سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ترفندی که چشمانتان را بزرگ تر نشان می دهد



آرایش, آرایش چشم, بزرگ تر جلوه دادن چشم ها

آرایش چشم در زیباتر شدن صورت و چهره ی شما نقش بسزایی دارد ، بنابراین باید سعی کنید که چشم هایتان را طوری آرایش کنید که بزرگ تر و کشیده تر به نظر برسد.

با ما همراه باشید تا ترفندی را برای آرایش چشم هایتان به شما اموزش دهیم :
این ترفند که باعث بزرگ تر دیده شدن چشم هایتان می شود استفاده ی درست از سایه ها می باشد یعنی شما باید رنگ سایه ها را در قسمت های مختلف چشم هایتان به درستی استفاده کنید ، برای این کار باید همیشه سمت راست و قسمت بیرونی چشم هایتان را با سایه های تیره و سایه هایی که تن دودی دارند سایه بزنید و قسمت بالای چشم هایتان و پشت پلک ها را از سایه هایی که تن سبز و زیتونی دارند استفاده کنید و قسمت زیر و قوس ابرو ها را همیشه از سایه ی مرواریدی رنگ استفاده کنید و سایه ی مرواریدی را با انگشت از زیر ابرو ها به سمت مرکز چشم پخش کنید ، با این ترفند سایه زدن چشم هایتان بزرگ تر به نظر خواهد رسید.

منبع: آرایشیک

 


ویدیو مرتبط :
چشمانتان را باز کنید خواننده ماهرزین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترفندی برای بزرگ کردن Thumbnail در Taskbar ویندوز



تقریبا هیچ شخصی سازی در ویندوز نیست که نتوان انجام داد. به جز معدود مواردی که اساسا با هسته ویندوز در ارتباط هستند، هر آن چیزی که در واسط کاربری ویندوز دیده میشود قابل شخصی سازی است. برخی از این شخصی سازی ها با نرم افزارهای جانبی است ، اما برخی دیگر نظیر آنچه امروز ما به آن پرداخته ایم، بدون نیاز به نرم افزاری دیگر.

 

وقتی ماوس خود را برای مدت زمانی اندک بر روی یکی از آیکون های Taskbar ویندوز نگه میدارید، ویندوز یک پیش نمایش از آن پنجره یا ابزار به شما نشان میدهد. اما این پیش نمایش بسیار کوچک است و جزئیات زیادی در آن قابل رویت نیست.

خوشبختانه این قابلیت برای شما وجود دارد که به سادگی این پیش نمایش را بزرگتر نمایید، اگر این کار برای شما خوش آیند تر است. نکته خوب در خصوص این ترفند این است که هیچ نیازی به نصب نرم افزار جانبی ندارد و تنها با تغییری در رجیستری ویندوز امکان پذیر است:

 

ویرایشگر رجیستری ویندوز, شخصی سازی ویندوز

 

برای شروع کلیدهای Win + R را فشار دهید و در پنجره Run عبارت regedit را وارد کرده و کلید Enter را بزنید. بعد از باز شدن ویرایشگر رجیستری ویندوز، از پنل درختی سمت چپ به مسیر زیر بروید:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Taskband

 

وقتی به این مسیر رفتید در یک فضای خالی در پنل سمت راست، کلیک راست کرده و گزینه New> 32-bit DWORD را انتخاب کنید. نام ورودی جدید را به MinThumbSizePx تغییر دهید و بر روی آن دو بار کلیک کنید. سپس در پنجره جدید مقدار Base را روی Decimal تنظیم کنید و برای Value مقدار 500 یا کمتر را تعیین کنید:

 

ویرایشگر رجیستری ویندوز, شخصی سازی ویندوز

 

کار تمام است و کافی است Explorer ویندوز را از نو راه اندازی کنید. برای اینکار Task Manager را باز کنید و در ویندوز 7 به تب Process و در ویندوز 8 به تب Details بروید. به دنبال پروسه explorer بگردید، بر روی آن کلیک راست کنید End Task را انتخاب کنید.

 

سپس در Task Manager از منوی File گزینه Run New Task را انتخاب کنید و در پنجره ای که باز میشود Explorer را وارد کنید و کلید Enter را فشار دهید:

 

ویرایشگر رجیستری ویندوز, شخصی سازی ویندوز

 

همانگونه که مشاهده میکنید، اکنون Thumbnail ها یا همان پیش نمایش ها بزرگ تر از سابق هستند:

 

ویرایشگر رجیستری ویندوز, شخصی سازی ویندوز

منبع:tabnak.ir