای گذاشتن شمع و بشقاب های سفید با طرح های آبی رنگ در کنار آن می تواند به جذابیت آن بیافزاید.

ترکیب رنگ ها در مراسم عروسی, تزیین مراسم عروسی در بهار


یاسی (بنفش کمرنگ) و سبز
دسته گلهای بسیار کوچک تزئین شده با گل های یاسی رنگ و برگ های سبز تیره می تواند یک تزئینی بسیار جذاب بر روی کیک عروسی زوج هایی باشد که می خواهند در فصل بهار مجلس عروسی خود را برگزار کنند. تزئین کیک با این مدل بسیار کلاسیک می باشد.

ترکیب رنگ ها در مراسم عروسی, تزیین مراسم عروسی در بهار


صورتی و سبز روشن و سفید
رنگ سبز روشن در لابه لای گل های ناز سفید و صورتی می تواند یک دسته گل بسیار دوست داشتنی برای هر مراسم عروسی باشد. در اینجا ، گل های رز صورتی با ساقه و ریشه های خشک شده سبز رنگ و ارکیده های سفید بسیار مناسب برای دسته گل عروس می باشد.

ترکیب رنگ ها در مراسم عروسی, تزیین مراسم عروسی در بهار


سبز زیتونی و سفید
بازی با رنگ های مختلف سبز ، مانند سبز زیتونی، و در کنار آن استفاده از رنگ های سفید یک طرح بسیار ایده آل و خیره کننده برای تزئین کیک عروسی های بهاری است. این کیک زیبای زیتونی رنگ با پایه های سفید رنگ و در کنار آن قرار دادن شمع های سفیدی که پائین آن با روبان های سبز رنگ تزئین شده است بسیار متناسب و زیبا می باشد.از گل های ریز سفید رنگ و برگ های سبز روشن لابه لای آن به همراه روبان های سبز رنگ برای تزئین کیک استفاده شده است.

 

ترکیب رنگ ها در مراسم عروسی, تزیین مراسم عروسی در بهار


زرد کمرنگ
یک دسته گل بسیار ساده پر از گل های زرد کم رنگ برای ساقدوش عروس خانم که یک لباس اصطلاحا هلویی رنگ به تن دارد پیشنهاد می شود چرا که گل های زرد زیبا در کنار رنگ متضادی چون هلویی رنگ می تواند بسیار خیره کننده باشد.

 

ترکیب رنگ ها در مراسم عروسی, تزیین مراسم عروسی در بهار


منبع : seemorgh.com


ویدیو مرتبط :
تصاویری ازبرگزاری مراسم توسط تشریفات ایده آل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب ایده‌آل نیمکت ایران در ذهن کروش



اخبار,اخبارورزشی, تیم ملی ایران

 

 اخبار ورزشی - ترکیب ایده‌آل نیمکت ایران در ذهن کروش/علی کریمی دستیار اول، مهدوی‌کیا سرپرست!

  این احتمال وجود دارد که مهدی مهدوی کیا به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.

به گزارش خبر ورزشی؛علی کفاشیان می‌گوید: «کارلوس کروش سرمربی تیم‌ملی ماند.» او از امضای قرارداد در 6 روز آینده خبر می‌دهد. آیا از 10 مرداد و پس از امضای قرارداد باید منتظر سورپرایزهای تازه‌ای بود؟

خبرهای رسیده كه حكایت از این سورپرایزها دارد. هفته گذشته منابع موثق خبری فاش كردند كارلوس كروش در جلسه‌ای كه با علی كفاشیان داشت، نام «علی كریمی» را برای دستیار اولی پیش كشید، موضوعی كه با استقبال رئیس هم روبه‌رو شد. خبر تلاش برای بازگرداندن كریمی در خبرورزشی منتشر شد و واكنش‌هایی را به همراه داشت اما جادوگر ترجیح داد سكوت كند. كنار هم قراردادن زمانبندی خداحافظی شماره هشت و ابراز تمایل كروش برای جذب او در محفلی دوستانه، به خوبی نشان می‌داد ماجرای این خداحافظی بی‌ربط به حضورش روی نیمكت ایران نیست.

كروش در جلسه‌ای كه با كفاشیان داشت اصرار كرد افرادی باید به كادرفنی تیم‌ملی اضافه شوند كه «بازی ملی» داشته باشند و چهره محبوبی به حساب بیایند. شاید به همین دلیل بود كه خیلی زود نام «مهدی مهدوی‌كیا» پیش آمد. كاپیتان سابق تیم‌ملی با كار اجرایی و فنی در تیم‌ملی نوجوانان و جوانان نشان داد پتانسیل «سرپرست» شدن را دارد‌؛ سرپرست تیم‌ملی بزرگسالان. كروش مقابل كفاشیان نام او را برای سرپرستی مطرح كرد تا رئیس بگوید: «البته ایشان الان در تیم جوانان مشغول هستند ولی می‌توانیم با او حرف بزنیم.» مهدوی‌كیا نشان داده بیش از اینكه به دنبال «مربیگری» باشد به دنبال فعالیت‌های اجرایی از جمله استعدادیابی است. حضور او در تیم‌ملی بزرگسالان این حسن بزرگ را دارد كه ارتباط تیم‌ملی جوانان و بزرگسالان را نزدیك‌تر می‌كند، درست مثل ارتباطی كه حالا نلو وینگادا در تیم امید با كروش دارد.

مربی پرتغالی روی مهدوی‌كیا نظر مثبتی دارد و معتقد است حضور او به عنوان چهره‌ای مقبول و محبوب می‌تواند حمایت‌های بیشتری را پشت تیم‌ملی بیاورد. كفاشیان از این پیشنهاد كروش حمایت كرده است و بی‌شك تا زمان بازگشت او به تهران برای امضای قرارداد، مذاكرات پشت پرده با شماره 2 تاریخی فوتبال ایران انجام می‌شود. در صورت توافق با كریمی و مهدوی‌كیا، وزن نیمكت ایران را بالاتر می‌برد. دیروز خبر رسید بازگشت دوباره دن گاسپار روی نیمكت ایران هم در هاله‌ای از ابهام است. كروش می‌تواند مربی خارجی برای گلرها بیاورد اما در این بین نام یك گلر معروف سابق تیم‌ملی هم مطرح شده است. باید دید ایرانیزه شدن كادرفنی تیم‌ملی، تا این حد پیش می‌رود؟!

 اخبار ورزشی - خبر ورزشی