سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان‌ های کوچک


پیش از هر چیز باید انتخاب کنید که کدام فضا برای شما اولویت بیشتری دارد؟ اتاق خواب و یا نشیمن؟ با پاسخ این سوال عمده مشکل شما در این زمینه حل می شود.

وب سایت چیدانه: پیش از هر چیز باید انتخاب کنید که کدام فضا برای شما اولویت بیشتری دارد؟ اتاق خواب و یا نشیمن؟ با پاسخ این سوال عمده مشکل شما در این زمینه حل می شود.

10 ایده ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان های کوچک

ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان‌ های کوچک

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از معضل کمبود فضا در محل زندگی خود رنج می برید و فضای زندگیتان کیفیت مطلوب دلخواهتان را ندارد، معمولا در سویت های کوچک همواره جنگی میان نشیمن و اتاق خواب به راه است و به ناچار مجبور هستیم یکی از این فضاها را فدای دیگری کنیم، اما امروز در چیدانه ایده های ساده اما تاثیر گذار برای تلفیق این دو فضا را با شما در میان می گذاریم تا به این معضل همیشگی پایان ببخشیم با ما همراه باش

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



جالباسی های شیک و مدرن برای نظم بخشیدن به آپارتمان شما

ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان‌ های کوچک

اصلا خاصیت ورودی خانه این است. به محض ورود به خانه، مثل یک آهنربا عمل می کند و شما دلتان می خواهد کیف و کت و چتر و... همه را همان جا رها کنید. اما این کار شما زمانی نتیجه تاسف بارش را نشان می دهد که مجبور شوید در یک راهرو ورودی کثیف و نامرتب به استقبال مهمان ها بروید. این مطلب می خواهیم چند ایده آسان، دست یافتنی و البته شیک برای مدیریت نظم و ترتیب ورودی خانه بدون اینکه لازم باشد شما به یک آدم شسته و رفته تبدیل شوید در اختیارتان بگذاریم. با چیدانه همراه شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



بازسازی خانه دوبلکس زیبا در کانادا توسط معمار ایرانی

ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان‌ های کوچک

برای اینکه به یک معماری ایده آل و فاخر دست یابیم، همیشه ممکن نیست که از پایه شروع کنیم و چیزی را از اساس بسازیم. گاهی باید از آنچه در اختیار داریم، بهترین ها را بیرون بکشیم. در پروژه های مرمت و بازسازی معماری همین اتفاق می افتد. معماران برجسته بخش های قوی پروژه را که حرفی برای گفتن دارند حفظ می کنند و بخش های دیگر را به سطح جدیدی ارتقا می دهند. مرمت و بازسازی شاید سخت تر از معماری کردن از پایه و اساس باشد، زیرا باید از آنچه وجود دارد، به یک نتیجه ی مطلوب رسید و این امر با محدودیت هایی رو به رو است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



ایکیا محبوب ترین برند برای دکوراسیون مقرون به صرفه

ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان‌ های کوچک

فکر می کنم همه ما موافق این قضیه باشیم که برند ایکیا یکی از برند های موفق در زمینه فروش محصولات مربوط به حوزه دکوراسیون داخلی است. قطعا این شرکت راه سختی را طی کرده تا به اینجا رسیده و عوامل زیادی در شکل گیری این برند و به موفقیت رسیدن آن تاثیر گذار بوده است. در این مطلب می خواهیم بدانیم که برند ایکیا برای رسیدن به این رتبه و مرتبه چه راهی را طی کرده و عوامل موفقیت این شرکت را با هم بررسی کنیم، پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو مرتبط :
بهترین DIY برای دکور خانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایده هایی برای تلفیق اتاق خواب و اتاق نشیمن در آپارتمان های نقلی



ادغام اتاق خواب و اتاق نشیمن,تلفیق اتاق خواب و اتاق نشیمن

یکی از معضلات زندگی در خانه های کوچک کمبود فضای خواب مستقل است

 

یکی از معضلات زندگی در خانه های کوچک کمبود فضای خواب مستقل و تعریف شده است. حتی اگر خانه کوچک شما اتاق خوابی نیز داشته باشد، ممکن است از کمبود اتاق خواب مهمان رنج ببرید و یا اختصاص آن را به کاربردی دیگر مانند دفتر کار خانگی در الویت قرار داده باشید. این مطلب قصد دارد در مورد چگونگی گنجاندن فضای خواب در اتاق نشیمن راهکارها و ایده های جالبی را با شما در میان بگذارد.

 

ایده برای تلفیق اتاق خواب و نشیمن,تلفیق اتاق ها در آپارتمان های نقلی

یک روش برای تعریف مکانی جدید استفاده از یک پارتیشن است


پارتیشن های زیبا، جدا کننده فضاهای داخلی خانه شما
یکی از روش ها برای تعریف مکانی جدید مثلا یک فضای خواب در دل یک فضای دیگر مانند اتاق نشیمن استفاده از یک پارتیشن است. انواع پارتیشن ها هم به شکل دائمی و ثابت انتخاب و نصب می شوند و هم به شکل تاشو یا کشویی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین می توانند به صورت دائمی یا موقت نشیمن را از فضای خواب که دربردارنده یک تخت خواب است جدا کنند در حالی که دو قسمت را به معنای واقعی و صد در صد از هم جدا نکرده اند اما حریمی مناسب و کافی برای فضای خواب ایجاد می کند.

تلفیق اتاق خواب و اتاق نشیمن, اتاق خواب و اتاق نشیمن در آپارتمان

استفاده از مبلمان دو منظوره انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک است


مبلمان دو منظوره، انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک
امروزه مبلمان دو منظوره متعددی که به صورت بسیار مبتکرانه و هوشمندانه طراحی شده اند در بازار موجود هستند و هر یک به شکلی متنوع دو یا چند کاربرد کاملا متفاوت را با کیفیتی مفید و جالب ارائه می دهند. در میان این مبلمان چند منظوره قطعاتی که تخت خوابشو هستند خیلی مورد توجه قرار گرفته اند. برای مثال می توان از کمد یا کاناپه ها یا حتی میزهای تخت خوابشو نام برد. از این رو با استفاده از این قطعات در دکوراسیون اتاق نشیمن به راحتی این دو فضا را با هم ادغام می کنید. در طول روز از آن قطعات برای رفع نیاز دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده می نمایید و هنگام خواب با تبدیل آن ها به تخت خواب فضایی راحت برای خوابیدن تدارک می بینید.

ایده هایی برای تلفیق اتاق خواب و اتاق نشیمن,طراحی و چیدمان خانه

سقف بلند خانه های کوچک باعث می شود فضای زمینی اتاق نشیمن برای فضای اتاق خواب اشغال نشود


سقف بلند، راه حلی مبتکرانه برای فضاهای کوچک
ایده دیگری که اگر در خانه کوچک تان سقفی بلند دارید در کنار استفاده از فضای زمینی به فضای هوایی اتاق نشیمن نیز فکر کنید و بگذارید این بلند بودن سقف به دردتان بخورد. برای این کار می توانید از عناصری همچون کتابخانه های ایستاده که سقف آن ها در حقیقت تخت خواب است استفاده کنید. در این صورت فضای زمینی اتاق نشیمن نیز برای فضای اتاق خواب اشغال نمی شود.

ایده هایی برای تلفیق اتاق خواب و اتاق نشیمن,ادغام اتاق خواب و اتاق نشیمن

برای جدا کردن فضای نشیمن از اتاق خواب می توانید از یک کنسول میز تلوزیون استفاده کنید


استفاده از کنسول میز تلویزیون در فضاهای کوچک
برای جدا کردن فضای نشیمن از اتاق خواب می توانید از یک کنسول میز تلوزیون بین دو فضای نشیمن و خواب استفاده کنید. این کنسول های زیبا می توانند بر جذابیت فضای داخلی اتاق شما نیز بیافزایند و فضاهای اضافه تری را برای قرار دادن لوازم دکوری در اختیارتان قرار دهد.

تلفیق اتاق خواب و اتاق نشیمن,اتاق خواب و اتاق نشیمن در آپارتمان

از تخت خواب های توکار برای جاهای مناسب دیوار استفاده کنید


استفاده مناسب از دیوار ها در فضاهای کوچک
برای کاهش شلوغی و تراکم در دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن فضای خواب را در امتداد دیوار و در دل آن تعبیه کنید. اگر قسمت فرو رفته ای در دیوار دارید و عمقش به اندازه کافی هست که تخت خواب توکار در آن بگذارید تا شب ها از آن برای خوابیدن و هنگام روز به عنوان فضای نشیمن استفاده شود. اگر چنین قسمتی در دیوار وجود ندارد می توانید آن را با استفاده از کمدهای دیواری و نصب بر دیوار ایجاد کنید.

 

منبع : chidaneh.com