سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ترشی کلم قرمز



 

طرز تهیه ترشی کلم قرمز,درست کردن ترشی

 

مواد لازم :

 

كلم‌قرمز

یک عدد

نمک

سه قاشق غذاخوری

سركه سفید

به میزان لازم

 

 

طرز تهیه :

 

كلم‌قرمز را در اندازه‌های دلخواه خرد كرده و در آبكش می‌ریزیم. نمك را روی كلم‌ها پاشیده و آنها را كمی هم می‌زنیم تا نمك‌ها حل شوند و مواد را به مدت یك ساعت به همین صورت می‌گذاریم بماند، سپس كلم‌ها را آبكشی كرده، كمی كه آب آن رفت در ظرف موردنظر ریخته و روی آن را با سركه پر می‌كنیم. این ترشی را می‌توان در  كنار غذاهای گوشتی سرو كرد یا سركه آن را كه بسیار خوشرنگ است با مایونز تركیب كرده و می‌توانیم از آن برای سالاد استفاده كنیم و برای این كه ترشی زیاد سركه را از بین ببریم بهتر است دو قاشق شكر به مایونز اضافه كنیم.

 

منبع : groohashpazi


ویدیو مرتبط :
فیلم آموزش ترشی کلم قرمز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه ترشی کلم قرمز


کلم، سرشار از ویتامین C است. این ویتامین هم نوع دیگری از آنتی‌اکسیدان‌ها است. به همین دلیل مصرف کلم می‌تواند نیاز بدن به این ویتامین مهم را تأمین کند.

وب سایت خوراک: کلم، سرشار از ویتامین C است. این ویتامین هم نوع دیگری از آنتی‌اکسیدان‌ها است. به همین دلیل مصرف کلم می‌تواند نیاز بدن به این ویتامین مهم را تأمین کند. نکته مهم‌تر این که در بین خانواده کلم‌ها، کلم قرمز بیش از همه انواع کلم‌ها، ویتامین C دارد. میزان این ویتامین در کلم قرمز دو برابر کلم سبز است.
 
مواد لازم :


  • شکر                     1 قاشق غذاخوری
  • کلم قرمز                1 عدد کوچک
  • سرکه                   2 لیوان
  • نمک                     1 قاشق غذاخوری

ترشی کلم قرمز

طرز تهیه:


کلم قرمز را شسته، و خیلی زیبا به صورت مورب مورب خردکنید و در یک ظرف مناسب برای ترشی بریزید یک قاشق غذاخوری شکر و یک قاشق غذاخوری نمک را هم اضافه کنید، و بعد سرکه روی آن بریزید تا روی کلم را بگیرد. در آن را بسته تا سه روز بیرون یخچال بماند. بعد از آن ترشی آماده استفاده می‌باشد.